Het dagmenu |
Reageer | Pagina 123> |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
Posted: 19 Februari 2015 om 17:03 |
Ik kan het topic niet meer vinden. Dus maar een nieuwe. Wij eten gebakken aardappeltjes, die te klein waren om te schillen, dus die staan nu even in de schil te koken, waarna ik ze in keine plakjes snijd en bak. Daarbij fricandeau uit de slowcooker met pruimensaus. In groente heb ik vandaag geen zin, die pruimen tellen toch wel mee? Toe een cheesecakje van Lidl, die vandaag de Amerikaanse week begint. Ik heb ook lekker maple syrup, pancakes en blueberry- en cranberygelei gekocht. En ze hadden het balanceboard nog van twee weken terug.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij hadden gekookte piepers, spinazie a la creme met gekookt ei en een visschnitzel. Vla toe.
Bak je nog wel eens brood magtelt? Ik lees het niet meer van jou |
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
Boontjes met puree en een kaasburger, gewoontjes maar lekker.
|
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
nasi met een gebakken eitje en kroepoek
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
witlof sla, gekookte aardappels met tartaartje en uiensaus.
morgen worteltjes met gehaktschnitzel en gekookte aardappels. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
De broodmachine staat nu net een Waldkorn van Koopmans te kneden. Herrie dat dat ding maakt! Maar straks lekker vers brood.
|
|
wat rozengeur. |
|
engeline
Hobbyguru Lid sinds: 21 November 2007 Locatie: winssen Status: Offline Points: 3257 |
Post Options
Thanks(0)
|
kofta
|
|
JokeP
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juli 2012 Status: Offline Points: 1570 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij doen het vanavond makkelijk. Ik rij na het werk even langs de Chinees.
Manlief is zoonlief + vriendin op gaan halen van Schiphol en is nu net op de terugweg. Moet nog een paar uur rijden en heeft dan geen puf meer om nog in de keuken te gaan staan. Heb nog wat voorbereid voor het, in Thailand, verloofde paar: Het gehaakte diertje is het resultaat van de Valentijsmysterie op de facebookpagina Mysterie haken. De hartjes aan de lamp zijn de vleugeltjes van het beestje in verschillende woldiktes. Had eerst een patroontje geprobeerd waarvan eerder hierop het forum een link was geplaatst maar dan kwam ik niet zo snel uit.
|
|
Groetjes,
Joke Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present. |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
aaah smelt smelt
|
|
|
|
By MG
Hobbyguru Lid sinds: 08 Januari 2014 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 3011 |
Post Options
Thanks(0)
|
ziet er romantisch uit....
|
|
C4th
Hobbyguru Lid sinds: 06 Maart 2014 Status: Offline Points: 1788 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leuk !
(maar denk je dat ze na een paar weken Azie niet liever Hollandse pot hebben dan chinees? Dat had ik destijds wel... snakte naar een stamppot) Speakin' off... Bij ons op het menu vandaag: Kapucijnerstamppot! |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
JokeP: leuk gedaan. Ik weet dat mijn ouders na 6 weken bali gelukkig waren met een stamppotbuffet.
C4th: kapucijnerstamppot? Hoe maak je dat? Op vrijdagavond eten wij in etappes door halen en brengen voor sport. De mannen hadden bapao broodjes met gekruide kip erin; zijn nu voor de helft bij c1000. Ik had bruine bolletjes met gekookt ei. Ik heb de broodbakmachine uit de mottenballen gehaald en deze staat nu een heerlijk bruin rozijnenbrood met kaneel en honing te bakken. Ik gebruik overal bruinbrood mix voor. |
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Er ligt een varkensrollade te sudderen, daar komt vanavond prei of sugarsnaps bij met gekookte aardappelen. En straks ga ik een Waldkornboterhammetje snijden, met kaas en een bakje komkommer van gisteren er bij. Gisteren had ik kipstukjes ingewreven met citroensap en bestoven met bloem. Gebakken en toen pas de kipkruiden van Herman de Blijker gestrooid, heerlijk waren ze. Met gebakken aardappelen, komkommer en tricolore tomaten, geel, oranje en rood.
Ik heb een paar toetjes van de Amerikaanse week van Lidl staan, cheesecake met mango en bessen. |
|
wat rozengeur. |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteravond improvisatie diner. Twee overheerlijke haringen, ontdooide soep (courgette) en wat crackers en vooral veel drinken, want na
een autorit van bijna 3 uur (beetje file hier en daar) was ik uitgedroogd.
|
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
@jips: Ik mail je het recept wel even
|
|
engeline
Post Options
Thanks(0)
|
rare combi vandaag snert uit de vriezer en een loempia.verder heerlijk op de bank,benen er ook op,bezig met alweer een tas,nu voor dochter Sanne die zo jarig is.
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
C4th: recept ontvangen dank je wel
Wij hebben vandaag papas enige kookdag in de week. En hij bakt iedere zaterdag patat met snacks |
|
C4th
Post Options
Thanks(0)
|
Ook niet vervelend Jips.
Zaterdag is bij ons meestal bami. Bamigroenten kopen we sinds het een jaar geleden een keer op was niet meer, we snijden nu lekker zelf. Verse spaanse peper voorlopig even vervangen door wat gemalen gedroogde spaanse peper uit eigen tuin. |
|
JannieV
Duizendpoot Lid sinds: 27 Augustus 2011 Locatie: Alblasserwaard Status: Offline Points: 336 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bij ons was het witlofschotel met boursin, hamreepjes en kaas. Mmm.
|
|
kvdl
Hobbyguru Lid sinds: 26 Augustus 2013 Locatie: Belgiƫ Status: Offline Points: 1382 |
Post Options
Thanks(0)
|
De Delhaize had weer echte Zwitserse fondue-kaas in de aanbieding. Wel wat te zuinig geweest met de maizena dus het is wat rubberachtig geƫindigd.
|
|
Reageer | Pagina 123> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |