Heaven and Earth "You and I" |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Autheur | |
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 28 September 2016 om 19:07 |
Hallo dames,
Eindelijk na 3 jaar in huis te hebben, ik heb tussendoor natuurlijk heel wat andere projecten gedaan (breien, haken etc.), heb ik dit schilderij tijdens mijn zomervakantie afgemaakt. Het is in kruissteek en ik wilde jullie dit niet onthouden. Dus bij deze mijn nieuwste creatie voor aan de muur in de woonkamer! Groetjes, ![]() |
|
![]() |
|
Lao-tse ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Allemaal kruissteek???
Mennnnnnn wat een werk! Knap gedaan hoor! |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
![]() |
|
Nespa ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Juli 2012 Locatie: kattenmand Status: Offline Points: 4125 |
erg mooi
![]() |
|
when i smile beware, when i am grinning like the cheshire cat you beter run
![]() |
|
![]() |
|
petraco ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5783 |
prachtig en inderdaad moet dit erg veel werk geweest zijn
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2364 |
Prachtig!
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
By MG ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Heel mooi!!!!!
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
dat is geen kattepis gelijk ze hier zeggen. Ik denk al als ik zoiets zie hoe begint ge er in godsnaam aan, rij per rij, of eerst de donkere kleuren, of in ingebeelde vierkanten delen en die maken.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
wat een prachtig kunstwerk
![]() ![]() ![]() en wat een uren aan werk zitten daar in mijn complimenten |
|
![]() |
|
Hobbydoos_gebruiker ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 Oktober 2012 Locatie: Brabant Status: Offline Points: 3045 |
Dank jullie wel dames voor alle fijne reacties en inderdaad Lao-tse allemaal kruissteekjes. Je krijgt een patroon en dan moet je het midden eerst gaan zoeken hierop, vervolgens het midden van de stof en dan maar beginnen. Ik had het patroon in blokjes verdeeld en zo blokje voor blokje verwerkt maar inderdaad er zitten heel wat uurtjes in.
|
|
![]() |
|
Elizabteh ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Juni 2010 Locatie: Zeeland Status: Offline Points: 2524 |
Prachtig wat mooi.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
omajan ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Februari 2013 Locatie: Drenthe Status: Offline Points: 1294 |
Schitterend, net een foto
|
|
![]() |
|
creaans ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Prachtig gemaakt! Wat kan je daar trots op zijn, het is een bereklus geweest. Het zal je veel voldoening geven nu het eindelijk klaar is. Maar wat hangt het daar mooi.
|
|
![]() |
|
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
geweldig wat is dat een mooi kunststuk
|
|
![]() |
|
QstephanieQ ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5877 |
wow das is mooi!knap gedaan!!!!!!!!!!!
![]() |
|
![]() |
|
lw1463 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Mooi kunstwerk, maar zijn het nou alle kleuren tussen wit en zwart in ?
Dat haar - super
|
|
![]() |
|
Cozz ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 Augustus 2012 Status: Offline Points: 2937 |
Oh hoe je dat begin moet zoeken op beide stukken krijg je al t zweet van onder je oksels pfff
vind t enorm mooi en waanzinnig knap gemaakt als je ergens geduld voor moet hebben is het dit wel. |
|
![]() |
|
C4th ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Pfff, wat een karwei moet dat geweest zijn, heel mooi geworden inderdaad
|
|
![]() |
|
Inderdaad het zijn kleuren van zwart naar donkergrijs, iets lichtergrijs, lichtgrijs, donkergroen, donkerbruin, beige in ieder geval allemaal in die tinten. Ik heb dit ook veelal op het terras zitten doen heel goed licht altijd of met een hele goede lamp want met al die kleuren die heel vaak maar een klein beetje van elkaar afwijken... Ik ben in ieder geval blij dat het eindelijk af is en het resultaat zo te lezen is ook heel goed. Ben er heel blij mee! |
|
![]() |
|
Geerlig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 12 Februari 2014 Locatie: Anna Paulowna Status: Offline Points: 4155 |
Wouw wat mooi.
|
|
![]() |
|
thian ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2016 Status: Offline Points: 830 |
echt heel erg mooi jammer dat we op de foto die kleuren niet kunnen zien
maar het moet in het echt nog veel mooier zijn, wat mooi om in je huiskamer te hangen |
|
don't let the little stupid things break your happiness
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina 12> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |