Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

HEMA rookworstr en tompouce

 Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
hilda1312 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda1312 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: HEMA rookworstr en tompouce
    Posted: 09 Januari 2012 om 18:48
Mijn kleindochter heeft met kerst een winkeltje gekregen. Nu weet ik dat de Hema haakpakketjes had van de rookworst en de tompuce. Helaas natuurlijk allang overal uitverkocht en dus meld ik mij hier met de vraag:
HEEFT IEMAND HET PATROONTJE NOG? Ik zou er heel blij mee zijn om van de juichkreetjes van mijn kleindochter maar niet te spreken. Wie o wie kan mij helpen? (ik heb de "koffie-corner"al doorgespit maar het niet daar gevonden)
hilda
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 19:13
http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=24510
Hier staat het Hilda
Ik haak nooit af!

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23644
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 09 Januari 2012 om 22:17
Hilda, als je hier patronen wilt ontvangen, moet je wel je e-mailadres in je profiel zetten. Dat kan bij msn messenger. Je hebt het wel neergezet in je aanmelding, maar dat is afgeschermd en alleen bedoeld voor de nieuwsbrief,
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
hilda1312 View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 09 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda1312 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 10 Januari 2012 om 23:24
Hoi Magtelt,
Ik heb mijn email adres aangegeven in het profiel. Is het nu juist gegaan? Ik gebruik geen MSN messenger dus heb geen idee hoe dat dan zou moeten.

@Marileen: ik heb de pagina bezocht maar geen patroon gevonden. Alleen de regel 12 vaste en verder haken in de rondte. Ik heb dinie een pm gestuurd en hoop dat het nu goed komt.

Bedankt voor jullie hulp!
hilda
Back to Top
Prideke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 Mei 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8249
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Prideke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 11 Januari 2012 om 00:53
MSN hoef je ook niet te hebben Hilda, het is het enige veld waar je een emailadres in kwijt kan die wij ook zien. Nu zien wij nog geen adres van je :) En dit is alleen zichtbaar voor leden.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.484 seconden.
Lang Yarns