Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het Grote Poppen Topic!

 Reageer Reageer Pagina  <1234 39>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
smimske View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Augustus 2010
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 1204
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer smimske Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 15:41

Grappig!! Mijn moeder verzamelt negerpoppen, ze heeft er ondertussen zoveel dat ze een eigen kamer hebben! Ze is nu een paar dagen op vakantie,als ze terug is zal ik eens vragen of ik een paar foto's mag maken voor op dit topic...je kijkt je ogen uit!!

P.s. als ik hier rondkijk krijg ik spontaan de kriebels,oh oh, volgens mij ligt er op zolder nog wel een babypop.....

Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 15:43
Ja leuk!!!
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 23 Mei 2008
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 14072
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pralientje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 15:46
Dat zijn allemaal leuke foto's
Back to Top
Eugenie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 December 2005
Locatie: nog net veluwe
Status: Offline
Points: 4201
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Eugenie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 16:06
ik heb verschillende barbie`s gekocht van de rommelmarkt en 1 baby born.

~De overwinning is niet altijd voor de snelsten of de sterksten maar voor hen die volhouden~



Back to Top
vlijtig liesje View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 November 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 861
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vlijtig liesje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 16:46
Dit is heel erg leuk Ik ben dol op poppenkleertjes maken
vooral naaien en haken voor de poppen van mijn
kleinkinderen
Als ze komen kijken ze of er niets nieuws is
groetjes vlijtig liesje
vlijtig liesje 4961
Back to Top
breinaald View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Augustus 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2880
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer breinaald Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 17:21
irene wat een geweldige pakjes. waar haal je de patroontjes
vandaan?
ze zijn super
quality=
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 20:37
Leuk hoor ,al die poppen. Ik ben totaal geen poppenmens.Maar mijn moeder wel.En niemand wil later haar poppen.(Zij is 85).Ik zal foto's maken van haar poppen.Ze heeft ook een antieke poppenwagen.Zal daar ook een foto van plaatsen.
Back to Top
IngeDeV View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 20 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 2507
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer IngeDeV Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 21:01
Wat een Super Topic zeg.
Ik vind het echt super al die poppen en hun kleertjes;
Ik zou echt niet weten waar ik hier bij ons poppen zo goedkoop zou kunnen
kopen.
Mocht iemand leuke barbytjes in aanbieding weten voor me.
Ik ben geintresseerd hoor.
Zo een baby born lijkt me ook heel leuk voor een klein meisje.
Je roept maar mocht je me eraan kunnen helpen..Ik volg dit Topic zeker
verder op en jullie leuke verhalen ook.
IngeDeV
IngeDeV

http://ingedev.blogspot.com

http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html



Back to Top
Ennas View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2489
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ennas Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 21:16

Ik heb nog 2 poppen waar ik vroeger ( 20 jaar terug) meegespeeld heb. 1 pop heb ik 2 jaar terug gekregen van een vriendin, hij zat met een andere pop bij het afval..
Verder heb ik ook nog een aantal barbies, maar daar brei ik niet voor.

Zal eens kijken of ik er een keer foto's van kan maken.

Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 22:01

Wat een leuk topic ik heb jaren terug ook poppen gemaakt maar kan er helaas geen foto van maken omdat ze in opslag zitten als ik dit zo lees krijg ij gewoon zin om ook weer met poppen aan de gang te gaan of een leuke pop te kopen.......

Jullie hebben leuke poppen en prachtige kleertjes hebben ze aan.


http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Anneleejn View Drop Down
Groupie
Groupie


Lid sinds: 02 Januari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 49
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Anneleejn Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Maart 2011 om 22:24
Ik ben ook nog op zoek naar mijn eigen Baby Born..
Heb nu eentje van een collega mogen lenen.
Ik haak kleertjes voor de Baby Born voor m'n kleine schoonzusje (10
jaar), maar ik vind ze stiekem echt heel leuk en geef ze met spijt in
het hart weg :)
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 08:11

Mijn schoonmoeder had aan mij gevraagd of ik poppen en baby born kleertjes wilde maken voor de verkoop voor het Rode Kruis. Er is altijd vraag naar en de oudere dames kunnen dit niet meer.

O leuk, niet zulke grote projecten, moet te doen zijn! Maar help, ik heb geen model. En zo kwam het, nu 3 babyborns in huis en ik vind het hartstikke leuk!

Gisteren een leuke bikini gehaakt voor Anna, ik zal deze vandaag even fotograferen en showen.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Marlan View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 20 November 2010
Status: Offline
Points: 391
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marlan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 08:52
Ik heb hier op zolder nog een echte baby pop van 30 jaar oud
 Hij is van mijn oudste geweest Ze noemde hem Peppo  Mijn jongste dochter die bij de geboorte maar 47 cm was was kleiner als de pop Zal kijken of ik die foto nog heb en van de week even naar zolder om die pop op te vissen en misschien krijgt die na 30 jaar dan nog wel eens een ander pakje 
groetjes Marlan
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23640
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 09:27
Ik heb ook een babypop van 50 cm en twee Nenucopoppen van 40 cm, allemaal 30 jaar oud. En nog wat andere van die leeftijd. Achter de schotten op zolder, maar nu moet ik ze wel allemaal tevoorschijn halen voor dit topic.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
beetle View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 18 Januari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 225
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer beetle Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 09:44

Uploaded with ImageShack.us

 

dit is fiedelientje

ik heb haar gekregen van mijn zus deze is heel dierbaar voor me omdat ze er helaas niet meer is

Back to Top
pien66 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Februari 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2146
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pien66 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 09:52
Ik heb gelukkig niks met poppen, hoef ik daar gelukkig niet voor te haken, scheelt weer vrije tijd
Groeten Jacqueline
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 10:05
Mijn Baby Born ligt lekker in haar bedje onder mijn bed. Weliswaar wel in een vuilniszak, maar netjes aangekleed in pyjama en slaapzak. Ergens onderaan de verlanglijst staat nog wel nieuwe kleertjes haken, maar dat gaat nog wel 20 jaar duren, ben ik bang...
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 11:28

Anna klaar voor het strand in haar nieuwe bikini!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Frea H. View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 07 April 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3377
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Frea H. Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 11:35
Heel leuk gehaakt,nu nog een lekker zonnetje.
Back to Top
ilyani View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juli 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1192
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ilyani Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Maart 2011 om 15:03
WAT EEN MOOIE BIKINI HEB JE GEMAAKT JIPS!!!
groetjes miranda
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <1234 39>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns