Hello Kitty |
Reageer ![]() |
Autheur | |
mandywezel ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Januari 2013 Locatie: Nieuwleusen Status: Offline Points: 16 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 17 April 2013 om 12:30 |
Hoi Allemaal,
Ik ben al een paar uur bezig om een patroon te vinden van Hello Kitty, ik heb hier ook gezien dat mensen bepaalde patronen zochten van Hello Kitty en die zijn ook geholpen dus ik heb mijn hoop op jullie gevestigd :-) Ik heb geprobeerd om het plaatje in dit bericht te plaatsen maar om de een of andere reden kan ik niet zoeken naar het plaatje wat op me pc staat dus dan maar een link, hopen dat dat wel lukt. Er staat overal dat het gratis is maar ik kan het patroon echt nergens vinden, mijn email is mandywezel en dan van hotmail Dames ik hoop dat jullie me kunnen helpen alvast bedankt ![]() PS; andere patronen zijn ook welkom ![]() groetjes en een fijne dag |
|
![]() |
|
KarinVE ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 04 Januari 2013 Locatie: Middelburg Status: Offline Points: 30 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Op Raverly zijn er best wat gratis patroontjes te vinden, bijvoorbeeld
groetjes karin
|
|
![]() |
|
mandywezel ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 27 Januari 2013 Locatie: Nieuwleusen Status: Offline Points: 16 |
Hoi Karin,
Dank je wel voor de links maar ik ben zo eigenwijs dat ik juist dat patroon wil ![]() groetjes Mandy
|
|
![]() |
|
Deze heb ik in ieder geval op opgeslagen :-)
|
|
![]() |
|
miraatje ![]() Duizendpoot ![]() ![]() Lid sinds: 09 Januari 2013 Locatie: nederland Status: Offline Points: 354 |
nou als je dan zo eigenwijs bent kun je ook wel zien dat als je het rokje er niet aan haakt dat je de zelfde krijgt die je zo graag wil hebben, dus met eigenwijsheid kom je er niet een beetje slimheid is beter
![]() ![]() |
|
![]() |
|
ha ha die is goed..........juist daardoor zie je de mogelijkheden niet meer
![]() Maar bedankt voor de tip. groetjes Mandy
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |