Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hello Kitty

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Alo68 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 15 Augustus 2013
Locatie: Rotterdam
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Alo68 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Hello Kitty
    Posted: 15 Augustus 2013 om 21:22
Hallo allemaal,

Deze vraag is vast al vaker gesteld maar ik kan geen goed patroon vinden van Hello Kitty om te haken. Ik ben sinds 2 weken stief oma van een mooi  meissie die gek is op Hello Kitty en wat wil je dan als nieuw bakken oma ;-) Juist indruk maken op zowel moeder als kleinkind.

Wie oh wie kan me helpen?

Ik heb mijn profiel volledig ingevuld, hopelijk is het zo genoeg.

Groetjes, Alo
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2013 om 22:47
het spijt  me maar je e-mail adres staat niet bij ..... Messenger in je profiel
Windows Live Messenger:Windows Live Messenger niet gegeven
oant Sjen
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 15 Augustus 2013 om 23:23
Als je engelse termen kent in haken (meer dan aan te raden) dan kan je al heel veel vinden als je op google intypt; free crochet hello kitty :)
Back to Top
Leentje2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 21 Augustus 2013
Locatie: Den Haag
Status: Offline
Points: 4
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leentje2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Augustus 2013 om 17:47
Dag dames, ik ben ook op zoek naar een Hello Kitty patroon.

Alo68, heb jij inmiddels een goed patroon gevonden?
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 27 September 2013 om 20:11
Marleen je hebt mail
oant Sjen
Back to Top
Calvarie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 29 December 2012
Status: Offline
Points: 737
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Calvarie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 07:43
http://yolandasotolopez.blogspot.nl/2013/06/crochet-hello-kitty-inspired-little.html

Met dit tasje had ik veel succes, is in het Engels maar heel goed te volgen en word heel rustig uitgelegd.
Back to Top
volima View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer volima Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 14:04
groetjes,
Liesbeth
Back to Top
Cully View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Augustus 2012
Status: Offline
Points: 3834
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Cully Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 28 September 2013 om 16:27
Back to Top
angelica View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 19 November 2013
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer angelica Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2013 om 17:11
Ook ik ben op zoek naar een duidelijk haak of brei patroon van hello kitty. Wie kan mij er aan helpen. Dank alvast
Mijn mail adres is: angelicabos@hotmail.com
Back to Top
quinty View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Oktober 2013
Status: Offline
Points: 33
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer quinty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2013 om 23:42
Allemaal bedankt voor de patronen van hello kitty,zo leuk
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 14:14
Originally posted by Leentje2 Leentje2 wrote:

Dag dames, ik ben ook op zoek naar een Hello Kitty patroon.

Alo68, heb jij inmiddels een goed patroon gevonden?

Ik heb je gemaild met We Transfer veel plezier ermee

Crejann Big smile
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 14:14
Originally posted by quinty quinty wrote:

Allemaal bedankt voor de patronen van hello kitty,zo leuk

Ik heb je gemaild met We Transfer veel plezier ermee

Crejann Big smile 
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 14:16
Originally posted by Alo68 Alo68 wrote:

Hallo allemaal,

Deze vraag is vast al vaker gesteld maar ik kan geen goed patroon vinden van Hello Kitty om te haken. Ik ben sinds 2 weken stief oma van een mooi  meissie die gek is op Hello Kitty en wat wil je dan als nieuw bakken oma ;-) Juist indruk maken op zowel moeder als kleinkind.

Wie oh wie kan me helpen?

Ik heb mijn profiel volledig ingevuld, hopelijk is het zo genoeg.

Groetjes, Alo

Ik kan je niet mailen je adres staat nog niet goed, moet achter het vlindertje van messenger Wink

Crejann
Back to Top
martine1982 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 November 2013
Locatie: enschede
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer martine1982 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 15:03
kan iemand me helpen aan een patroon van hello kitty. voor mn meiske van 2,5? alvast bedankt
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 16:00
Originally posted by martine1982 martine1982 wrote:

kan iemand me helpen aan een patroon van hello kitty. voor mn meiske van 2,5? alvast bedankt

Martine vul je email adres in bij je profiel achter messenger (vlindertje) dan kunnen we je mailen, nu lukt dat niet Wink

Crejann
Back to Top
quinty View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 20 Oktober 2013
Status: Offline
Points: 33
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer quinty Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 November 2013 om 22:46
Crejan
Bedankt voor de leuke patronen,
En de genome moeite

Gr marry
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2013 om 10:18
Originally posted by quinty quinty wrote:

Crejan
Bedankt voor de leuke patronen,
En de genome moeite

Gr marry

Graag gedaan hoor, veel plezier ermee Big smile

Crejann
Back to Top
Loontje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Mei 2012
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loontje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 November 2013 om 14:29
Ik ben ook op zoek naar leuke haakpatroontjes van Hello Kitty voor mijn nichtje. Wie kan mij hieraan helpen?
Back to Top
Crejann View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2012
Status: Offline
Points: 271
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Crejann Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2013 om 00:35

Ik heb je een mailtje gestuurd Big smile

Crejann
Back to Top
Loontje View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 02 Mei 2012
Status: Offline
Points: 34
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loontje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 November 2013 om 13:42
Bedankt! Ze zijn super!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.563 seconden.
Lang Yarns