Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

het brei projectje

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jolly View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jolly Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Juli 2015 om 22:38
Fijn om een positief telefoontje te krijgen.
Groetjes van Jolly

Back to Top
breienmaar View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breienmaar Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2015 om 11:42
goed nieuws!!!!!
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2015 om 12:46
locatie kan al afgevinkt worden.
Nu nog volk en je kan starten.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 30 Juli 2015 om 13:16
een breister buiten mijzelf heb ik al.
zodra ik de locatie 100%zeker heb, ga ik breisters werven, in de krantjes, de kerkblaadjes, bij iedereen die me gelegenheid tot spreken geeft... Wink
en in september wil ik weer wolinzamelingen gaan houden, ook hier, dan kun je mensen ook meteen vertellen over het project Smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Augustus 2015 om 11:36
was gisteren naar mn breigroep
kreeg twee ! ! grote tassen vol truien mee
waarmee we weer heel veel kinderen blij kunnen maken komende winter Big smile

kheb mn nieuwe idee gelanceerd:
iedereen breit een of twee 'master pieces' en die gaan we veilen tegen zo veel mogelijk geld
daarvan kopen we dan nieuwe wol Smile
mn breisters waren enthousiast en ik heb weer het eea te organiseren komende maanden
en zo doen we allemaal waar we goed in zijn en blij van worden, hoera!
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 17 Oktober 2015 om 16:44
jaja, we breien nog steeds, of misschien is het nu juist met de winter voor de deur, dat het n lieve lust is.
zelf heb ik de afgelopen weken n paar ponchootjes gehaakt en ik vroeg me af hoe en waar bij de voedseluitdeelpunten ik daar kinderen voor zou vinden. tot een van de breisters op het goede idee kwam er sinterklaaskadootjes van te maken.
fantastisch want we hebben ook een dame van 90 jaar!! die heel leuke sloffen, dassen en mutsen breit.
nu voedseluitdeelpunt gebeld waar we vorige winter truien boor breiden en gevraagd of zij het eventueel leuk zouden vinden, die sprongen een gat in de lucht LOL
vanmorgen een mailtje gestuurd naar al mijn breisters met de uitdaging al die  kinderen een warme sinterklaas te bezorgen, en als je dan leest wat voor reacties ik krijg......

'ik ben al onderweg naar Zeeman'......... 'geweldig idee, ik heb de eerste al opgezet"........enz
wat n fantastische vrouwen!  daar pink ik wel n traantje bij weg hoor Thumbs UpThumbs UpThumbs Up
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Oktober 2015 om 22:37
nou, de ponchootjes zijn klaar of staan op de haaknaald, nog maar negen 'gaten in de bestelling van 38 stuks, dat is denk ik wel op te lossen Smile
voor de dassen en utsen voor de jongens zal ik er harder aan moeten trekken, 53 stuks besteld en maar een paar dames aan het breien, zucht!
ik vraag me steeds af hoe en wanneer ik gek ben geworden, me allerlei zaken op de hals haal.......
dankjulliewel voor jullie fantastische inzet zei ik gisteren tegen een breigroep
jij bedankt dat je ons altijd weer zo motiveert, kreeg ik terug
ik snap het niet, ik zet iedereen onder stress met mn rare ideeen, inclusief mezelf, en dan bedanken ze me ook nog ....

hoe dan ook, nog een paar poncho's te gaan en nog zo'n 50 dassen en mutsen maar nog geen stoomboot te zien dus ik blijf kalm Nuke LOL
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2015 om 00:49
en doet zo'n bedankje dan geen deugd? Dat motiveert u toch ook meer.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 November 2015 om 10:21
heel veel deugd zelfs Bep Big smile
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 04 November 2015 om 16:58
pasgeleden een voedselbank hier in de omgeving benaderd en nog een in de buurt van Den Haag,
de laatste bestelde 43 truien en vesten, die ze inmiddels hebben
de eerste bestelde gisteren 24 stuks waaronder ook n poncho, n ingebreide trui en wanten en sloffen
er waren ook twee baby's in de bestelling, daarvoor maak ik altij n pakketje met tenminste voor een jaar truitjes en slofjes en verder wat ik net heb, jurkjes, pakjes, dekentjes, mutsjes, enz.
ik kon nu gelukkig twee mooie goedgevulde pakketjes maken en zag dat de voorraad uitgeput raakt
gelukkig breien de meeste dames graag af en toe baby-spul dus het zal niet al te lang durenSmile
moet je je proberen voor te stellen dat je als moeder met n paar kleine kinderen en dan nog n baby bij de voedselbank terecht komt.... daarvan schieten de tranen je toch in de ogen!
wat ben ik dan dankbaar dat ik met mijn zandkorreltjeshulp dan misschien toch iemand even n hart onder de riem kan steken.
of ik mag het tenminste proberen Smile

nog 6 poncho's en 46 dassen en mutsen te gaan
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.641 seconden.
Lang Yarns