hawai bloemen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
marlene ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 17 September 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1512 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 Maart 2011 om 17:27 |
![]() |
|
Prideke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Wen370 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
Leuk seg! Heb het patroon genoteerd, deze probeer ik zeker eens. Heb het patroon ineens vertaald, als er vragenden zijn stuur maar een PM.
|
|
![]() |
|
beppemartha ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3321 |
super leuk. jammer dat alle patronen koop patronen zijn.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
chantalmv2 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
zeker een leuke bloem!.
|
|
![]() |
|
Wen370 ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 19 Januari 2011 Status: Offline Points: 643 |
@beppemartha, dit patroon is niet te koop he, ze legt het op haar blog helemaal uit...
|
|
![]() |
|
Karina ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
ik heb hem ook genoteerd. Ga ik ook nog eens proberen
|
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Joepie, wat een vondst ! In het weekend kwam ik deze bloem ergens tegen op één of ander blog. Ik vond het zo mooi en heb de afbeelding ergens weggezet. Ik wist niet hoe de bloem heette. Ik was van plan om de bloem na te haken van de foto. Maar nu heb ik dus toch een beschrijving.... Wel even oppassen met de engelse en amerikaanse aanduidingen.... Als je goed kijkt kun je zien waar er vasten en stokjes gehaakt moeten worden. Super bedankt, Marlene! |
|
![]() |
|
Loepke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Augustus 2010 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1747 |
Wat staan daar veel mooie dingen!!! *kwijl*
Dankje voor de link!! |
|
![]() |
|
mayolijn ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 November 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Wow, je zou toch alle patronan gaan kopen op haar site. Echt super moie dingen zeg. Prachtig. En mag ik vragen naar het uitgewerkte patroon van de bloem. Het lijkt me wel heel leuk om er een sjawl van te maken. |
|
*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
|
|
![]() |
|
elizabethh ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 03 Januari 2011 Status: Offline Points: 588 |
Ik ben de bloemen aan het maken.. Maar ik vind het een klein beetje rommelig worden, niet glad genoeg. Kan ook goed aan mijn manier van haken liggen... Dus ik ben nog wat aan het experimenteren! Binnenkort ga ik op mijn blog laten zien hoe het wordt. Ik vertaal het originele patroon in het nederlands en ik beschrijf ook een aangepaste versie. Intussen heb ik nog wat leuks ontdekt om de bloemen aan elkaar te verbinden. Maar dat moet ik ook nog even uitproberen.. Wordt vervolgd dus! Groet, Elizabeth |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |