Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHELP! wie heeft paypal en wil mij helpen?

 Reageer Reageer Pagina  <123>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 10:00

Hoi Marleen,

Als je ook mijn dvd wilt hebben, geef dan even je adres door via pm, dan stuur ik hem je. Waarschijnlijk staan er verschillende op die ook op de dvd van Lisa staan, maar ook een heleboel nieuwe!!

Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 10:13
ummm marike mag ik zo vriendelijk zijn om je adres  te vragen dat ik je een lege dvd met postzegel kan sturen????????????????????
Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 10:24
Hoi Carola, heb net weer nieuwe dvd's gehaald dus heb er genoeg. Geef maar even je adres dan stuur ik hem op....
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 10:29
Nee ik wil niet alles gratis, ik heb weinig om te delen dus ik stuur wel een dvd terug dan als ik hem van je heb gekregen!! zet even je adres op de envelop dan alsjeblieffffff
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 10:44
potverdrie carola ! gewoon lief dankjewel zeggen hihihi. Geeft toch niets joh, daarvoor zijn we hier hoor, gewoon delen in de feestvreugde en veel foto's showen. bovendien ben je gezellig zat en dat is ook fijn!!   
Back to Top
Marike View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 19 September 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 445
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 10:55
Sluit me geheel bij Lisa aan!!!!!!
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 10:55
whaha ik ben gezeliieeeeieei leuk om te horen en je hebt me aan het breien gekregen!! ik vorder al goed met mijn peter, alleen nog een beetje en een armpje en de oren en hij is af!!!!! jajaja foto komt er binnenkort aan!! en dan moet ik hem meteen weer weg geven!! maar ik krijg er beatrix potter gordijnen voor terug voor op mijn hobby kamer!! sjee lisa, door jou heb ik al een maand niet gehaakt, wat erg gewoon hihi. gelukkig maar want deed me verdriet dat ik die kleuters en jongeren de oude nijverheid niet meer kon leren door de kosten van het materiaal, dus elke keer als ik mijn haak werk zag..., maar nu breien we!!!!!!!!!! heel heel erg bedankt daar voor!!!!! en bij deze dan op mijn aller aller liefst dankjewel marike!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 10:58
wat leuk, beatrix gordijnen! ik heb zaterdag met de hand gordijnen zitten maken voor de glazen deuren. pfoeh wat een klus! leuk dat petertje lukt. is haken zo duur joh? en breien vinden de kinderen leuk? bij zeeman heb je nu kinderhaaksetjes voor 1 euro...misschien is dat wat??
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 11:13
zeeman heeft niet bij mij!! nou kijk haken opzich is niet zo duur maar ik steek er veel tijd in en ook ik moet mijn hypotheekje betalen dus vroeg 10 euro pp inclusief materiaal en patroon maar ik om er niet eens meer mee uit, haaknaalden zijn gewoon al 4 euro ps!!! dan de wol en de ruimte afhuren!! drinken en een koekje er bij met een lollie ja tikt aardig aan allemaal. maar het maakte mij weinig uit, aangezien je zo'n kleintje dan heel trots aan zijn mams en paps ziet vertellen dat hij zijn eigen tuttel heeft gemaakt met van die glim oogjes ook al leek het dan als of het uitelkaar zou vallen voor je ogen!! en dan al die dikke buiken, moeders die kleine truitjes leren haken, baby pakjes en dekentjes o o o dat mis ik nog wel hoor!!!! maar ik was zo'n 60 uur in de weer elke week, dus even rust en een andere hobby, weer iets vervrissends en nieuws wat je niet met je ogen dicht kan en dan nog loopt te denken aan wat je allemaal nog moet doen en had moeten doen... is ook wel zo fijn.op het haken zelf was ik wel een beetje uitgekeken, als je alle ins en outs weet en zelf patronen kan ontwerpen en na maken van foto's wordt het tijd voor iets nieuws.....
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 11:20
jemig wat zonde dat dat zoveel moet kosten! is wel superleuk om te doen maar je hebt ook je vaste lasten. hopelijk gaat t met breien beter. maar zijn deze patronen niet te moeilijk voor kids?? of ga je zelf verzinnen?
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 11:25
whaha nee jo ik kan niet goed breien, ik stop er mee!! al heb ik nog steeds vraag en twijfel ik denk dat ik de prijs wat op schroef en kijk wie er echt geitresseerd zijn en dan een hele serie lessen ga geven waar je dan ook een groot project helemaal af maakt!!
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 11:32
dat is ook wel leuK! is vast interesse voor!
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 11:43
het top punt was dat ik voor iemand een trouwjurk heb gehaakt met satijn garen, zoooooooooooo mooi had ze aan met de workshop samen met vriendinnen om bruidsmijsjes sjaatjes te maken helemaal geweldig, zo maak je nog eens wat mee, je wilt niet weten joh wat er allemaal gebeurd bij zo'n workshop!! zo heb ik ook met mijn sieraden workshops een avond vor mannen gedaan, om cadeautjes te maken voor valentijsdag en nog een keer voor moederdag, je lacht je helemaal kapot!!!!!!!!!!
Back to Top
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2485
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 11:54
hahaha dat van die mannen is wel humor. de mijne krijg je met een moker nog niet aan het priegelwerk haha. die vindt klussen al een ramp. maar wat een werk zo'n trouwjurk...hopelijk voor een heel klein mager ieniemienie vrouwtje
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 11:54
Originally posted by Marike Marike wrote:

Hoi Marleen,

Als je ook mijn dvd wilt hebben, geef dan even je adres door via pm, dan stuur ik hem je. Waarschijnlijk staan er verschillende op die ook op de dvd van Lisa staan, maar ook een heleboel nieuwe!!



Nou, bedank voor het aanbod !Ik weet wer niet waar ik ana begin natuurlijk, maar zoals voor de meesten hier is alleen al het bekijken van patronen een hobby op zich ! Ik zal je zo mijn adres PM'en.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 11:59
Wow, Carola; workshops geven en daar geld mee verdienen, dat wil ikke ook wel ! (Schaduwbreien ofzo, of linthaken of nouja, waar maar vraag naar is, ik kom meestal overal wel uit). Helaas zit ik totaan niet in dat circuit, en breng ik voor nauwelijk 4 euro per uur de post rond.

Handwerk is bij mij altijd liefdewerk, wat ik wel eens jammer vind. Er gaat tenslotte niks boven het te gelde maken van je talenten, en hier was ik toevallig goed in. Maar allee, ook als hobby blijft het leuk, en je zit nooit verlegen om een kadootje !!
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 12:05
nou leentje ik zoch eigenlijk nog een collega... als je eventueel itresse hebt voor een keer te helpen (betaald natuurlijk) dan kan je in een bptje of als je msn hebt ff chaten met me!!
Back to Top
Carola View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 28 Maart 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1090
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 12:06
en ik zat ook trouwens aan dat schaduw breien te denken ja, denk dat dat wel itressant is laat maar horen!!
Back to Top
perle View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Juli 2006
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1575
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 23:27

 

Hallo;Knitalot!

hoe lukken de gordijntjes?

Begint het wat te vlotten!Groetjes,Perle

Back to Top
L33ntje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 15 Juni 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2043
Direct Link To This Post Posted: 16 Juli 2007 om 23:51
Originally posted by Carola Carola wrote:

nou leentje ik zoch eigenlijk nog een collega... als je eventueel itresse hebt voor een keer te helpen (betaald natuurlijk) dan kan je in een bptje of als je msn hebt ff chaten met me!!


Wow, klinkt goed ! Alleen eeh.....ik woon natuurlijk wel in een achterlijke uithoek, en ben niet mega-mobiel. MSN heb ik niet, maar via PB is prima.
A clean house is a sign of a wasted life
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <123>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.750 seconden.
Lang Yarns