Hendrik Groen |
Reageer | Pagina <123> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik kreeg een mail van omroep MAX, de bejaardenomroep. Inderdaad NPO 1. André van Duin speelt mee als de alcoholische vriend.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oh jee, die Andre... van nette ingetogen man, naar alcoholishce vriend en zoetekauw (Heel Holland Bakt)
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
In alcohol zit ook veel suiker.
|
|
wat rozengeur. |
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hebben jullie maandag nog Hendrik Groen gekeken?
Ik vond heel leuk om te zien. Ja, zo ging dat dan hé, oh wee als je ergens tegen in ging, ja dat kon toch niet....
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond het leuk.
Ben nieuwsgierig naar de rest. Maar erg realistisch is het ook niet he? Beetje overtrokken, maar dát maakt het juist zo leuk. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
"Dat moet je niet meer doen" |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja bep, wij Nederlanders hebben nog al eens de gewoonte namen waar je aan gewend bent te veranderen. Heel irritatnt. NPO 1 is het vroegere Nederland 1. |
|
Ik ben nu op een leeftijd dat mijn lichaam de volgende dag zachtjes tegen mij fluisterd:
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de boeken gelezen en er erg van genoten - daarna een serie of film kijken vind ik meestal tegenvallen, dus ik sla het over.
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb ook gekeken ik ken de boeken niet maar dit lijkt me een leuke serie |
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
IK vond het ook een leuke aflevering, afwachten hoe de rest is. Mijn man vond het trouwens maar niks.
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Klopt lw1463
Ik heb ook de boeken gelezen en vond het stukje wat ik gisteren zag bij DWDD een stuk minder . Dat met die bal herkende ik nog van mijn vrijwilligerswerk . Om die vaste plaatsen was altijd de grootste heibel . |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ik vond deze leuk: Eefje Brand, wat een leuke naam. Je voelt al iets gebeuren.
|
|
wat rozengeur. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hebben een abonnement op NL-ziet, dus ik zal vanavond de aflevering eens op mijn tablet bekijken. Het boek ken ik niet, dus ik kan er onbevangen van gaan genieten.
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dank je lao. Per toeval was ik aan het zien wat er op de nederlandse posten was en toen kwam ik het tegen en heb ik de recorder geprogrammeerd, maar ik moet het nog zien.
|
|
|
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Met plezier gekeken. Ik verheug me op de volgende aflevering. Inderdaad is het misschien niet al te realistisch, maar het moet toch een persoonlijke weergave worden van degene die het dagboek schrijft? Fantasie en artistieke vrijheid maken het juist leuk. Andre van Duin, hoe hij de rol als "ouwe mopperk*nt" vertolkt... natuurtalent!
Bedankt voor het melden van deze serie. Anders was dit me waarschijnlijk niet opgevallen. |
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb de serie nog niet gezien, maar uit het boek heb ik hard moeten lachen om de ontmoeting met Eefje Brand, vooral de zin: "Eefje Brand, aangenaam. Zou voor het cremeren eigenlijk met dt moeten: Eefje Brandt" |
|
Kamilla
Post Options
Thanks(0)
|
Wie heeft de serie helemaal bekeken? Ik heb er elke week naar uitgezien. Ook op de breiclub was het regelmatig het onderwerp van gesprek. Er schijnt gewerkt te worden aan een vervolg. Leuk!
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Oh ja...echt op het vinkentouw als het weer bijna tijd was voor Omanido.
Jammer dat we Eefje moeten missen. Ik hoop écht dat er een vervolg komt. Geen dijenkletsende humor, maar fijntjes en vaak ironisch, heerlijk! |
|
|
JMB
Hobbyguru Lid sinds: 21 Oktober 2016 Status: Offline Points: 1462 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik had 1 aflevering gemist en vond het daarna (misschien daardoor?) niet meer zo leuk.
|
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, die was leuk. Keek er echt naar uit en vond het leuk en goed gespeeld.
Bij ons het in het haakcafé werd er over gesproken en idereen vond het ook leuk. Hoop echt dat er een vervolg komt. Wat ook leuk was dat het over Amsetrdam-Noord ging, daar heb ik gewoond, dus elke week kijken of je herkenning zag.
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Een serie met een lach en een traan.
Ik hoop van harte dat er een groep ouderen is dat hierdoor geïnspireerd zelf zo'n Omanonido club op gaat zetten en ik hoop ook dat de situatie van de ouderen erop vooruit gaat.. |
|
Reageer | Pagina <123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |