Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HELLUP.

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: HELLUP.
    Posted: 21 September 2012 om 15:45
Zijn er *hobbydoosjes* die ook deze kerstgroep haken?

Kan iemand mij vertellen hoe ik de vleugels van de engel moet haken?
Ik kom er niet uit, mijn engels is niet zo best.De rest lukt aardig, doe ook veel op gevoel, maar die vleugels.....die vliegen niet mijn haakpen uit.

Alvast bedankt voor de moeite Smile
Back to Top
Kapitein-Haak View Drop Down
Groupie
Groupie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kapitein-Haak Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 16:19
Google vertaler...... wat maakt die ervan???
"Perfecte mensen bestaan niet, perfecte bedoelingen wel"
Http://KapiteinHaak.bloggertje.nl
Back to Top
iepie View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer iepie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 16:53
Misschien kun je even het stukje patroon wat je niet snapt hier neerzetten (neem aan dat het maar om 1 of enkele toeren gaat die niet duidelijk zijn). Dan kunnen mensen die het patroon niet zelf hebben je wellicht toch verder helpen.
Back to Top
ikkie1202 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ikkie1202 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 19:24
row 1: with white ch4, 6dc in 4th ch from hook
Dus rij 1: haak 4 losse, en maak 6 stokjes in de 4e steek van de haak. (7)
Draai om

Row 2: ch 3, 2dc in same st, 3 dc in each st across, turn (21)
Dus rij 2: 3 losse, 2 stokjes in dezelfde steek, 3 sokjes in elke volgende steek, draai om (21)
Row 3"ch3, dc in next 2 st, 2 dc in next st, dc in next 3 st, 2 dc in next st, (2dc in next st, dc in next 3 st) 2 times, turn (25)
Dus rij 3: 3 losse, een stokje in de volgende 2 steken, 2 stokjes in de volgende steek, 1 stokje in de volgende 3 steken, 2 stokjes in de volgende steek. en dan moet je tussen haakjes 2 keer doen, dus twee keer 2 stokjes in de volgende, 1 stokje in de volgende 3 steken, omdraaien (25)
Row 4: ch 1, sc in same stitch, (skip next 5 st, 5dc in next st, skip next st, sc in next st) across, fasten off
Rij 4:
1 losse, 1v in dezelfde steek, dan herhaal je het volgende tot de ronde gedaan is: sla 5 steken over, haak 5 stokjes in de 6e steek, sla 1 steek over, en haak een vaste in de volgende steek.

Het is inderdaad veel leeswerk, ik hoop dat je er zo uitkomt. in ieder geval staat de tekst er nu, dus kunnen eventueel meer ervaren hobbydoosjes je ook helpen. Het is me gelukt.... maar vraag me niet hoe ik kan me herinneren dat het inderdaad een raar gedoe was.

Back to Top
MG Jewelry View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MG Jewelry Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2012 om 20:10
Originally posted by ikkie1202 ikkie1202 wrote:

row 1: with white ch4, 6dc in 4th ch from hook
Dus rij 1: haak 4 losse, en maak 6 stokjes in de 4e steek van de haak. (7)
Draai om

Row 2: ch 3, 2dc in same st, 3 dc in each st across, turn (21)
Dus rij 2: 3 losse, 2 stokjes in dezelfde steek, 3 sokjes in elke volgende steek, draai om (21)
Row 3"ch3, dc in next 2 st, 2 dc in next st, dc in next 3 st, 2 dc in next st, (2dc in next st, dc in next 3 st) 2 times, turn (25)
Dus rij 3: 3 losse, een stokje in de volgende 2 steken, 2 stokjes in de volgende steek, 1 stokje in de volgende 3 steken, 2 stokjes in de volgende steek. en dan moet je tussen haakjes 2 keer doen, dus twee keer 2 stokjes in de volgende, 1 stokje in de volgende 3 steken, omdraaien (25)
Row 4: ch 1, sc in same stitch, (skip next 5 st, 5dc in next st, skip next st, sc in next st) across, fasten off
Rij 4:
1 losse, 1v in dezelfde steek, dan herhaal je het volgende tot de ronde gedaan is: sla 5 steken over, haak 5 stokjes in de 6e steek, sla 1 steek over, en haak een vaste in de volgende steek.

Het is inderdaad veel leeswerk, ik hoop dat je er zo uitkomt. in ieder geval staat de tekst er nu, dus kunnen eventueel meer ervaren hobbydoosjes je ook helpen. Het is me gelukt.... maar vraag me niet hoe ik kan me herinneren dat het inderdaad een raar gedoe was.

Hé, wat goed. Dank je, ik zal hier wel uitkomen.
Thumbs Up
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.375 seconden.
Lang Yarns