(Hele) oude borduurpatronen |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Kristel ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 02 Maart 2010 Status: Offline Points: 50 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 27 Februari 2011 om 18:33 |
Manlief kwam net met een oude stoffige koffer bij zijn ouders vandaan. Nadere inspectie leerde mij dat er een hoop borduurpatronen inzitten, oud borduurlinnen (dat heet toch zo?), een aantal half afgemaakte borduursels en een heel klein restje garen. Echt een ouderwets gezellige hoop "zooi" om het maar even oneerbiedig te noemen. Er zit zelfs nog een Ariadne tussen uit 1969, dat zegt iets over de stoffigheid en de geur van de koffer. Ik vind e.e.a. echter te leuk om weg te gooien en ik denk ook dat er best nog wel mensen zijn die het leuk vinden om dit soort oude patronen nog in hun bezit te krijgen/te maken. Zelf vind ik het in elk geval helemaal geweldig om door zoiets heen te snuffelen, al ruikt de koffer en inhoud verschrikkelijk naar zolder! Mochten er mensen zijn met interesse, dan hoor ik het graag. Ik moet nog eens rustig kijken wat het allemaal precies is (het is gewoon in de koffer gekiept lijkt het wel). |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Heerlijk toch, zo'n oude schatkist, veel snuffelplezier.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Nellie ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 04 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 483 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik kan het bijna ruiken!
sommige oude boeken hebben ook zo'n aparte geur ook al is het niet een echt lekker luchtje toch kan ik er van genieten |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |