Hellup! |
Reageer ![]() |
Autheur | |
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 14 Juli 2011 om 16:26 |
Op het moment ben ik bezig met het haken van 2 babymutjes
(voor een tweeling).. Nu lijkt het me zo leuk om er een mooi sierrandje aan te maken.. Dit randje leek me erg leuk, http://www.jessica- tromp.nl/crochet_flower_stitch/crochet%20border%20haakrandj e%2011a.jpg maar ik heb geen idee hoe die moet! Ben al wel aan het proberen geweest, maar ik kom er gewoon niet uit. Is er hier misschien iemand die het me uit kan leggen? |
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23726 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er staat niet bij wat die kruisjes en rondjes enzo voor steken zijn. Alleen het plaatje en dat zegt me ook niets.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
R.M. ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 19 Mei 2011 Status: Offline Points: 176 |
Dat staat hier wel:
http://www.jessica- tromp.nl/haakpatroonbloemenhakendamesmodekledingmaken.htm Ik hoop dat iemand dit snapt. Het randje zou zo leuk zijn bij de mutsjes! |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Ik zal het proberen uit te leggen. je moet de onderste rij met lossen vergeten want je haakt hem neem ik aan gelijk aan het mutsje vast. dan zijn de laatste steken van de rand je losse zeg maar. dan begin je van rechts naar links te lezen. de keerlosse hoef je niet te haken want je haakt rond. je haakt 1 vaste. 3 losse, dan haak je in de 2de steek(naast de vaste) 3 stokjes volgens de volgende techniek (video), je slaat 2 steken over en haakt weer een vaste en herhaalt dan de rest. ik hoop dat je zo een beginnetje kunt maken.
|
|
![]() |
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |