Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

heet iemand dit al ooit gevonden

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: heet iemand dit al ooit gevonden
    Posted: 19 Januari 2012 om 12:23
Lieve hobbydoosjes,
Is er iemannd die me kan helpen om deze hulpnaalden te vinden.
ze staan afgebeeld in dit filmpje.
http://www.youtube.com/watch?v=WX1DBXbcJnw&feature=related
Ik kan helaas geen foto plaatsen.
Groetjes en dank IngeDeV
                   
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 12:54
Dat is de 1 maal dat ik die naalden zie
Back to Top
Yobsje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1408
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Yobsje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 12:58
Is dit niet zoiets als het Addi Click systeem? Ik was net op zoek naar lange breinaalden en vond ze bij de Hobbydooswinkel onder breien/gereedschappen.
Groet,

Yobsje
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 13:52
Zelf een sokkennaald verbuigen? Want je bedoelt die rondgebogen naalden toch? Wilde net gaan kijken wat ze er nu precies mee deed toen de buurvrouw belde of ik nog paracetemol in huis had voor haar jongste. Die had flinke koorts. Dus weet nog niet waar ze nu precies voor dienen. Ik heb ze dus ook nog nooit gezien.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Judy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Juni 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1614
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Judy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 14:00
ik heb wel een kabelhulpnaald. Dat is een rechte naaldje met in het midden een buiging erin naar boven en dan weer omlaag dus; V-vorm erin. Is net zoiets.
groetjes,



geniet en leef in het hier en nu.
Back to Top
Guests View Drop Down
Guest Group
Guest Group
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Guests Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 14:07
Als ik zie wat zij ermee deed, kun je misschien ook een grote veiligheidsspeld of zo'n soort dasspeld gebruiken, dan zet je de steek daarmee even opzij zeg maar.
Back to Top
pimmetje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 05 Januari 2011
Status: Offline
Points: 957
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pimmetje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 Januari 2012 om 16:45
Het zijn kabelnaalden van Clover, de U-vormige. Ik heb iets dergelijks voor hele dikke wol, voor dunnere wol gebruik ik die naaldjes met een knik in het midden
www.naaldenwilma.blogspot.nl
www.handgebreid.webklik.nl

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns