Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HELP_probleem met patroon van Drops 95-5

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Karin_123 View Drop Down
Newbie
Newbie

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Karin_123 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: HELP_probleem met patroon van Drops 95-5
    Posted: 09 December 2013 om 14:19
Hoi, ik ben bezig met het vest te breien patroon 95-5 van Drops. Ik loop vast bij het voorpand. Ik ben bijna klaar en heb nog 15 steken op de naald. Dan staat het volgende in het patroon: 'brei door op deze 15 steken als volgt: *4 nld over alle steken, brei 2 naalden op de eerste 10 st (langs het middenvoorpand*, herhaal steeds deze *-* tot de kraag een binnenlengte heeft van 6 cm, zet deze steken op 1 draad.

Mijn vraag is wat doe ik met de overige 5 steken als ik 2 naalden op 10 steken moet breien? Ik snap hier helemaal niets van, wie kan mij helpen?
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 December 2013 om 18:55
Verkorte naalden? 4 naalden over alle 15 steken, dan heen over 10 steken, terug over die 10 steken en dan weer 4 naalden over alle 15 steken en zo doorgaan tot de kraag een binnenlengte van 6 cm heeft. Dan zet je de 15 steken op een draad of grote veiligheidsspeld, die voor bewaarsteken dient.

Mijn trucje om geen gaatjes te krijgen is: brei 10 steken, neem even de volgende steek op de naald, sla de draad om die steek en zet hem terug, brei terug 10 steken.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.422 seconden.
Lang Yarns