Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenhet valt me op

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
BreienHaken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Posted: 05 Oktober 2008 om 18:18
Ik heb me wel voorgesteld (na een aantal berichtjes) maar niet met mijn echte naam. Dat is ook een optie...Je vertelt gewoon wat je hobbies zijn en je gebruikersnaam, evt je leeftijd. Je priveverhaal hoeft er niet bij. Natuurlijk zijn er mensen die dat wel fijn vinden, alle respect daarvoor en dat kan hier ook prima. Maar er zijn ook veel mensen die hier slechts voor de hobbies komen en het priveleven erbuiten laten (zoals ik). Standaard verhaaltjes als vakanties, of pech of zo dat kan best maar echt vertrouwelijke info doe ik niet aan. Via pm'tjes kun je dan alsnog wel contacten onderhouden. op die manier kan werkelijk niemand je vinden waarvan je dat niet wilt
Back to Top
Koningsdochter View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 07 Oktober 2008 om 22:38

JE MAG ZELF KWIJT WAT JE WILT HIER. IK VERTEL INDERDAAD OOK NIET ALLES. SOMMIGE DINGEN WIL IK OOK NIET OP INTERNET HEBBEN OMDAT ER OOK BEST BEKENDEN VAN MIJ HIER KUNNEN ZITTEN KIJKEN ALS GAST. IK VIND HET NIET ALTIJD PRETTIG DAT ZIJ DAN INFORMATIE LEZEN DIE IK JULLIE BEST WIL GEVEN OMDAT IK JULLIE WEL VERTROUW. MAAR DAT NIET GEWOON OP STRAAT MAG BELANDEN. DUS VERTEL IK HET GEWOON NIET. DAT IS HET NADEEL VAN INTERNET.

WAT MIJ TROUWENS WEL EENS OPVALT IS DAT MENSEN EEN ANDERE NAAM HEBBEN OP HET FORUM. ZE STUREN DAN PATROONTJES DOOR MET HUN EMAIL WAAR HUN ECHTE NAAM OP STAAT. EN DAN SPREKEN ANDERE FORUMLEDEN HEN AAN MET HUN ECHTE NAAM. TERWIJL ZIJ ZELF DAT NOOIT DOEN. MISSCHIEN MOETEN WE DAAR MET ELKAAR OP LETTEN. ALS MENSEN STANDAARD HUN NICKNAME OF SCHUILNAAM GEBRUIKEN MOETEN WE DAT OP HET FORUM OOK BLIJVEN DOEN. MENSEN WILLEN SOMS GEWOON HET LIEFST ANONIEM BLIJVEN. EN DAT IS HUN GOED RECHT.

Groetjes, Clara

Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt!
Back to Top
krieltje View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 11:35
voorstellen kan je toch ook heel oppervlakkig doen? Dat hoeft toch niet uitgebreid? ik geniet hier wel op dit forum, je kan hier je ei kwijt, ik voel me niet schuldig als ik een poos niet reageer, maar ben er wel regelmatig alleen al om te lezen en bij te blijven hoe het met iedereen is.
Ik heb besloten om zelfs een eigen email adres aan te maken voor het hobbyforum ivm met mijn anoniem willen blijven. Het gaat er bij mij niet om dat ik niet mijn naam bekend wil maken, maar dat ik weet dat er mensen zijn die mij "zoeken". En ik moet eerlijk zeggen dat hoe langer ik op het forum ben, des te meer moeite ik heb om niet mijn eigen naam te gebruiken :-(  dus ik ga mijn nieuwe email adres even testen en dan wijzigen bij mijn profiel.

krieltje
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 11:41
Als je per mail wordt lastiggevallen, kun je toch een ander adres aanvragen. Als ik ergens binnenkom en me aan vreemden voorstel, vertel ik meestal ook in het kort wat mijn relatie tot het feestvarken is, b.v. ik ben haar wandelvriendin, of haar boekenvriendin. Het doet me wel vaak denken aan het oude t.v. programma Wordt Vervolgd, over tekenfilms en strips. Daar waren dan kinderen, die zeiden "Ik ben Wimpie, ik ben 8 jaar en ik doe Donald Duck na" en dan maakten ze zo'n kwaakgeluid. Als ik dan aan een cursus of praatgroep begon en er was een rondje voorstellen, dan had ik de neiging om zoiets te zeggen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
pralientje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 08 Oktober 2008 om 16:07
Je kan ook gewoon je naam zeggen je moet toch niet tot in het detail gaan als je niet wil,een naam volstaat dan weten we toch genoeg.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.453 seconden.
Lang Yarns