Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Het Poppenparadijs

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: Het Poppenparadijs
    Posted: 21 December 2011 om 09:29
Dames, het is echt waar!

Samen met een andere blogster ben ik het Poppenparadijs gestart!

Klik hier

Het hoe en wat lees je op de blog!

Ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje komen nemen, een reactie achterlaten of zelfs volger worden! Klik hier
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 09:41

Hallo Ieke,

Het lukt niet om op het poppenparadijs te komen.

Als ik op de aangegeven link klik komt er een mededeling dat de blogger niet gevonden is en/of niet bestaat.

Groet Woutera

Back to Top
Henneke View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 25 December 2008
Status: Offline
Points: 189
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Henneke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 09:44

Dat geeft hij bij mij ook aan .

Misschien de link zo in de tekst plakken ?

 

grt Henneke

Groetjes Henneke
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 09:50
Lekker blond, typfoutje gemaakt in de link... Nu doet de link het wel, als het goed is!

Lief dat jullie even een kijken willen nemen...
Back to Top
Teunie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 02 Oktober 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 7299
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Teunie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 10:01
Ja hoor hij doet het
Groetjes Teunie
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 12:51

Hoi,

Leuk hoor! Ik heb alles gelezen en ik volg jullie. Ik heb ook een reactie erop gezet en als je een keer wat geschreven wilt hebben en foto's wilt hebben gillen jullie maar hoor

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 13:07
@ Jips: wat leuk!

Ik ga je binnenkort een keer heel hard in de oren gillen ;)
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 13:38
Wat leuk Ieke ga jullie volgen heb een paar keer geprobeerd om een reactie te plaatsen maar dat lukte niet zal wel iets verkeerd doen, maar vind het super

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 13:41
@ Lenie: wat raar dat je niet kunt reageren. Ik zal even kijken of er iets mis is met de instellingen.

Misschien moet je zelf er even op letten dat het vinkje aangemeld blijven niet aanstaat op het moment dat je gaat inloggen bij blogger. Dat is nog wel eens het probleem (weet de ervaringsdeskundige, gek werd ik er van)...
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 25 Juni 2008
Status: Offline
Points: 5322
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Koningsdochter Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 14:07
Leuk! Gezellig om te lezen, (al ken ik de verhalen van jou natuurlijk al via je eigen blog en via het forum) en leuk om te zien dat er een Clara pop bij zit. Eigenlijk ben ik verplicht die ook eens te kopen. (toch eens een goede reden om weer een nieuwe pop aan te schaffen) Maar om nu zomaar weer een nieuwe pop aan te schaffen. Ach, we zullen het aan ons dromen lijstje toe voegen. Succes met je poppenblog. en met het maken van nieuwe kleertjes voor al die lieverds natuurlijk.
Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 14:35
LEUK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik haak nooit af!

Back to Top
Leonie_y View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2009
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 9435
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Leonie_y Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 19:29
Wat leuk
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is



het glas is altijd halfvol

Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 19:34
Ziet er leuk uit! Veel plezier met het nieuwe blog
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 19:51

echt heel leuk ik heb net even rond geneusd echt heel leuk hoor

 

groetjes elma

Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 20:57
Leuk hoor!!!
Back to Top
Lenie25 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4034
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Lenie25 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 December 2011 om 23:29
Het is toch gelukt Ieke hé hé

http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/
Back to Top
Woutera View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 13 Januari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 395
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Woutera Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 09:04

Hallo Ieke,

Jou poppensite is erg leuk en ik ga daar zeker vaker even een kijkje nemen.

Groet Woutera

Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 09:50
geweeeeeldig mooie site Ieke, en weer zó verleidelijk om zelf (nog meer) te gaan kringlopen en verzamelen en af en toe een heeeeeeeele dure pop te kopen ;-)))) kga zéker meegenieten van jullie poppen !!!
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
by Ieke View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 09 Februari 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2887
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer by Ieke Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 10:29
@ Marlene: dat herinnert me opeens aan de opmerking die je laatst maakte: je hele dure pop... Mag ik een foto van haar zien? (of heb je die al ergens gepost en ben ik die voorbij gegaan)?
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 29 Juni 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 3778
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 22 December 2011 om 21:38

nouja heel duur, voor een kringlopert wel natuurlijk...;-)) ik betaalde rond de 70joero p.st. mét verzendkosten 9geloof ik vanuit engeland en de USA, kassa ;-((( kheb geen foto bij de hand en 't is nu te donker hierboven om te maken...maar google ff op Sasha baby pop, b.v. op Marktplaats en dan zie je haar hoewel het een hem is/hemmen zijn...want nu heb ik er plots 3.....;-))) Vandaag weer ff kringgelopen om mezelf uit te laten en vond een baby zapfje van 30cm, stoffen lijfje en met een grappig dicht mondje..ze heeft trouwens korrels in haar lijfje, en haar ''geboortejaar'' is 1997...ze moet wel gekuist maar dat gaak met de tips van Jips doen....hé dat rijmt leuk....en ze kostte maar 1 joero.....verder een rugzak van Legoland gescoord (moet je ermee, zegt m'n man dan)....een boek over Indië, Insulinde's dochter en nog wat kleine poppetjes voor m'n mannekes, totaal 5 joero, waar vind je dat nog?? Oja Ieke, die Corolle pop, Clare, van jouw medeblogger, die heb ik v.d. zomer gescoord voor 50ct....hij kost nieuw rond de 40 geloof ik, pardon zij...dat heft dan die dure Sasha aankopen weer op..maar intussen ligt m'n kastplank wél vol popkes die nog verpatst moeten worden tbv de KiKa/KWF, ook enkele Bella's..'k verkoop ze niet allemaal want ik hou er zelvers ook tuurlijk..net als jullie ;-))))

Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.344 seconden.
Lang Yarns