Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenheel anders

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 16:03

Ik sluit me ook helemaal bij Magtelt aan, maar dat wil nog niet zeggen dat jij hiermee bent geholpen. Goed van je dat je je hart lucht alleen: andere culturen zijn zo moeilijk te doorgronden!

Ik wens je heel veel sterkte en vooral wijsheid toe, je lijkt me een heel sterke vrouw.

Groetjes, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 15:47
Ik sluit me volledig bij Magteld aan een man hoord achter vrouw en kind te staan
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 15:33

bedankt

dat hoop ik

ik heb gister tegen hem gezegd dat als wil je ok ik ga weg en blijf je bij jouw ouders,dat kan ook uit elkaar gaan,maar was doooooooood stil hij en ik heb noch een keer herhaal maar hij heeft niets gezegt dus wat lijkt ook wilt niet mijn kwijt,die alles hang van hem af volgs me ja iederen moet op eigen plek zeten maar lijkt dat hij kan niet

maar goed zien wel wat komt in toekomst he

Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 15:26
He, Wat een vervelende situatie....ik sluit me bij Magtelt aan, maar het valt natuurlijk niet mee voor je. Wij kunnen het aan de zijlijn makkelijker zeggen dan wanneer je in deze situatie zit. Ik hoop van harte dat het goed komt allemaal, want dit is ook niets. Veel sterkte ermee!!
groetjes
Iris
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 14:59
Ik heb geen oplossing, maar ik vind wel dat een man vóór alles voor zijn vrouw moet kiezen en een vrouw voor haar man. Ouders hebben niets te vertellen in een relatie en mogen zich er niet mee bemoeien. Want als ze om advies worden gevraagd kiezen ze toch partij voor hun eigen kind.

Anders kan je man maar beter weer als een kind bij zijn pappa en mamma gaan wonen en jou de boot laten besturen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
zeinabis View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 16 November 2009 om 14:32

hallo dames

micschien wat ik wil vertelen mijn prive is (dat is ook zo )maar ik heb van jillie advies nodig..

zo als ik vertel ik woon op een schip ja en we liggen voorlopig  stil,en mijn man latste tijd is veraderd hij kan niet zonder zijn moeder (ja ik zeg altijd dat van mijn is nooit verboden ouders van hem ) maaaaar is toch grens toch,ze moeten alles weten wat hier gebuurd of wat ik zei zon klein dingen maar ik als vraag aan hem alles is geheim komt door hen hij kijkt altdij naar zijn moeder ogen nou zeg kruipt en kan niet normaal leven ja,en toen paar jaar geleden we haden datum geregeld van truiwen maar ook moch niet,dat ben buitenlandse nou zeg ben ook zon mens als nederlanders hoor ik zie het zelfde als mensen uit,ik ben ecgt zat en zelfs ik mag niet wat ik wil voor mijn kind beslisen nou zeg eerlijk zeg is dat zo

ja iedere mens heeft nadelen en voordelen maar zooo,ik weet het wat ik moet doen ik heb alles gedan maar zijn moeder is hier baas dus ik kan niets te doen ,ja zeker is baas op eigen schip maar niet hier waar ik woon,zij wilt alles wat ik kop of watanok

ik weet het niet meer,ik ben echt boos

mischien weten jillie beter oplosing???

oef ik heb kwijt,en nu voel ik beter

p.s en als man is op vruow kant dat beter,dat kan tegen maar in mijn geval is niet zo

groetjes

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns