Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het lijkt wel een virus

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Het lijkt wel een virus
    Posted: 12 Augustus 2012 om 02:06
dat haken van mij, ik vind het zo leuk om te doen LOL
 
Ik had dit kleed voor mezelf gehaakt
 
Daarna heb ik drie simpele kastrandjes gehaakt voor onze antieke kast
 
En ook nog twee ronde kleedjes voor op de armleuningen van mijn stoel
 
En nu ben ik aan hetzelfde kleed bezig als hierboven alleen met twee kleuren want mijn vriendin heeft alles zwart met beige in haar huis. Ik heb er twee af en wacht nu op haar antwoord of ze ze leuk genoeg vindt.
 
Back to Top
yaya View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 19 April 2012
Locatie: belgië
Status: Offline
Points: 1572
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer yaya Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 08:12
Heel mooi kleed en leuke granny's voor gebruikt!
Groetjes ...

http://kristelshobbydagboek.blogspot.com/
http://www.wolenzo.be/
Back to Top
RoosjeS View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 02 Februari 2012
Locatie: Thuis
Status: Offline
Points: 989
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer RoosjeS Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 09:15
Dat kleed is zeker heel erg mooi! De rest ook hoor...
Back to Top
QstephanieQ View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Augustus 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5877
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer QstephanieQ Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 10:12
heel mooi!
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 10:43
Wat een prachtig kleed, en mooie combinatie van kleuren! De kastranden zijn ook leuk, wel een verschil van werk en tijd hè?
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 11:07
Originally posted by pippie pippie wrote:

Wat een prachtig kleed, en mooie combinatie van kleuren! De kastranden zijn ook leuk, wel een verschil van werk en tijd hè?
Thanks! Die wol voor het kleed heb ik gehaald bij de Action, daar betaal je voor een bol wol van 90 gram, maar 99 eurocent, wat een giller joh en dit waren ook de kleuren die er lagen (en zwart) en ik vond die kleurencombi ook wel heel leuk. Het kleed is in ieder geval leuker geworden dan ik had verwacht LOL Ja en met die kastrandjes was ik zo klaar vandaar dat ik de kriebels kreeg en nu bezig ben aan het kleed voor mijn vriendin, alleen zit ik nog steeds op antwoord te wachten.... ze heeft blijkbaar haar pc nog niet aan (gehad). Ach ik krijg vanmiddag toch vrienden op bezoek voor een gezellige BBQ en daar moet ik nog wat voorbereidingen aan doen, dus er zal vandaag weinig gehaakt worden.
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14056
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 11:38
Leuk geworden.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
zazia View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1418
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer zazia Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 12:08
Prachtig.
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 12:14
ziet er goed uit, leuke granny!!!
Back to Top
amifan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 22 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1168
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer amifan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 12:32
Het is wat dat virus, ik heb er ook errug last van, en weet je ... het wordt alleen maar erger, haha.
Maar wat een mooie dingen haak je zeg.
 
Back to Top
widdy View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 24 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 458
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer widdy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 13:22
Prachtige kleuren voor dat kleed!
Groetjes, Tineke
Back to Top
jetje1970 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Mei 2012
Locatie: Markelo
Status: Offline
Points: 1021
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer jetje1970 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 13:57
Kleed is super geworden!
Mooie kleuren combinatie.
Ook de kastrandjes zijn goed gelukt.
 
Gr. Rianne
Back to Top
irma View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Lid sinds: 12 Augustus 2012
Locatie: ridderkerk
Status: Offline
Points: 29
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer irma Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 15:20
wat een mooi kleed zeg!
Back to Top
Elizabteh View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Juni 2010
Locatie: Zeeland
Status: Offline
Points: 2524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Elizabteh Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 12 Augustus 2012 om 22:06
Mooi allemaal ,Prachtig.
Back to Top
Boris View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juni 2012
Locatie: home
Status: Offline
Points: 1060
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Boris Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 20:59
Een leuk virusje heb je te pakken. Dat je maar niet gauw mag opknappenWink
Back to Top
Esther1963 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Augustus 2012
Locatie: Drenthe
Status: Offline
Points: 1121
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Esther1963 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 23:20
Originally posted by Boris Boris wrote:

Een leuk virusje heb je te pakken. Dat je maar niet gauw mag opknappenWink
Wink
Back to Top
hilda zuidema View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 09 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 392
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hilda zuidema Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 13 Augustus 2012 om 23:30
Heerlijk zo'n virus heb er ook last van.
Je creaties zijn heel mooi
groetjes Hilda
Back to Top
linda1959 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Februari 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 4600
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer linda1959 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 00:47
heel mooi hoor
In het leven telt de strijd
Het voornaamste is niet te hebben gewonnen ,
Maar goed gestreden te hebben GROETJES LINDA
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 08:54
Volgens mij hebben de meeste mensen hier last van dit virusWink Wat is dat kleed mooi geworden zeg
Back to Top
Lisette1985 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 07 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 174
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lisette1985 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 Augustus 2012 om 10:39
Hey esther, jij ook hier! Wat gezellig, samen op het hondenforum en nu ook samen hier!
Ik vind je deken/kleed werkelijk prachtig!
Neem hem maar mee naar de doedag als je er ook heen gaat, hoeft niet ingepakt te worden en ook geen strikje omheen, neem hem zo wel mee LOL
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns