Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hawai bloemen

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marlene View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marlene Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hawai bloemen
    Posted: 28 Maart 2011 om 17:27
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 18:16
hoe gaaf!!!
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 18:26
Leuk seg! Heb het patroon genoteerd, deze probeer ik zeker eens. Heb het patroon ineens vertaald, als er vragenden zijn stuur maar een PM.
Back to Top
beppemartha View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beppemartha Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 19:45
super leuk. jammer dat alle patronen koop patronen zijn.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 19:56
zeker een leuke bloem!.
Back to Top
Wen370 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wen370 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 20:00
@beppemartha, dit patroon is niet te koop he, ze legt het op haar blog helemaal uit...
Back to Top
Karina View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 20:21
ik heb hem ook genoteerd. Ga ik ook nog eens proberen
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2011 om 20:39

Joepie, wat een vondst ! In het weekend kwam ik deze bloem ergens tegen op één of ander blog. Ik vond het zo mooi en heb de afbeelding ergens weggezet. Ik wist niet hoe de bloem heette. Ik was van plan om de bloem na te haken van de foto. Maar nu heb ik dus toch een beschrijving.... Wel even oppassen met de engelse en amerikaanse aanduidingen.... Als je goed kijkt kun je zien waar er vasten en stokjes gehaakt moeten worden.

Super bedankt, Marlene!

Back to Top
Loepke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loepke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 11:27
Wat staan daar veel mooie dingen!!! *kwijl*
Dankje voor de link!!
Back to Top
mayolijn View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer mayolijn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 12:07

Wow, je zou toch alle patronan gaan kopen op haar site. Echt super moie dingen zeg. Prachtig.

En mag ik vragen naar het uitgewerkte patroon van de bloem. Het lijkt me wel heel leuk om er een sjawl van te maken.

*~~*Groetjes van Mayolijn*~~*
Back to Top
elizabethh View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer elizabethh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2011 om 13:03

Ik ben de bloemen aan het maken.. Maar ik vind het een klein beetje rommelig worden, niet glad genoeg. Kan ook goed aan mijn manier van haken liggen... Dus ik ben nog wat aan het experimenteren!

Binnenkort ga ik op mijn blog laten zien hoe het wordt. Ik vertaal het originele patroon in het nederlands en ik beschrijf ook een aangepaste versie. Intussen heb ik nog wat leuks ontdekt om de bloemen aan elkaar te verbinden. Maar dat moet ik ook nog even uitproberen.. Wordt vervolgd dus!

Groet, Elizabeth

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns