Het menu van de dag |
Reageer | Pagina <1234 15> |
Autheur | |
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
awel, ik ben wel geinteresseerd zolang je maar de gekende namen van de ingrediënten opschrijft en niet hoe ze het in weetikhetwaarditreceptvandaankomt noemen. Dus omelet is omelet en niet foejoenghai of zoiets.
Hebt ge mijn emailadres dan nodig? Dan stuur ik het wel in een pm. |
|
|
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Melen is sowieso makkelijker. i.v.m. opslaan en uitprinten.
Dus ... graag mailadres. (had ik dat? denk het niet, ik doe adressen van fora meestal meteen weg.) |
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag biet ,krootjes zeggen ze in Rotterdam ,voor mijn man en bloemkool voor mijzelf . Er is nog 1 gehaktbal over en nog een restje draadjesvlees . Met komkommer en sla moet dat maar weer genoeg zijn .
|
|
niania
Hobbyguru Lid sinds: 27 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3633 |
Post Options
Thanks(0)
|
broccoli, bieten en bloemkool (allemaal restjes van de af gelopen week)
hamburgers gekookte aardappelen |
|
Lao-tse
Hobbyguru Lid sinds: 02 December 2015 Locatie: Haarlem Status: Offline Points: 4478 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag gaat manlief Thais koken.
Sinds hij met pensioen is kookt hij steeds vaker. Heerlijk hoor!! |
|
Jondala
Hobbyguru Lid sinds: 28 Mei 2015 Locatie: Best Status: Offline Points: 1516 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag eten wij pizza. Met zelfgemaakte cajunsaus, gekookte kipfilet, rode ui, groene paprika en maïskorrels. Uiteraard is de bodem ook zelfgemaakt.
|
|
Wacht niet op een goede dag, maar maak er één.
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanavond eten we gestoofde prei, gehaktballetjes en gebakken aardappelen, ijs toe. Maar nu zit ik mijn mond te branden aan een magnetronloempia. Ik was in de stad en deed ienemienemutte of ik een heppie miel van Mac zou eten of naar huis voor loempia's.
Wij eten heel vaak gehaktballetjes, maar altijd anders gekruid. In 43 jaar hebben we nog geen twee keer dezelfde gegeten. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
en ik weet het ook al : vanavond MOSSELEN, wel hangcultuurmosselen, maar een mossel is een mossel als er nog geen Zeeuwse zijn.
|
|
|
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wij eten vanavond leftovers
|
|
|
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Gisteren zelf Pesto gemaakt.
Mennnnnnn wat lekker! Vanmiddag een lunchhapje van macaroni met alleen een klodder pesto. Heerlijk! |
|
winter61beer
Hobbyguru Lid sinds: 16 December 2005 Locatie: Zutphen Status: Offline Points: 2113 |
Post Options
Thanks(0)
|
Pannenkoeken vanavond.
|
|
|
|
Mutti
Hobbyguru Lid sinds: 30 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8173 |
Post Options
Thanks(0)
|
spinazie /aardappelen /tartaar en komkommer . ( We hebben het al op want wij eten tussen de middag warm een uitzondering daar gelaten )
Morgen zal het wel gegrilde kip worden met appelmoes . Is mijn man gek op . Anders neem ik vegaburgers of iets van vis zal nog wel in de diepvries liggen . |
|
Lao-tse
Post Options
Thanks(0)
|
Ohhhh Pannenkoeken..MJUMMIE.
Ik probeer een beetje te lijnen, dus voorlopig geen pannenkoeken. |
|
Kamilla
Hobbyguru Lid sinds: 01 September 2011 Locatie: Almere Status: Offline Points: 5789 |
Post Options
Thanks(0)
|
Heee, pannenkoeken, dat is lang geleden dat ik die gehad heb... Vandaag is het hier stamppot andijvie uit eigen tuin. Stukje kip erbij en uitjes, rode paprika en selderij.
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
hier met de kleinzoon pizza gemaakt (en opgegeten natuurlijk).
|
|
|
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Vandaag staat op het menu, yambalaja met erbij een salade en stokbrood. Als toetje een stukje vienetta ijs.
|
|
|
|
bep
Post Options
Thanks(0)
|
Yambalaja ken ik alleen van CCR en The Carpenters. En die zelfgemaakte cajunsaus klinkt ook al zo exotisch. (En bij beide kan ik me geen voorstelling maken van hoe het zou smaken)
|
|
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Kleine gehaktballetjes en ratatouille, zonder courgette, want die had ik vergeten te kopen.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Jondala
Post Options
Thanks(0)
|
Pittige vis uit de oven met aardappelpuree, rode bietjes als toetje eenhheerlijke verse smoothie van: aardbeien, banaan en ananas
Dan nog voor bij de koffie een plak cake die ik gisteren heb gebakken. |
|
|
|
Mutti
Post Options
Thanks(0)
|
wortelen /peulen /aardappelen met vis .
|
|
Reageer | Pagina <1234 15> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |