Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hello Kitty tas-je

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
marjolein24 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2007 om 12:06

Originally posted by Carola Carola wrote:

marjolein ik heb ze voor mijn nichtje gehaakt die heeft aatje 35 en dat paste!! naald 3 gebruikt

Gisteren avond een slofje gemaakt met naalden 2.5 en het garen van de Wibra (nova?) .... TE KLEIN (net) ... en ook wel erg vast.

Vanavond maar weer uithalen en met naald 3 opnieuw beginnen

Marjolein
Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2007 om 12:09
Originally posted by Josl Josl wrote:

Oh, wat een prachtig en leuk tasje. Komt het patroontje ook van de een of andere dvd of heb ik het mis??

groetje, Joke

Ik ken de inhoud van "de DVD" niet (alhoewel er heeeeeeeeel veeeeeel op zou moeten staan). Dit is een japans patroon uit een boek met allerlei H.Kitty haakwerkjes. Als je het wilt hebben wil ik je het wel mailen.

Marjolein
Back to Top
Josl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Josl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2007 om 12:18

Jaaaaa Marjolein, heeel erg graag. Dat witte tasje is erg leuk, misschien zelfs te haken van krullint.

groetjes en alvast bedankt, Joke

Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?

Back to Top
x_ophelia View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer x_ophelia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2007 om 17:29
hello-kitty-bh komt van H&M, waar ik ook mijn kermit de kikker-damesboxershortje vandaan heb
Vind het leuk en grappig ondergoed
Back to Top
Jenlon View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jenlon Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2007 om 18:40

Gisteren avond een slofje gemaakt met naalden 2.5 en het garen van de Wibra (nova?) .... TE KLEIN (net) ... en ook wel erg vast.

Vanavond maar weer uithalen en met naald 3 opnieuw beginnen

[/QUOTE]

Ik ben voor Naomi een vestje in nova garen aan het haken met naald 3,5. Dat gaat heel goed.

Groetjes,
Ilona.
Back to Top
chrisje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chrisje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2007 om 18:46
ik haak nova voor tassen ook met 3,5 maar iets van knuffeltjes met 3 als je moet opvullen...
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Carola Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2007 om 22:23

hello kitty bh??? whahah die is leuk ik heb mijn huispak bij de hm gekocht ook kermit de kikker!!

enne marjolein ik zei toch drieeeeehieeee whahaahaahah o o o

Back to Top
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer marjolein24 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 September 2007 om 22:30

Ja carola, je zei drie-ie .... maar dan kreeg je maatje 35 schreef je ..... en aangezien ik maatje 26 of zo wilde hebben, dacht ik ........ ik neem een kleinere naald .... geen goede optie dus.

Inmiddels dus al een slofje met naat 2,5 uitgehaald, vanavond ook een met naald 3,0 gemaakt en uitgehaald, was nu bezig met naalden 3,5 (jahaaaa ik weet het....) en weeeeer uitgehaald. Niet omdat ze zo klein werden maar omdat ik steeds met het tellen in de bochten verkeerd uit kom ..... werd er gek van!

Opzij gelegd en ben nu bezig met een broek voor een baby-pop van de oppas met échte blote billen.

Marjolein
Back to Top
Breimuis View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Breimuis Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 05 September 2007 om 00:46
Wat een leuk tasje. 
Het is één maal per jaar moederdag MAAR ELKE DAG IS EEN FRUMMELBEESTENDAG
mijnBLOG
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 Mei 2011 om 11:57

patroon gevonden van HK-tasje..... engels :

http://mocrochet.blogspot.com/2009/07/hello-kittys-hello-pur se.html

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.080 seconden.
Lang Yarns