Het begin is gemaakt |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Autheur | |
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ik gebruik een patroon |
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
![]() |
|
niania ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Ik heb dit patroon laatst in een kringloopwinkel gekocht met nog een aantal andere vind het leuk om te zien dat je deze aan het maken bent ik heb 2 patronen aan mijn dochter gegeven en er 2 zelf gehouden |
|
![]() |
|
Jondala ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
En alweer bezig met het volgende project. Dit gaat een jurk voor m'n dochter worden. Het is naar een voorbeeld van de jurk uit de film beauty and the beast. De gele jurk die Emma Watson draagt.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
Kamilla ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Wat een leuk project! Jij bent echt en bezige bij achter je naaimachine. Fijn dat jouw dochter jouw naaiwerk zo waardeert dat ze het ook echt aan wil trekken. Je komt wel eens andere verhalen tegen. Voor welk feest wordt deze jurk?
|
|
![]() |
|
Deze jurk gaat ze dragen tijdens de elf and fantasy fair in september. En volgend jaar naar een gala wat de studentenvereniging van de universiteit organiseert. Dit gala heeft als thema Disney
|
|
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
ik heb 2 emma watsonnen gevonden in een geel kleedje. Eneke met een laagjesrok en echte schouderstukken en eneke met een tule rok en veel onderrokken en waarvan de schouderstukken halverwege de arm hangen. 'k denk dat geen één van de twee gemakkelijk te maken is. En aan de patroondelen die ge al hebt te zien gaat het die tule met veel onderrokken en de afgezakte schouders worden.
|
|
|
|
![]() |
|
Ja dat klopt Bep. Deze gaat het worden.
![]() |
|
|
|
![]() |
|
bep ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12140 |
Helemaal verkeerd dus, dan wordt het de laagjesrok met echte schouderstukken. Ge ziet hoeveel verstand ik heb van naaien.
|
|
|
|
![]() |
|
suziesfreubels ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 December 2016 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 2251 |
Ben nu al benieuwd naar het eindresultaat...
Heb de film gezien en geloof zomaar dat het niet bij 1 keer gaat blijven... |
|
![]() |
|
Lelie ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 14 Juni 2013 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1547 |
Oh wauw! Ben ook benieuwd :)
|
|
![]() |
|
kvdl ![]() Hobbyguru ![]() Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: België Status: Offline Points: 1382 |
Wat een moed. Geweldig.
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Ben echt heel benieuwd, je dochter zal er uit zien als een prinses. Ik zie dat jij ook met Burda patronen werkt, ik ook.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
|
Burda, knip mode, simplicity als ik een leuk patroon zie koop ik het. ![]() |
|
|
|
![]() |
|
lidwina ![]() Hobbyguru ![]() ![]() Lid sinds: 01 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 14095 |
Simplicity heb eigenlijk nooit gebruikt. Knip vooral voor blouses. Afgelopen winter een mantel, heb ik helemaal uit elkaar moet halen omdat hij veel te groot was. Volgens de maten had ik 40 moeten hebben, 38 bleek achteraf ruim voldoende. Heb ik bij Burda dus nog nooit gehad.
|
|
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen. |
|
![]() |
Reageer ![]() |
Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |