Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

het vest is af

 Reageer Reageer Pagina  12>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: het vest is af
    Posted: 18 November 2020 om 13:19
met 'lukraak' geplaatste knopen/knoopsgaten, dat is mijn signatuur Smile
en natuurlijk een kabel onder het motto, een dag niet gekabeld, een dag niet geleefd LOL
het is gesponnen van blauwe texelaar en zwatr/bruine alpaca
en ik breide eerste pen averecht, tweede pen 1 recht, 1averecht

Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2020 om 13:20
als je met je hoofd naar links op het toetsenbord gaat liggen, kun je het goed zien LOL
Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2020 om 15:18
Het is een heel stoer vest en mooi die natuurlijke kleuren
Back to Top
Chrissie View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 01 April 2020
Locatie: Nederland
Status: Offline
Points: 733
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Chrissie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2020 om 18:28
Originally posted by lw1463 lw1463 wrote:

Het is een heel stoer vest

Mee eens!
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2012
Locatie: Z.Limburg
Status: Offline
Points: 5762
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2020 om 21:22
vind het prachtig en kabel is altijd mooi om te breien
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 November 2020 om 22:46
dank jullie wel

ja kabels is fijn he?! dan brei ik steeds 'even' het aantal pennen tot de volgende kruising en ongemerkt schiet je dan hard op. niet dat ik haast heb maar het ritme is fijn
Back to Top
pareltje2011 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 08 Maart 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 5190
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pareltje2011 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2020 om 09:26
Die ziet er wel lekker warm uit,heel mooi gedaan
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2020 om 10:00
Mooi en warm.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2020 om 10:52
dankjewel Pareltje en Machtelt Smile

over het warm wil ik nog wel iets zeggen, wol is warm en het is een heel prettige warmte, het is niet 'het zweet breekt me uit' warmte. daarom vind ik het zo fijn om te dragen, het geeft een heel prettig klimaat.

en de paar licht-gelige puntjes die je eruit ziet steken, dat zijn de buitenste puntjes van de vacht (die probeer ik er altijd in te houden) dat is net als de lichte plukken die zomers in ons haar ontstaan, die ontstaan in de schapenvacht ook waardoor die schaap van buiten een heel andere kleur lijkt dan dat ze diep in de vacht is. ik blijf het mooi vinden Smile

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2020 om 19:34
Ik vind wol altijd uhm hoe zeg je dat, dat het zich aan de persoon aanpast, dus niet altijd keiheet, maar ook koeler als je het al warm hebt.
Maar dat kan ook tussen mijn oren zitten.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2020 om 22:18
vroeger werd dat gezegd dat wol zich aanpast inderdaad. toch moet ik er niet aan denken zomers wol te dragen.
als je je hand echter zomers met meer dan 30 graden in een opgerolde schapenvacht steekt,(ik heb dat wel eens gedaan) is het daarbinnen aanmerkelijk koeler dan buiten dus het isoleert super goed. maar dan zit ook het vet er nog in, dat zal ook schelen
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 01 Mei 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 14055
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 November 2020 om 23:20
Knap hoor, spinnen, patroon bedenken en een prachtig resultaat.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 16 December 2012
Locatie: Friesland
Status: Offline
Points: 8324
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2020 om 17:27
What do you want to do ?
New mail< id="mailtovensterclipboardEmailCopy">Copy< id="mailtovenstercopyTo">
prachtig vest
oant Sjen
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 November 2020 om 21:25
dank jullie wel
Back to Top
Geerlig View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 Februari 2014
Locatie: Anna Paulowna
Status: Offline
Points: 4155
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Geerlig Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 23 November 2020 om 08:33
Mooi vest.
Back to Top
Loes View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 18 Februari 2006
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 524
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Loes Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 02 December 2020 om 18:44
heel mooi
groetjes Loes
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2020 om 11:45
dankjewel Geerlig en Loes Smile

ik heb het haar gegeven  op 5 december , kreeg een paar dagen later een mooie kerstkaart en....ze past het niet. ze is zo rank als een twijgje maar 'draagt altijd xl' zei ze toen ik het ophaalde....
tja....dat kan

nu ben ik in dubio of ik het aan iemand anders zal geven of uithalen en de wol gebruiken om een passend vest voor mij te breien ?
zucht....ik wacht af wat mijn hart erover zegt

Back to Top
lw1463 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 06 Januari 2014
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 8028
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lw1463 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2020 om 19:10
Aan wie heb je het gegeven ? Dan kan ik iets beter plaatsen of ik dat juist een nette of juist niet zo'n nette opmerking vind.

Zo jammer om voor anderen te breien en dat het dan niet gewaardeerd wordt. 
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie


Lid sinds: 22 Juni 2014
Status: Offline
Points: 1
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 18 December 2020 om 19:47
oh, ze waardeerde het wel, ze vond het prachtig! en ik was het in eerste instantie voor mezelf gaan breien....
en ik had haar gevraagd het terug te geven als ze het om welke reden ook niet zou dragen.
dat doe ik altijd want ik houd niet van die zogenaamde diplomatieke antwoorden, daarvoor ben ik veel te recht-door-zee.

ik heb het nu aan iemand anders gegeven en die belde me net, reuze blij. ze had en aan en was niet van plan het nog uit te trekken zei ze. en die vrijgevochten knopen vond ze helemaal super! LOL
eind goed, al goed Smile


Back to Top
Stramien View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 31 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1731
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Stramien Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 19 December 2020 om 11:50
Wat een prachtig vest. Stoer en vast ook lekker warm! 
december2011

Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  12>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.579 seconden.
Lang Yarns