Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHelp iejoor...

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
wiesjuhh View Drop Down
Groupie
Groupie

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Help iejoor...
    Posted: 02 Mei 2009 om 17:20
Help iejoor,

ik heb een probleempje met iejoor. Ik snap het namelijk even niet meer.
Ik ben nu zover dat ik het eerste gedeelte van het lichaam heb tot rij 19. Nu moet ik het aan de benen bevestigen maar dan hou ik aan het eind een gat over. Aan de voorkant. En heb ik het lichte paarse aan de achterkant ook. Dit lijkt mij niet echt de manier zoals het hoort. Ik heb de achterkant ook nog nooit gezien maar lijkt me logisch dat het met blauw hoort naar mijn idee.
Kan iemand mij misschien hiermee helpen die iejoor al een keer hebben gemaakt. Ik ben namelijk ook vergeten te markeren maar dat gaat nog wel redelijk door het terug te lezen waar de markering hoort.

???????
Groet,
Wiesjuhh
Back to Top
dine View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2009 om 19:42

Momenteel ben ik pooh aan het afwerken en volgende week begin ik aan iejoor.....dus als je tegen eind volgende week nog geen hulp van een andere hobbydoos gekregen hebt,  geef je nog maar een seintje...

Nadine

Back to Top
Veerletje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Direct Link To This Post Posted: 02 Mei 2009 om 19:46

Ik heb eigenlijk niet echt een idee wat je bedoeld?

Ik heb hem 2 keer gemaakt, en alles klopte bij mij (gebruikte wel het engelse patroon).

Dat je aan de voorkant 'een gat' hebt, kan ik misschien verklaren doordat de poep/kont van Eeyore dikker wordt dan de buik, zodat hij stevig zit. Kan je enkele rijen of toeren verder niet lezen of je dan terug begint met paars? Ik geloof niet dat er paars was aan de achterkant, of dat zie ik toch niet aan mijn Eyore. Tenzij misschien een klein beetje onderaan, maar ik denk van niet hoor?

Van Pooh Crochet

Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2009 om 10:29

Ik heb hem ook gemaakt,maar het is al weer even geleden.

Volgens mij kan je gewoon verder en komt later het gat wel weer dicht.Dacht ook dat de lichte kleur iets door liep aan de onderkant.

Kan het niet meer zien,omdat hij allang weg is.

Back to Top
wiesjuhh View Drop Down
Groupie
Groupie

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2009 om 10:43
Okay ik hadhet gedeelte van aan elkaar maken al weer eruit gehaald maar dan zal ik het nog wel een keer proberen. Maar waar beginnen jullie dan precies met aan elkaar zetten en eindig je? en vervolgens moet je ook weer ergens beginnen en ook daar snap ik niet waar bik moet beginnen en hoe dat verder gaat maak je dan ene lapje opnieuw alleen zit dat dit maal er al aan vast? Of moet je ergens verder aan haken?
Het ging tot nu toe allemaal zo makkelijk maar nu is het lastig jammer genoeg was al zo ver zelfstandig gekomen.
Groet,
Wiesjuhh
Back to Top
Corry R View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 03 Mei 2009 om 15:20

Ik weet echt niet meer hoe ik het gedaan heb,het enige wat je kan doen is het patroon goed volgen,toer voor toer en markeren wanneer zij dat aangeven.

Uiteindelijk zit alles aan elkaar.

succes ermee.

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.703 seconden.
Lang Yarns