Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHELP! wie heeft paypal en wil mij helpen?

 Reageer Reageer Pagina  123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Onderwerp: HELP! wie heeft paypal en wil mij helpen?
    Posted: 14 Juli 2007 om 18:37
ik wil via ebay uk een paar patronen bestellen (welke ik natuurlijk zal delen) maar heb geen paypal. Wie wil ze voor mij bestellen, ik zal meteen een lijstje sturen en geld naar je overmaken als je zegt hoeveel (evt extra voor de moeite).

bedankt!!



Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 19:04
zeg maar wat je (precies) hebben, wilt, dan maak ik het voor je in orde !
Hoef niks extra voor de moeite; ik heb hier tenslotte nog een geweldige DVD van je liggen !
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 19:32
oh wow echt??? je bent geweldig!! dank je wel!!!
zeg je even wat je van me krijgt en je banknummer en zo, dan geef ik je mijn adres zo in een pm'tje.

ik wil deze

http://cgi.ebay.co.uk/KNIT-A-FANTASY-STORY-JAN-MESSENT-BOOK- TOYS_W0QQitemZ300130077337QQihZ020QQcategoryZ29329QQrdZ1QQcm dZViewItem#ebayphotohosting

http://cgi.ebay.co.uk/Snooker-Player-Cricketer-Horse-Rider-3 -Toy-Dolls-Knit_W0QQitemZ270145104591QQihZ017QQcategoryZ4123 8QQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.co.uk/Chinaman-Hawaiian-Jamaican-Toy-Dolls-K nit-Patts_W0QQitemZ270145109494QQihZ017QQcategoryZ41238QQrdZ 1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.co.uk/BEAUTIFUL-SAILOR-DOLL-TOY-KNITTING-PAT TERN-IN-DK_W0QQitemZ220130362572QQihZ012QQcategoryZ71219QQrd Z1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.co.uk/THE-OWL-THE-PUSSYCAT-KNITTING-PATTERN- TOY-ORIGINAL_W0QQitemZ300129848236QQihZ020QQcategoryZ71219QQ rdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.co.uk/BRIONY-SNAIL-DAISY-UNUSUAL-TOY-KNITTIN G-PATTERN-COPY_W0QQitemZ200127562558QQihZ010QQcategoryZ71219 QQrdZ1QQcmdZViewItem

http://cgi.ebay.co.uk/VICTORIA-PLUM-KNITTED-DOLL-TOY-KNITTIN G-PATTERN_W0QQitemZ230151699217QQihZ013QQcategoryZ71219QQrdZ 1QQcmdZViewItem


Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 22:12
Ik heb ze inmiddels allemaal even gebookmarked, maar heb nog een paar vragen voor ik kan gaan bieden:

- het is E-bay, dus veiling; wat zijn je maximale prijzen die je er voor wilt uitgeven ? De meeste hebben namelijk geen vaste prijs zo te zien, er kan nog dagenlang op geboden worden.
- Heb je je gerealiseerd dat een pond bijna anderhalve euro is, en dat sommige patronen / boeken inclusief de verzendkosten naar europa wel erg prijzig worden ??
- Het kan natuurlijk ook zijn dat ik een bieding mis / overboden wordt.
-De artiekelen zijn van zeven verschillende aanbieders; het zijn dus ALLEMAAL verschillende pakketjes !!

Bezint eer g begint ! Waarom ?
Paar voorbeeldjes : de Victoria Plum is de enige die je metene kunt kopen (buy it now-prijs) voor twee pond, en voor Nederland komt daar 1,25 pond verzendkosten bij is totaal 3 pond 25 is bijna 5 euro. Voor één patroon ! De overige lopen allemaal pas over tussen de 4 en de 9 dagen af. Of je ze uiteindelijk te pakken krijgt, is nog maar afwachten dus.

Het boek, Knit a Fantasy staat nu al op 4 pond plus 2,45 pond verzendkosten is 6 en een halve pond is bijna 10 euro, maar kan standaard NIET buiten de UK verzonden worden; daarvoor zou je eerst weer contact moeten opnemen met de verkoper.

Het totaal voor de zeven patronen zal, MITS de prijzen NIET stijgen, 12,5 pond plus minimaal twee maal 17 is 34 pond aan verzendkosten, reken op minimaal 46,5 pond is ongeveer 75 EURO !! (Voor de duidelijkheid, da's zo'n 165 gulden.

Je moet het natuurlijk zelf weten hoor, maar ik vrees dat je je dit waarschijnlijk onvoldoende hebt gerealiseerd ?

Ik wil je graag helpen, maar vond toch een kleine waarschuwing wel eventjes op zijn plaats.

Ik hoor het wel van je.

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 22:30
pfoeh jemig wat ben jij wakker. zoveel aan verzendkosten, dat meen je!!! ik wil maximaal 50 euro kwijt zijn eigenlijk. laat dat zeemansmeisje en die slak dan maar zitten. sowiezo graag die fantasy knit als het kan, daar wil ik wel 20 euro of zo voor uitgeven. de andere 4 dan ong. 7.50-10 euro per stuk. wat een dure bende dan..die verslavingen ook.
bedankt voor de moeite.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 22:54
Dus voor de laatste vier inclusief verzendkosten tot tien euro zeg tot 6 pond ? Hopelijk komt het niet zo ver; die Victoria is sowieso zonder bieden, dus die kan ik meteen kopen. De andere moeten geboden worden; ik zal met een pond en een cent beginnen.

Heb je al eens gekeken op Ebay Duitsland ? Daar hebben ze ook heel veel (al weet ik niet of dat voor breipatronen ook zo is) en de verzendkosten zijn stukken beter.

Oh jeetje, trouwens, ik kan helemaal niet meebieden, want als de biedingen aflopen zit ik op de camping foutje !!Overigens is het mijn man hier die de Ebaycrack is hoor, niet ikke !
We kunnen wel hammersnipes instellen (een maximaal bedrag dat de computer automatisch biedt, maar dan betaal je ook altijd die maximale prijs als je hem hebt), maar het wordt wel effe voor wij weer terug zijn.

Is het trouwens niet veel handiger, ook met het oog daarop, om zelf een Paypalaccount aan te maken ? Dat kost je niks, je moet je gewoon registreren op Paypal (www.paypal.nl), en dan kun je via je bankrekening geld daarheen overmaken of via de creditcardkaart betalen. Alleen als je dingen direkt wilt kopen, moet je er wel saldo op hebben staan, en dat duurt normaliter 3 tot 4 werkdagen. Zie het als een soort virtuele Chipknip.

Verder komt er vaak een hoop communicatie met de verkoper bij kijken, dus is het handig als je je talen een beetje spreekt, maar daar ga ik maar vanuit, anders zou je geen engelse patronen bestellen.







A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 23:06
hay, gebruik dit eigenlijk nooit verder dus zag t niet zo zitten om een account aan te maken en naar de bank te gaan en zo. engels is geen probleem, ben zelf vertaler. ben nog niet op ebay duitsland geweest nee. kunnen we de verkoper niet benadere zonder ebay, zal wel niet he? maar als t niet gaat met je vakantie, laat maar hoor. moet t niet moeilijk maken voor jezelf.
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 23:08
http://cgi.ebay.de/KNIT-A-FANTASY-STORY-JAN-MESSENT-BOOK-TOY S_W0QQitemZ300130077337QQihZ020QQcategoryZ29329QQrdZ1QQssPag eNameZWD2VQQcmdZViewItem

die staat inderdaad op duitsland, niemand heeft geboden
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 23:10
anders laten we gewoon al die andere zitten en alleen de fantasy story?? die vind ik wel t belangrijkst eigenlijk.
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 23:15
Oke. ik vind alles best, als ik er maar ben.
Die staat nu op 4 pond en inderdaad nog geen biedingen, en hij gaat over ruim vijf dagen. Ik zal  beginnen met laag bieden, en dan hopen dat we onder de 15 pond (ca. 22 euro, verzendkosten komen er dan nog bij) kunnen blijven.

Accoord ?

Hij gaat vrijdagavond om half tien........ben ik er nog net !
Gaan we dus om ongeveer 30 seconden voor half tien bieden

Help je me wel even herinnerenl heb niet zo'n heel best geheugen

A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 23:16
ok
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 23:16
wanneer ga je op vakantie dan en waarheen? leuk hoor!
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 23:21
We gaan aanstaande zaterdag - hopelijk met de eigen nieuwe auto want die is er nog steeds niet !!- naar camping De Tol in Nunspeet. Heerlijk, voor het eerst niet naar een boerencamping (wat we zelf erg fijn vinden) maar eentje waar héél veel georganiseerd wordt voor de kinderen. 
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 23:23
das wel heel leuk denk ik! ziet er goed uit die camping, zal zo wat beter kijken. even vlug net gespiekt. dank je wel dat je me helpt! ik ga pas in september, dus heb nog even
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 23:24
Dat is zo heerlijk als je nog geen kinderen hebt; kun je op vakantie wanneer het jouw uitkomst en het niet meer zo druk is overal.

Trouwens, voor Paypal hoef je niet naar de bank te gaan hoor; gewoon internetbankieren of de creditcard gebruiken.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 23:26
hahaha ik ben ouderwets heb geen van beide....vandaar
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 14 Juli 2007 om 23:28
Ik ga even wat foto's uploaden (de camera deed het weer effe en is inmiddels vervangen), dus eindelijk Baby Pearl (nouja, mijn versie daarvan dan op het forum zetten. Ben dus nog niet weg !


A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 01:52

He lisa,

ik ging even kijken op ebay, dacht misschien staat er nog wat leuks, omdat ik weinig heb om te delen en het allemaal gratis patronen zijn, maaruuu heb jij toen je je verzameling begon, ebay leeg gekocht of zo????????????? er staat niets op wat nog niet op de dvd staat!!!!!!! ben ik wel erg blij meee!!

Gr CJ

Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 15 Juli 2007 om 10:45
hahaha heb verzamelingen van andere mensen opgekocht...
ach we zijn nu zo compleet dat we niks meer hoeven te delen bijna,
Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 09:49

STOP!!!!!!!!!

Heb ze bijna allemaal (zie ook mijn mailtje) en is zonde om er voor te betalen!!!!!!!!!!

Degene die ik niet heb is:

http://cgi.ebay.co.uk/Snooker-Player-Cricketer-Horse-Rider-3 -Toy-Dolls-Knit_W0QQitemZ270145104591QQihZ017QQcategoryZ4123 8QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.516 seconden.
Lang Yarns