Help |
Reageer ![]() |
Autheur | |
Gordi ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Posted: 12 December 2011 om 00:02 |
Hallo ik zoek een patron om te haken van een schaapje of bos bloemen het is voor een kado die moet ik af maken binnen een week dus moet wel makelijk zijn, aanderen onderwerpen zijn ook goed.
Dankje. Zorry voor mijn fouten dat ik scrijf. |
|
Elena
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
ik van alles wel wat. welk patroon zoek je nu precies? en als je even bij messenger je email schrijft in je profiel dan kunnen we de patroon doorsturen.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
berdien ![]() Hobbywonder ![]() ![]() Lid sinds: 19 Januari 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 686 |
ik had je best willen helpen maar inderdaad had je wel even je email adres in je profiel moeten vermelden.
|
|
![]() |
|
Gordi ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 12 |
Hallo mijn email zit al in mijn profile.
|
|
Elena
|
|
![]() |
|
esthertje ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
ik heb je net wat toe gestuurd. veel plezier ermee.
|
|
![]() |
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
gordi in welke hoek moeten we zoeken er zijn zoveel makkelijke en leuke dingen Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
|
als het kan een schaapje
|
|
Elena
|
|
![]() |
|
francisca ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
die zijn vrij ingewikkeld hoe handig ben je met de haaknaald en hoeveel tijd heb je voor het klaar moet zijn Anne-Marie
|
|
Anne-Marie
|
|
![]() |
Reageer ![]() |
|
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |