heb ik weer |
Reageer
|
| Autheur | |
margaretha
Newbie
Lid sinds: 01 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: heb ik weerPosted: 04 Januari 2011 om 19:10 |
|
ben ik een vest aan het breien ben een leek hoor achterpand af had ik al mijn twijfels toch maar aan de mouw begonnen gewoon nld 4 maar denk toch de wol te dik
dus van daag maar naar de wibra gegaan kleurtje olijfgroen genomen en eerst maat is aan de mou begonnen
ik weet echt niet hoe ik dat moet uitzoeken als ik wat brei dat ik dan ook de goede maat heb nu stond er 21 st 28 nld 10cm bij 10 cm volgens mij kom dat nu wel uit op welke nld breien julie ella
gr gefrustreerde mar valt het echt veel te groot uit |
|
|
mar
|
|
![]() |
|
Christien
Hobbywonder
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 05 Januari 2011 om 10:12 |
|
Heb je een proeflapje gebreid in de patroonsteek? Volgens mij moet je het dan uit kunnen rekenen. Of je maat breinaalden aanpassen. Christien |
|
![]() |
|
margaretha
Newbie
Lid sinds: 01 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 13 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 06 Januari 2011 om 16:14 |
|
nee tuurlijk niet heb nu andere wol en heb wel dat proeflapje gemaakt heb een mouw af en dat klopt wel
ach ja van fouten moet je leren |
|
|
mar
|
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Januari 2011 om 08:47 |
|
Zonde van je werk he. Maar het ligt echt niet aan je ervaring hoor. Of ik moet mezelf nog steeds beginnend breister noemen. Mijn werk valt ook wel eens groter uit. Ondanks de proeflapjes die ik altijd brei. Laatst een pak voor Manuel gebreid. Was officieel voor maat 80 bedoeld. Toen pastte hij hem niet. Nu heeft hij maat 86 en heb ik hem maar eens gepast. Het was echt een giller. Het arme kind zag er niet uit in het pak. Zelfs zijn allerliefste koppie kon het niet goed maken. Dit kon echt niet. Heb hem snel uitgetrokken en nu ligt hij in de mand te wachten tot ik eens een dagje heb waarin ik me niet zo lekker voel. Dan kruip ik in een dekentje op de bank en ga ik heerlijk het pak uit zitten halen.
|
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Marlan
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Januari 2011 om 09:59 |
|
Ik brei alles op een 0,5 maart groter als staat aangegeven
Dus staat er 4 brei ik op 4,5 Omdat het anders ook altijd te klein valt Terwijl ik echt niet strak brei ![]() |
|
|
groetjes Marlan
|
|
![]() |
|
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |