het brei projectje |
Reageer | Pagina <12 |
Autheur | |
Jolly
Hobbywonder Lid sinds: 16 Juni 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 934 |
Post Options
Thanks(0)
|
Fijn om een positief telefoontje te krijgen.
|
|
Groetjes van Jolly
|
|
breienmaar
Hobbyguru Lid sinds: 07 Juli 2012 Locatie: noordwijk Status: Offline Points: 5582 |
Post Options
Thanks(0)
|
goed nieuws!!!!!
|
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
locatie kan al afgevinkt worden.
Nu nog volk en je kan starten. |
|
|
|
carolina2
Newbie Lid sinds: 22 Juni 2014 Status: Offline Points: 1 |
Post Options
Thanks(0)
|
een breister buiten mijzelf heb ik al.
zodra ik de locatie 100%zeker heb, ga ik breisters werven, in de krantjes, de kerkblaadjes, bij iedereen die me gelegenheid tot spreken geeft... en in september wil ik weer wolinzamelingen gaan houden, ook hier, dan kun je mensen ook meteen vertellen over het project |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
was gisteren naar mn breigroep
kreeg twee ! ! grote tassen vol truien mee waarmee we weer heel veel kinderen blij kunnen maken komende winter kheb mn nieuwe idee gelanceerd: iedereen breit een of twee 'master pieces' en die gaan we veilen tegen zo veel mogelijk geld daarvan kopen we dan nieuwe wol mn breisters waren enthousiast en ik heb weer het eea te organiseren komende maanden en zo doen we allemaal waar we goed in zijn en blij van worden, hoera! |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
jaja, we breien nog steeds, of misschien is het nu juist met de winter voor de deur, dat het n lieve lust is.
zelf heb ik de afgelopen weken n paar ponchootjes gehaakt en ik vroeg me af hoe en waar bij de voedseluitdeelpunten ik daar kinderen voor zou vinden. tot een van de breisters op het goede idee kwam er sinterklaaskadootjes van te maken. fantastisch want we hebben ook een dame van 90 jaar!! die heel leuke sloffen, dassen en mutsen breit. nu voedseluitdeelpunt gebeld waar we vorige winter truien boor breiden en gevraagd of zij het eventueel leuk zouden vinden, die sprongen een gat in de lucht vanmorgen een mailtje gestuurd naar al mijn breisters met de uitdaging al die kinderen een warme sinterklaas te bezorgen, en als je dan leest wat voor reacties ik krijg...... 'ik ben al onderweg naar Zeeman'......... 'geweldig idee, ik heb de eerste al opgezet"........enz wat n fantastische vrouwen! daar pink ik wel n traantje bij weg hoor |
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
nou, de ponchootjes zijn klaar of staan op de haaknaald, nog maar negen 'gaten in de bestelling van 38 stuks, dat is denk ik wel op te lossen
voor de dassen en utsen voor de jongens zal ik er harder aan moeten trekken, 53 stuks besteld en maar een paar dames aan het breien, zucht! ik vraag me steeds af hoe en wanneer ik gek ben geworden, me allerlei zaken op de hals haal....... dankjulliewel voor jullie fantastische inzet zei ik gisteren tegen een breigroep jij bedankt dat je ons altijd weer zo motiveert, kreeg ik terug ik snap het niet, ik zet iedereen onder stress met mn rare ideeen, inclusief mezelf, en dan bedanken ze me ook nog .... hoe dan ook, nog een paar poncho's te gaan en nog zo'n 50 dassen en mutsen maar nog geen stoomboot te zien dus ik blijf kalm |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
en doet zo'n bedankje dan geen deugd? Dat motiveert u toch ook meer.
|
|
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
heel veel deugd zelfs Bep
|
|
carolina2
Post Options
Thanks(0)
|
pasgeleden een voedselbank hier in de omgeving benaderd en nog een in de buurt van Den Haag,
de laatste bestelde 43 truien en vesten, die ze inmiddels hebben de eerste bestelde gisteren 24 stuks waaronder ook n poncho, n ingebreide trui en wanten en sloffen er waren ook twee baby's in de bestelling, daarvoor maak ik altij n pakketje met tenminste voor een jaar truitjes en slofjes en verder wat ik net heb, jurkjes, pakjes, dekentjes, mutsjes, enz. ik kon nu gelukkig twee mooie goedgevulde pakketjes maken en zag dat de voorraad uitgeput raakt gelukkig breien de meeste dames graag af en toe baby-spul dus het zal niet al te lang duren moet je je proberen voor te stellen dat je als moeder met n paar kleine kinderen en dan nog n baby bij de voedselbank terecht komt.... daarvan schieten de tranen je toch in de ogen! wat ben ik dan dankbaar dat ik met mijn zandkorreltjeshulp dan misschien toch iemand even n hart onder de riem kan steken. of ik mag het tenminste proberen nog 6 poncho's en 46 dassen en mutsen te gaan |
|
Reageer | Pagina <12 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |