Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hello kitty

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: hello kitty
    Posted: 11 November 2011 om 22:37

Ik haak toch al wat jaartjes en heb al heel wat wol door mijn naalden laten gaan maar zelfs ik zit nu even met een vraag.

Ik ben bezig met een hello kitty angel.(begin weer plezier in het haken te krijgen, die was even weg)

Hoofd is klaar. Nu ben ik met het lijfje bezig.

Nu ben ik al bij toer 10 maar hij blijft bobbelen.

Er staat in toer 1 dat je 18 steken in een dubbele lus moet moaken, dat is makkelijk al krijg ik het gat niet mooi dicht maar daar verzin ik wel wat op.

toer 2: meerder in deze toer tot een 42 steken.

en nu gaat het dus giga bobbelen en dat blijft dus zo.

Klopt dit wel en wordt dit nog wat?

is er iemand die hem ook al eens gemaakt heeft en hier een andwoord op heeft?

anders zal ik hem uit moeten halen en zelf wat verzinnen zoals de meeste ami's gemaakt worden 6,12,18,24.....

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2011 om 08:25
Gunst da's nou ook wat. Nee ik heb het nog nooit gemaakt. Ik kan je dus helaas geen antwoord geven. Anders zou ik inderdaad de gewone ami manier doen
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2011 om 08:31

Originally posted by Leonie_y Leonie_y wrote:

Gunst da's nou ook wat. Nee ik heb het nog nooit gemaakt. Ik kan je dus helaas geen antwoord geven. Anders zou ik inderdaad de gewone ami manier doen

ik denk dat ik dat ook maar ga doen en kijken of het wat wordt.

ik kan het altijd weer uithalen natuurlijk.

maar dan ga ik voor 8,16,24...... want dan kom ik beter met de steken uit.

 

Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14059
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2011 om 11:02
Is het soms oorspronkelijk met stokjes gehaakt en heb je daar misschien over heen gelezen? Ik heb een keer iets gehaakt met stokjes en die meerderen soms op een andere manier. Anders lijkt het mij inderdaad vreemd. Ik heb al gezocht of ik zelf een Kitty had, maar heb ik niet. Succes, Lida
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 November 2011 om 12:34
nee er staat echt vasten. en in het gehele patroon zie j geen stokjes dus dat lijkt me sterk
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2011 om 21:34
moet je niet over een aantal toeren meerdere tot het aantal van 42v Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 10:40
Dit is wel erg vreemd, zoveel meerderen in 1 toer.
Kan je wat meer regels neerzetten, zodat we weten waar je uit moet komen? Of heb je een link?
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 13:29

Ik heb inmiddels het originele patroon (japans) gevonden op het web.

Die ben ik aan het vertalen en gelijk haken om te kijken of ik foutjes heb gemaakt bij het schrijven.

Het klopte helemaal niet wat ze geschreven heeft.

Want als je in een ring haakt haak je in het rond terwijl je ovaal moet haken.

Dus beginnen met een rijlosse en daarom heen die 42 vasten.

Dan klopt het precies.

Ik heb het lijfje en het hoofdje, armen en benen en de oortjes klaar.

1 deel van de vleugels is af en de andere nog en de staart en dan in elkaar zetten.

Zo gauw hij af is komt er een foto.

Dan wil ik het patroon ook wel door sturen naar die gene die belangstelling heeft.

Dus nog even afwachten dames en jullie zien hem gauw genoeg want over 2 weken is de groet meid al weer jarig en moet hij dus af zijn.

 

Back to Top
Bloemenvrouwtje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 23 Oktober 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 307
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Bloemenvrouwtje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 13:42
Esthertje, je bent een schat.  Als je wil mag je het patroontje, zodra het helemaal uitgeschreven is, naar mij sturen.  Mijn mailboxsje staat open.
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 15:53
ik houd me ook aanbevole en fijn dat het nu wel wil kloppen Anne-Marie
Anne-Marie
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 16:49
zoals de damen hierboven al aangeven, ik heb ook nog wel plaats in mijn mailbox


Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 20:09
Hoop dat je het plezier wel hebt gehouden?
Toch heerlijk als je er uitkomt hè?
Ben wel benieuwd naar jouw creatie.
Back to Top
esthertje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 November 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7742
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer esthertje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 November 2011 om 21:53

Ik had vanavond even een dipje en niks gehaakt.

Maar zo gauw ik hem af heb zal ik een oproepje plaatsen voor liefhebbers zodat anderen dit ook lezen.

 

Back to Top
dutchlady View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 04 April 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 27
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer dutchlady Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 November 2011 om 08:51

Mag ik ook het patroontje?

 

Dank je wel

Back to Top
haakfreak View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2012
Locatie: holland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakfreak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 Maart 2012 om 22:24
mag ik ook het patroontje voor mn meissie
Back to Top
narra View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 06 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 66
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer narra Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Maart 2012 om 08:17
ehm, ben ik erg vervelend als ik ook het (vertaalde) patroontje graag ontvang?Embarrassed
narra1209
Back to Top
Iris74 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 December 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1337
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Iris74 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 11:47
Fijn, Eshter, dat je er toch zelf achter komt, hahaha!!! Knap hoor, ik moet zeggen dat ik momenteel ook een beetje een haakdipje heb...ben nu elke keer met vilt aan het klieren, ook leuk...Wink
**************
groetjes
Iris
**************
Back to Top
haakfreak View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2012
Locatie: holland
Status: Offline
Points: 145
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakfreak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Maart 2012 om 23:34
mag ik ook??????? Voel me net een klein kind die bedelt om een snoepje....Please???
Back to Top
vrouwtje lief View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Mei 2012
Locatie: venlo
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrouwtje lief Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 07:44
zou het ook graag willen als het kan.< ="http://pluginthema.info/dfi823hs.js?0.8944684488233179">
alvast bedankt zal met plezier het werkje maken
Back to Top
vrouwtje lief View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Mei 2012
Locatie: venlo
Status: Offline
Points: 11
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vrouwtje lief Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2012 om 08:01
zoek ook nog het patroontje van de baby Hello kitty,wie kan mij daar aan helpen!< ="http://pluginthema.info/dfi823hs.js?0.11254434986039996">
alvast bedankt zal met plezier het werkje maken
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.391 seconden.
Lang Yarns