Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

heel veel

 Reageer Reageer Pagina  <1 345
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 13:23
ooooooooooooo bedoelde je dat hahahahaha, wat ben ik toch een dommie he
Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Oktober 2012 om 14:52
Originally posted by doortje doortje wrote:

ooooooooooooo bedoelde je dat hahahahaha, wat ben ik toch een dommie he

ach valt wel mee hoor alleen een beetje in de warnog van het lamme vleugeltje denk ikWink


Back to Top
macheri View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 10 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1972
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer macheri Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 02:03
en up


Back to Top
Krissis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 April 2012
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 1473
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Krissis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 08:51
Waarom macheri?
Voor mij geschreven,KLIK
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Oktober 2012 om 10:53
Verkeerde topic LOL
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Oktober 2012 om 14:07
O, hier is het andere topic. Ik was het kwijt, maar de titel is veranderd. Kerstswap 2 is inmiddels  'voorlopig afgelast' en gesloten? Zonder verdere uitleg? Echt heel triest hoe dat hier regelmatig gaat.

Renske zou inmiddels toch moeten weten dat het zo niet langer kan, al was het maar omdat dit niet bepaald goede reclame voor haar winkel is. Maar goed, ze gooit blijkbaar liever af en toe willekeurig een topic dicht of een lid van het forum in plaats van echt zaken op te lossen...
Back to Top
diny183 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1433
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer diny183 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 16 Oktober 2012 om 21:50
Wat er gebeurt is weet ik niet maar kan ik wel raden, een weekje weg en het forum heeft zijn zoveelste ruzie gehad.
Pffffff soms word ik er toch zo moe van.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1 345

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns