heb deel van patroon |
Reageer ![]() |
Autheur | |
stampertje1982 ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 30 Mei 2013 Locatie: amersfoort Status: Offline Points: 2 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 30 Mei 2013 om 23:15 |
goedeavond
ik heb een vraag ik heb een deel van een patroon in mijn schrift staan maar nu wil ik hem maken en dat lukt nu helaas nie om dat ik het laatste gedeelte niet heb opgeschreven
kan iemand me helpen als ik een deel hier neer zou zetten wie weet dat iemand weet welk boek ik moet bestellen
het gaat om een patroon voor babyslofjes
en het begint ongeveer zo:
zet 35 steken op en brei 1 nld av
1e nld 1st recht 1st meerderen 16sl recht 1st meerderen 1st recht 1st meerderen 16st recht 1st meerderen 1steek recht dan heb je 39st op je pen
weet alleen nie hoe het precies in de omschrijving staat maar dit is wel het begin
|
|
![]() |
|
J@nke ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 30 Oktober 2012 Status: Offline Points: 1165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hallo Stampertje,
Ik kan je hier niet mee helpen maar heb wel een tip om te kijken bij de hobbydoos site bij patronen nog gratis ook! Ik hoop dat je hier eventjes mee geholpen bent. Anders moet je even wachten op onze brei sterren! |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
De onderste rubriek is Links. Daar kun je zoeken op babyslofje, babyschoentje of babysokje. Zelfs als je je eigen patroon niet vindt, is er keus genoeg.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Guests ![]() Guest Group ![]() |
http://members.home.nl/tdpj/Patronen/Bootees/Saartjes%20slofjes.pdfde deze beginnen ook ongeveer zo
|
|
![]() |
|
Molemieke ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 Augustus 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1909 |
Ik zag laatst op youtube een filmpje hoe je babyslofjes kan breien. Dat begon ook ongeveer hetzelfde. Het waren wel lage schoentjes. Moeilijk hoor als je geen foto of duidelijke beschrijving hebt.
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |