Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Help ik zit vast

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Cathy View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 21 September 2019
Locatie: Den Haag
Status: Offline
Points: 2
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Cathy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Help ik zit vast
    Posted: 21 September 2019 om 16:22
Hai, ik ben het konijn aan het breien. Het gratis patroon op de site maar ik begrijp iets niet.
Naald 70: brei de 4 steken, brei 9 steken aan de zijkant van de naalden 53 t/m 70, brei de laatste 5 steken
Naald 71: brei 17 steken, brei 9 steken aan de andere zijkant van de naalden 53 t/m 70 en brei de laatste 5 steken (32)
Iemand die mij kan helpen?

Groetjes, Cathy
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2019 om 17:26
Er wordt bedoeld dat je de steken aan de zijkant van de al gebreide toeren opneemt en die breit. Je kunt de breinaald in een lusje steken of steken met een haaknaald doorhalen en op de breipen zetten. Zo maak je dan bijvoorbeeld een kop.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 September 2019 om 21:59
Als je niet zou weten hoe het opnemen van steken moet, kan je hier naar een filmpje kijken. 
Succes met je konijn. 

https://www.garnstudio.com/video.php?id=58&lang=nl
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2019 om 07:51
Ik vind het altijd leuk als er zulk soort technische vragen gesteld worden. Twee van ons hebben geantwoord. Maar is ze nu echt geholpen? Na die vraag is ze niet terug geweest.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14042
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2019 om 11:19
Tja Magtelt, dat is vaak het frustrerende aan helpen op de hobbydoos. Je weet zelfs niet of je verhaal überhaupt gelezen is.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2019 om 12:24
Ach, dit ging met gesloten beurzen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 September 2011
Locatie: Almere
Status: Offline
Points: 5789
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 24 September 2019 om 19:51
Eigenlijk staat dit soort hulp niet op zichzelf. We zijn met onze adviezen bezig om een document te schrijven op internet. Er zullen veel mensen zijn, die geen lid willen worden, maar evengoed geholpen zijn met alle informatie.    
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2019 om 08:31
Maar deze vraag is al diverse malen opgedoken en wordt telkens opnieuw gesteld. Zoekers kennen alleen hun eigen probleem. IK denk wel dat de andere hobbydozen soms een antwoord krijgen op een vraag die nog niet in ze is opgekomen, dat is wel fijn.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Dilianne View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Oktober 2012
Locatie: Brabant
Status: Offline
Points: 3039
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Dilianne Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2019 om 08:53
Helemaal mee eens Magtelt, stellen een vraag, worden uit de brand geholpen en vervolgens hoor je ze niet meer op dit forum.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 25 September 2019 om 10:22
Je ziet het soms aan de jarigen. Die zijn dan net 3 minuten op het forum geweest.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
suziesfreubels View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 14 December 2016
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 2251
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer suziesfreubels Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Oktober 2019 om 11:20
Herkenbaar maar je gaat het toch niet tegen...
Zo zie je ook iedere keer nieuwe mensen die alleen ff vraagje en antwoord of patroon komen halen en dan nooit meer terug komen...
Persoonlijk vind ik het jammer dat er zoveel leden zijn waar nog niet eens de helft meer van actief is...
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.500 seconden.
Lang Yarns