Help ik ben ze kwijt |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
geerke ![]() Hobbywonder ![]() Lid sinds: 13 Mei 2011 Locatie: Canada Status: Offline Points: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Mag ik dat patron ook hebben
Groet Geerkr |
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Welke bedoelen jullie want ik heb het gevoel nu even de centrale te zijn want ik heb er van diverse kanten verschillende gekregen en een bruidje zegt me niks of je moet die van het plaatje bedoelen ik hoor het wel. de kerst komt eraan
|
|
![]() |
|
lollibol ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 19 April 2012 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2513 |
Hoi dames,
ik wil niet vervelend doen hoor, maar volgens mij zit daar copywrite op!!! Ik vrees dat dit wel eens problemen kan geven... De beslissing wat er mee te doen, is natuurlijk aan jullie. Ik kan alleen maar waarschuwen!!!!!
|
|
Life is too short to be sad, enjoy every day, even if it's not what you expected.
|
|
![]() |
|
macheri ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 10 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1972 |
Lollibol je zou nog weleens gelijk kunnen hebben ik stuur in ieder geval niet meer dan, lijkt me wel handig.
Bedankt voor de waarschuwing.
![]() |
|
![]() |
|
Naemi ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 21 Mei 2009 Status: Offline Points: 1363 |
Dan pas ik mijn posts ook maar even aan.
|
|
geordende mensen zijn gewoon te lui om naar dingen te zoeken
|
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
iedereen die mij wat heeft gestuurt in iedergeval bedankt hiervoor hoop dat er geen problemen van komen
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |