|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Autheur | |
Josl
Hobbyguru
Lid sinds: 12 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7221 |
Posted: 12 September 2009 om 19:12 |
|
Ladies, het is KERKDRIEL (geen Kerkrade) groetjes, Joke |
|
|
Frutseltante, alles wat ik met mijn handen kan maken probeer ik graag uit.<a rel=nofollow href="http://imageshack.us">[IMG]http://img293.imageshack.us/img293/3491/nwscan73jo1.jpg"></a> Jong he?
|
|
![]() |
|
geesje
Hobbyguru
Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Posted: 12 September 2009 om 20:02 |
|
nou..............voor dat geld dat ik ervoor kwijt ben kan ik 2 van die boeken kopen
ik stuur niet bijvoorbaat het streepjes-code.......................... ik heb gemaild naar www.infolibrero.nl en heb ook mijn adres-gegevens bij gesloten. &nb sp; &nb sp; |
|
|
groetjes geesje
|
|
![]() |
|
Corrie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Posted: 12 September 2009 om 21:24 |
|
Er is mij door de telefoon een boekje beloofd en per email maar nietsssssssssssssssssssssss
|
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Posted: 12 September 2009 om 22:18 |
|
Ik ga wel volgende week naar onze eigen boekwinkel, kijken of die er iets van af weet.
Weten jullie trouwens of de boekjes "100 bloemen om te haken en breien" en "Reliëfpatronen haken"van Librero wel kloppen? |
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Corrie
Hobbyguru
Lid sinds: 02 April 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5226 |
Posted: 12 September 2009 om 23:00 |
|
Magteld de boekjes staan bij ons gewoon nog in de winkel met fouten en al , er werd mij verteld dat ze terug werden gestuurd maar nee dus. In Rijswijk op de handwerkbeurs stonden ze ook ..............ook met fouten ik erger mij er kapot aan. |
|
|
Hou de eer aan jezelf
|
|
![]() |
|
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23745 |
Posted: 12 September 2009 om 23:04 |
|
De mijne kwam van De Slegte, maar voor de volle prijs. Onze De Slegte staat ook in hun verkooppuntenlijst. Maar ik heb meer vertrouwen in Nawijn & Polak. Dus ik ga daar eerst kijken of het er ligt en of het het oude is. Die boekjes van Librero zijn wel niet zo heel duur, maar als ze fout vertaald zijn, is dat toch vervelend. Ik heb wel hun Breigids en Naaigids en daar heb ik geen fout in kunnen vinden (niet echt goed gezocht natuurlijk).
|
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
![]() |
|
Ennas
Hobbyguru
Lid sinds: 15 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2489 |
Posted: 13 September 2009 om 23:15 |
|
Ik heb ook nog steeds het ` foute' boekje, vergeten terug te brengen. Zal als ik eraan denk ook maar eens een mailtje de deur uit doen. Zeker nu ik een beetje begin te haken.
|
|
![]() |
|
Butterfly
Hobbywonder
Lid sinds: 03 Augustus 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 401 |
Posted: 14 September 2009 om 12:33 |
|
In de winkels (de boekenvoordeel winkels) liggen nog steeds de fout vertaalde boeken nog in de winkels. Ik vertik het om het te kopen.
|
|
|
Groetjes Carla.
Mijn blog over haken, breien en borduren: http://hakenbreienborduren.blogspot.com/ |
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12 |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |