heel veel |
Reageer
|
Pagina <1234 5> |
| Autheur | |||
Jolanda43
Duizendpoot
Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 10 Oktober 2012 om 22:01 |
||
|
|||
![]() |
|||
Venaille
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 00:16 |
||
|
Ben zeer benieuwd naar alle creaties straks.
Ik kan jammer genoeg dit keer zelf niet mee doen :( |
|||
![]() |
|||
muis28
Hobbyguru
Lid sinds: 28 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2011 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 09:21 |
||
|
Van mij mag je gewoon meedoen okkiepowerr.
Kan me wel voorstellen dat je zin om nu aan een swap mee te doen even over is. Denk er nog even rustig over na.
|
|||
|
Beter een creatieve rotzooi dan een opgeruimde leegte
Saskia |
|||
![]() |
|||
Prideke
Hobbyguru
Lid sinds: 31 Mei 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8249 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 15:23 |
||
Dit is in mijn optiek echt heel fout! Als er iemand is die een lid van Hobbydoos mag berispen is dat Renske en niemand anders van het forum. Haar naam wordt nu door het slijk gehaald terwijl die situatie niets te maken heeft met deze swap. Dat andere moet zij zelf met Katelijne uitzoeken en is dat niet aan ons. Ik was zeer van plan om me echt niet te bemoeien met dit alles maar dit gaat mij te ver. |
|||
![]() |
|||
l.wijsbroek
Hobbyguru
Lid sinds: 01 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4187 |
Post Options
Thanks(1)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 15:43 |
||
volledig met vorige spreker eens.
|
|||
|
lydia wijsbroek
|
|||
![]() |
|||
TaNichia
Hobbywonder
Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 16:11 |
||
|
Ik bemoei me nooit ergens mee maar tja hoe omschrijf ik dit nu zodat het niet verkeerd begrepen word ....... vrijwel iedereen had een menig in de andere topic en dat de swap helemaal niks te maken heeft met de andere kwestie is ook niet helemaal waar natuurlijk, want het gaat bij een swap ook in het vertrouwen en versturen naar elkaar doordat je aan elkaar gekoppeld gaat worden.
|
|||
|
Liefs Diana
|
|||
![]() |
|||
l.wijsbroek
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 16:14 |
||
|
dat ben ik met je eens, maar de onenigheid tussen 2 leden van het forum moet niet betrokken worden bij anderen, die er buiten staan.
|
|||
|
lydia wijsbroek
|
|||
![]() |
|||
macheri
Hobbyguru
Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 16:22 |
||
Is dit door okkiepower aan jou zelf meegedeeld dat je dit op het forum moest plaatsen of is dit een initiatief van jou zelf n.a.v. het andere topic waarin ik vind dat dat met de betrokkenen zelf uitgevochten moet worden. Er is daar waarschijnlijk een groot misverstand waar een ander niks mee te maken heeft. Ik heb wel naar patronen gezocht maar mij hel duidelijk buiten de schuld vraag gehouden. Maar ik hoop dat dit dus van uit okkiepower kwam deze mededeling naar jou toe want anders vind ik het heel verkeerd.
|
|||
![]() |
|||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 16:26 |
||
|
Mijn mening over dat moderatoren hier goed werk zouden kunnen verrichten
is nog altijd niet veranderd! Dit komt ervan als Renske dingen zegt
als: 'We zijn allemaal een beetje moderator!' (zoals ze naar aanleiding
van de vorige discussie gezegd heeft). Tja, dan mag boudewina dat soort
dingen zeggen. En mogen anderen zeggen dat ze het daar niet mee eens
zijn. Enzovoort.
Overigens wilde Jolanda43 hierboven graag meer info over de kerstswap, haar vraag gaat nu een beetje verloren. |
|||
![]() |
|||
macheri
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 16:38 |
||
Dat is niet waar ik heb me heel duidelijk buiten de discussie gehouden omdat ik geen achtergronden ken alleen die van de topic starter. Ik heb haar geholpen aan patronen maar ik heb mijn mening daargelaten. IK bemoei me verder niet met misverstanden onder elkaar en eigenlijk zou niemand dat moeten doen want iedereen kan wel wat roepen en dan later zeggen oh sorry het zit toch anders. Nu wil ik me er toch wel even in mengen ten behoeve van Okkipower in dit geval. Ja ook ik weet dat de post nogal eens grotere dingen ineens kwijt raakt en ook ik weet hoe dat mogelijk is in de post sorteer centra als de chef niet kijkt en het pakje interessant is, heb zelf al meerdere keren een pakje niet ontvangen verstuurd door een vriendin die mij gemeld heeft dat het verstuurd was en nooit ontvangen. Heb toen de tnt, of hoe het tegenwoordig ook heet, gebeld en wat bleek in het sorteer centrum werd nogal eens wat uit verpakkingen gehaald om eens te kijken. Net als zelf gemaakte kaarten en andere post altijd dichtplakken met extra plakband want ze zijn vaak erg nieuwsgierig als het er interessant uit ziet. Mijn schoonzus werkt ook in een sorteer centrum en die waarschuwt me er zelfs voor. Daarom verstuur ik iets dergelijks ook nooit per post. Of ik doe het aangetekend. Daarom doe ik ook niet mee aan een swap hoe leuk ik het ook vind om zoiets in mijn brievenbus te vinden, want dat is hetzelfde verhaal en inderdaad ook een kwestie van versturen en vertrouwen. Hiermee wil ik even aangeven dat mensen let op met de post want zeker als het er leuk uitziet wil het wel ineens kwijtraken. Dus oordeel niet zo heel snel.
|
|||
![]() |
|||
TaNichia
Hobbywonder
Lid sinds: 12 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 851 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 16:51 |
||
|
Lieve Marielle ik schreef : vrijwel iedereen en niet iedereen.
|
|||
|
Liefs Diana
|
|||
![]() |
|||
hobby4you
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 16:54 |
||
Hoi Jolanda, Een kerstswap houd in dat je iets leuks maakt voor iemand anders en dat die persoon iets leuks voor jou maakt! Dit kan vanalles zijn! Hoop dat ik zo je vraag heb beantwoord?! |
|||
|
|||
![]() |
|||
macheri
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 17:48 |
||
oke je hebt gelijk dat is waar sorry. Maar goed ik heb mijn idee er over nu toch ook maar gegeven dus ik hoor nu toch ook wel bij vrijwel iedereen
![]() |
|||
![]() |
|||
l.wijsbroek
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 17:49 |
||
|
ja hoor marielle je wordt net als vrijwel iedereen en niet iedereen over diezelfde kam geschoren.
|
|||
|
lydia wijsbroek
|
|||
![]() |
|||
vikike
Hobbyguru
Post Options
Thanks(2)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 18:27 |
||
|
nu zelf vind ik het superleuk om aan een swap deel te nemen, maar zomaar iemand niet toelaten vind ik er ook wat over. Komt over als een rechter die even snel een uitspraak doet over iets waar hij helemaal niet bij betrokken is.
Dit is inderdaad een iets dat tussen 2 HD gebeurt en nu word er eentje door het slijk gehaald, is voor mij al reden genoeg om niet deel te nemen
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Jolanda43
Duizendpoot
Lid sinds: 09 Januari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 363 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 19:17 |
||
|
|||
![]() |
|||
hobby4you
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Mei 2012 Locatie: Twenterand Status: Offline Points: 1344 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 11 Oktober 2012 om 19:29 |
||
|
Het is nu de 3de keer dat we het doen!
Nu is het dat je eigenlijk een klein kerstpakketje maakt voor een ander hobbydossje. Dit is voor het bedrag van €10,00 Je maakt 1 of meerdere kleine spulletjes zelf en dat verpak je met een paar leuke hebbedingentjes, zoals een patroontje en lintjes en andere leuke spulletjes!
|
|||
|
|||
![]() |
|||
boudewina
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Oktober 2012 om 08:08 |
||
|
johlanda je moet de lijst copieren en dan in vullen als je mee wilt doen
|
|||
|
http://www.flickr.com/photos/83999974@N06/
|
|||
![]() |
|||
Krissis
Hobbyguru
Lid sinds: 18 April 2012 Locatie: Almere Status: Offline Points: 1473 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Oktober 2012 om 10:38 |
||
|
Boudewina, nu is er nog geen antwoord... Bepaal jij of okkiepower niet meedoet of heeft ze zichzelf terug getrokken?
|
|||
![]() |
|||
l.wijsbroek
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 12 Oktober 2012 om 11:05 |
||
|
hier nog iemand die geen behoeft heeft om mee te doen, als iemand zomaar geroyeerd kan worden als lid van de hobbydoos community (door iemand die zelf ook maar gewoon lid is)
|
|||
|
lydia wijsbroek
|
|||
![]() |
|||
Reageer
|
Pagina <1234 5> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |