Help?! Iemand?! Zeeman Supersoft 50 en 60 |
Reageer ![]() |
Autheur | |
supersofty ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 11 Januari 2011 Status: Offline Points: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 11 Januari 2011 om 18:22 |
Hallo allemaal, ik heb me even speciaal aangemeld, want ik heb hier nogal een crisis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
JoJo ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 03 Juli 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1513 |
Welke kleur is 50 en 60?
|
|
![]() |
|
![]() |
|
supersofty ![]() Newbie ![]() Lid sinds: 11 Januari 2011 Status: Offline Points: 4 |
Aquablauw en groen
![]() |
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
ik heb alleen 2 kleuren roze liggen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
haakmiep ![]() Duizendpoot ![]() Lid sinds: 02 December 2010 Status: Offline Points: 143 |
Hier bij de zeemannen in de buurt is er ook bijna geen supersoft meer te krijgen. Volgens een verkoopster hebben ze een inschattingsfout gemaakt met het inkopen van de wol. De wol is populairder dan ze verwacht hadden. Ik hoop dat het snel weer aangevuld wordt. Zit hier zelf met een sjaal die half af is. |
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Ik ga zo even mijn voorraad checken.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Mistig ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 06 Augustus 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2571 |
Ben in de kast gedoken en heb een bol 50 (groen) Lotnr. 1046 voor je gevonden. Als ik je er mee kan helpen stuur me dan maar even een PM.
|
|
Bloei daar waar je geplant wordt.
|
|
![]() |
|
Teunie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 02 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7299 |
Ik heb 3 bollen groen en 5 bollen blauw gevonden.
|
|
Groetjes Teunie
|
|
![]() |
|
Ik heb gisteren de bolletjes binnen gehad, maar ondanks dat ze van Supersoft waren en de goede kleurcodes hadden waren het toch andere kleuren. Blijkbaar heeft Zeeman ze in de tussentijd veranderd
![]() Wel ontzettend aardig van Teunie dat ze de bolletjes zo snel op de post had gedaan! Echt top! En het zijn ook leuke kleurtjes, dus gisteren begonnen aan een kussen ermee ![]() Antwoord van Zeeman was dat ze ze nog wel verkopen, dus waarschijnlijk inderdaad uitverkocht. Maar de zoektocht duurt dus voort! Dus als iemand toevallig nog langs een Zeeman gaat binnenkort, houd ik me aanbevolen! |
|
![]() |
|
Sonia ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5 |
Ik zal hier eens kijken in Belgie of ze ze hier nog hebben. Misschien kan je ze dan opvragen via zeeman. |
|
Sonia
|
|
![]() |
|
Polar ![]() Groupie ![]() ![]() Lid sinds: 24 September 2010 Locatie: Noordoostpolder Status: Offline Points: 69 |
Ik heb van de zomer de zelfde crisis gehad (ongeveer)
Stad en land af geweest voor bolletjes. Nu liggen allerlei kleuren hier weer in stapels Zal zo even kijken hoeveel bollen van elk?? |
|
![]() |
|
Hey Polar, als ze ze hebben graag drie van elk! Ze hebben hier trouwens wel de lichtblauwe, maar dat is niet de goede, het is echt een soort aquablauw. Nog even voor de zekerheid
![]() Ik ben net langs drie Zeemannen hier in de buurt geweest (ik heb mijn beweging voor vandaag weer binnen!), maar helaas hadden ze ze ook niet. Wel wit en roze, dus daar heb ik er toen maar weer een paar van meegenomen. Pfff.. wat een gedoe voor een paar bolletjes wol ![]() |
|
![]() |
|
Sonia ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 06 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5 |
Hey Supersofty, Ik heb vandaag gekeken hier in Belgie (Zelzate, dat ligt naast Sas van Gent Zeeland) en daar hebben ze nog veel aquablauw en wit. Misschien dat je via zeeman bij jullie dat kan opvragen hier in Belgie, ik weet dat ook niet hé, want vragen staat vrij, weigeren staat erbij. Grtjs Sonia |
|
Sonia
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |