Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

(Hele) oude borduurpatronen

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Kristel View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 02 Maart 2010
Status: Offline
Points: 50
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kristel Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: (Hele) oude borduurpatronen
    Posted: 27 Februari 2011 om 18:33

Manlief kwam net met een oude stoffige koffer bij zijn ouders vandaan. Nadere inspectie leerde mij dat er een hoop borduurpatronen inzitten, oud borduurlinnen (dat heet toch zo?), een aantal half afgemaakte borduursels en een heel klein restje garen. Echt een ouderwets gezellige hoop "zooi" om het maar even oneerbiedig te noemen. Er zit zelfs nog een Ariadne tussen uit 1969, dat zegt iets over de stoffigheid en de geur van de koffer.

Ik vind e.e.a. echter te leuk om weg te gooien en ik denk ook dat er best nog wel mensen zijn die het leuk vinden om dit soort oude patronen nog in hun bezit te krijgen/te maken. Zelf vind ik het in elk geval helemaal geweldig om door zoiets heen te snuffelen, al ruikt de koffer en inhoud verschrikkelijk naar zolder!

Mochten er mensen zijn met interesse, dan hoor ik het graag. Ik moet nog eens rustig kijken wat het allemaal precies is (het is gewoon in de koffer gekiept lijkt het wel).

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 18:50
Heerlijk toch, zo'n oude schatkist, veel snuffelplezier.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Nellie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 04 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 483
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Nellie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 Februari 2011 om 19:22
ik kan het bijna ruiken!
sommige oude boeken hebben ook zo'n aparte geur
ook al is het niet een echt lekker luchtje toch kan ik er van genieten
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns