hebben jullie dit ook |
Reageer |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 22 Maart 2016 om 14:16 |
dat als je op het woordje forum bovenaan klikt dat je dan een certificaatsfout krijgt met deze tekst?
Het beveiligingscertificaat dat door deze website wordt gebruikt, is verleend aan een adres voor een andere website. Problemen met beveiligingscertificaten kunnen duiden op een poging om u informatie te ontfutselen of om informatie die u naar de server verzendt, te onderscheppen Ben ik een verdachte van iets? |
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik krijg een wit scherm met deze tekst:
De eigenaar van forum.hobbydoos.nl heeft zijn of haar website niet juist geconfigureerd. Om uw gegevens tegen diefstal te beschermen, heeft Firefox geen verbinding met deze website gemaakt. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
En toch heb ik verbinding.
|
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn idee is dat de site gewijzigd wordt, ga maar eens bij de winkel kijken, dat ziet er anders uit.
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik krijg te lezen: "Je verbinding is niet privé. Aanvallers proberen te stelen..."
Eerlijk gezegd had ik nog nooit op "forum" geklikt. Raar...
|
|
lidwina
Hobbyguru Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14087 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kreeg hetzelfde als Kamilla. Ik klik er soms op als ik in de winkel geweest ben en wil dan weer naar het forum. Ik had vanmiddag het probleem dat ik wel verbinding had met internet, maar niet op het forum kwam. Hij bleef maar rondmalen op een lege bladzijde.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ten eerste: Er is geen probleem met de beveiliging alleen onze webdevelopper had per ongeluk een https link geplaats en dan pakt de browser automatisch het certificaat van www.hobbydoos.nl en dat gaat niet goed. Alles is weer terug gezet. |
|
hobbydoos
Admin Group Lid sinds: 09 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1047 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ps: bedankt voor de mailtjes die er zijn gestuurd hierover.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
in orde, ik kan terug bovenaan op forum klikken zonder verdacht te zijn.
|
|
|
|
Reageer | |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |