Help |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
bloem ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 16 December 2012 Locatie: Friesland Status: Offline Points: 8326 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
terug heb je niet meer. sorry ik kon het niet laten.
ik vind het juist goed dat je hulp vraagt. |
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14112 |
Inderdaad Bloem, zou ik ook niet kunnen laten.
Je bent met een voorpand bezig dus er is maar aan één kant hals. Aan de andere kant zit de schouder!!!
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Sonjalamers ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Maart 2015 Locatie: Capelle Status: Offline Points: 20 |
ow ok snap het haha.... ik dacht ook wel aan 1 kant om te minderen... alleen dacht ik dat aan de andere kant van de naald terug was zeg maar... maar ik snap wat jullie bedoelen 😊
|
|
![]() |
|
Sonjalamers ![]() Newbie ![]() ![]() Lid sinds: 25 Maart 2015 Locatie: Capelle Status: Offline Points: 20 |
Zoo ik ben me toch een eind opgeschoten met mijn vestje... Tot zover super bedankt voor de hulp!!!
Ik ben nu bij de capuchon aangekomen... En ik snap niet goed hoe ik moet beginnen. Ik moest de hals afkanten, dat heb ik gedaan. En nu moet ik 55 tot 75 steken opnemen.... Nieuwe steken opzetten? En waarom staat er niet hoeveel ik er exact moet opzetten? |
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2370 |
Met deze video http://www.youtube.com/watch?v=tV5UQ-W8WMQ zie je duidelijk hoe je steken op kunt nemen. De hoeveelheid steken is afhankelijk van de grootte van de capuchon verwacht ik. Ik heb dit topic niet gevolgd dus weet even niet over welk patroon het gaat. Ik kijk wel even of ik daar snel achter kan komen, misschien kan ik je dan een beter antwoord geven.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Hulten1 ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 24 November 2012 Locatie: Kruiningen Status: Offline Points: 2370 |
Ah een Drops patroon. Daar zitten altijd instructievideos bij. Zie http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=b19&d_id=5&lang=nl
Ergens boven het patroon zie je de woorden Materiaal Garenalternatieven Video's Wanneer je Video's selecteerd staat daar bovenaan Capuchon, maar dat gaat meer over het apart breien van de capuchon geloof ik. Dat is natuurlijk ook een optie wanneer je steken opnemen te lastig vindt.
|
|
Waar regels zijn stopt het denken (bron Omdenken)
|
|
![]() |
|
Magtelt ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23705 |
En als je nu eens verdere vragen wilt stellen in de rubriek Vragen, dan blijft deze rubriek verder beperkt voor Tips en trucs, waar iedereen iets aan heeft.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |