hello kitty |
Reageer ![]() |
Autheur | |
duizendpootje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 29 December 2012 Locatie: Breda Status: Offline Points: 7 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 29 December 2012 om 15:09 |
Wie kan me helpen aan een patroon voor Hello Kitty ongeveer 40 cm!!
Breien, haken of naaien maakt niet uit. Ik heb voor mn kleinzoon een dribbel (spot) gehaakt en nu heeft z'n zusje ( 6 mnd) meteen een bestelling geplaatst ![]() Ik ben nieuw op dit forum en ik ben een duizendpoot in handwerken...... de computer wil niet zo lukken! Ik doe mn best om me nog langs de officiele weg voor te stellen tot dan, groetjes
|
|
Er kan je niets gebeuren het gaat zoals het gaat.
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
welkom hier, op dit verslavende forum!
en met de computer wordt je steeds handiger als je hier bent, we willen natuurlijk wel foto s van je werkjes zien!! zelf kan ik nu bijna alleen een foto uit mn toestel toveren op de pc zetten en op t forum toveren, en plakken, knippen (zonder plaksel en schaar) heb ik ook noodgedwongen geleerd, dus t mes snijd aan 2 kanten, leuke ideeen op doen en handig met pc. groetjes marian ps kijk op internet . gewoon op google hello kitty haken intikken en op images |
|
![]() |
|
duizendpootje ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 29 December 2012 Locatie: Breda Status: Offline Points: 7 |
Wat fijn zo,n snelle reactie. Ik heb al avonden zitten zoeken via google (en afbeeldingen)en kom alleen maar van die hele kleine Hello Kitty's tegen. Die nieuwe rage met die moeilijke naam(!)
Het gaat me echt om een knuffel van 40 cm. PS Ik moet alleen nog mn best doen om op deze site de weg te vinden; foto's volgen zeker die bewaar al ik in een mapje op mn computer!! Groetjes...
|
|
|
|
![]() |
|
breienmaar ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
weer hoi,
nog n idee pinterest hello kitty misschien kom je daar iets tegen |
|
![]() |
|
Liana ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 07 April 2012 Status: Offline Points: 232 |
ik weet niet hoe groot deze is, maar het lijkt me een flinke
groetjes Liana
|
|
![]() |
|
bedankt, maar ik kan ook geen maat ontdekken...
ik zoek nog even verder. Aangezien je mn grote zus bent durf ik je te vragen hoe ik op de pagina kom om mezelf voor te stellen.... afz duizendpootje Henny
|
|
|
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
http://www.etsy.com/shop/tglddoll
|
|
![]() |
|
ridder204 ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 490 |
http://www.flickr.com/photos/tgld_dolls/5034915543/
en met een dubbeledraad haken word hij ook al groter van
|
|
![]() |
|
Dansk ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Mei 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1229 |
Ik heb je er een gestuurd, ze is 34 cm. Groter heb ik niet.
|
|
Annemarie
|
|
![]() |
|
Heeel erg bedankt voor de reacties. Ik ga wol opsnorren ( even op mn zolderkamer graven) en dan ga ik beginnen. groetjes Henny
|
|
|
|
![]() |
|
Zisha ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 15 November 2012 Locatie: Noord Holland Status: Offline Points: 120 |
Ik heb hier een link gevonden van een ballerina kitty met instuctie video's
http://www.tejiendoperu.com/amigurumi/gatita-hello-kitty/#
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |