Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

het viel mij op dat........................

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Onderwerp: het viel mij op dat........................
    Posted: 06 November 2016 om 19:46
Hallo Bep

Het is mij opgevallen dat er de laatste tijd maar weinig taarten gebakken kunnen worden
waarschijnlijk vanwege de weinige of geen verjaardagen die er zijn
en nu vind ik het wel zo leuk om een taart voor Bep neer te zetten
ze zal zich wel vervelen nu er geen taarten te bakken zijn
haar keuken blijft zo heerlijk schoon maar toch denk ik dat ze liever taarten bakt
nu heb ik een mooie gehaakte taart gezocht en die voor jou hier neergezet
voor jou Bep deze taart

(en nu zie ik dat ik het bericht in de verkeerde rubriek heb neergezet
sorry daarvoor en deze taart heb ik niet zelf gemaakt zo snel ben ik nu ook weet niet maar heb deze even van internet geleend)

[IMG][/IMG]
Back to Top
lidwina View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer lidwina Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 20:09
Ziet er lekker uit Nia. Smakelijk eten Bep.
Groetjes, Lida.
Als je iets niet kunt veranderen, moet je zelf maar veranderen.
Back to Top
nldutchy View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer nldutchy Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 20:18
Wat een SMAKELIJKE, welverdiende taart voor BakingBep !
Leef vandaag want niemand heeft je morgen beloofd (KWF)
http://krealene.wordpress.com

Marlene aka nldutchy
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 20:24
3 weken te vroeg maar toch bedankt.

En idd de laatste tijd zijn er weinig uitdeeltaartenvooractievehobbydozen alhoewel er maar 1 dag was dat er niemand jarig was.

En mijn keuken schoon? Toen ze juistekes geplaatst was en helemaal afgewassen was toen was ze proper en netjes opgeruimd. Ik begin het principe van mijn kinderen indertijd over te nemen, ik heb dat seffens of straks nog nodig en toen antwoordde ik altijd, ja en de borden en het brood en de boter hebben we straks ook nog nodig dus moet tafel nooit afgeruimd worden.

Het is wel een grote zo precies. Merci.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 20:31
o Bep ik zet over drie weken weer een taart voor je neer
heb helemaal niet gekeken wanneer je jarig bent
ik vond dit gewoon leuk om te doen
en is de foto groot genoeg naar je zin
heb geprobeerd om hem nog groter neer te zetten maar dat ging niet lukken

je mag zelf regelen hoe je het wilt hebben toch
wil je opruimen dan ruim je op en wil je het laten staan dan laat je het staan

graag gedaan
Back to Top
petraco View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer petraco Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 20:55
wat een prachtige taart en Bep je hebt deze verdiend
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 21:12
deze is groot genoeg. Je kan steek voor steek zien hoe ze gemaakt is en ze zo namaken.
Nee maar ik zie graag alle details ook die gemaakt zijn. de oogskes, de neus, de mond, de vingers, hoe het in elkaar gezet is en daar leer ik elke keer weer uit door te kijken.
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 21:15
maar ik begrijp heel goed hoor van de foto
hoe groter hoe mooier
het mooiste van deze site is dat dat ook gewoon kan
op sommige site's moet je je houden aan bepaalde groottes
maar niet alle foto kun je er groot op krijgen

Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 21:19
Ha die Bep,

Heel veel geluk gewenst met het genieten van deze taart al is hij 3 weken te vroeg. Het is een prachtige taart met zulke leuke details. 

Dat Niania eigenlijk vindt dat hij in de verkeerde rubriek staat, heeft misschien wel zo moeten zijn. Er zullen vast en zeker veel mensen het forum bezoeken om inspiratie op te doen. Die duiken direct naar "Mijn creaties" en misschien niet in de koffiehoek. 

Dus Thumbs Up  we genieten nu met z'n allen mee. 
Back to Top
niania View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer niania Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 21:23
Originally posted by Kamilla Kamilla wrote:

Ha die Bep,

Heel veel geluk gewenst met het genieten van deze taart al is hij 3 weken te vroeg. Het is een prachtige taart met zulke leuke details. 

Dat Niania eigenlijk vindt dat hij in de verkeerde rubriek staat, heeft misschien wel zo moeten zijn. Er zullen vast en zeker veel mensen het forum bezoeken om inspiratie op te doen. Die duiken direct naar "Mijn creaties" en misschien niet in de koffiehoek. 

Dus Thumbs Up  we genieten nu met z'n allen mee. 

dank je wel kamilla dat jij zegt dat hij wel degelijk in de goede rubriek staat
ik zat daar later ook aan te denken
en ook zo van er geschied niets bij toeval
het heeft zo moeten wezen
(ik wilde hem eerst weer wijzigen maar bedacht me later, ben blij dat ik het niet gedaan heb)
Back to Top
Kamilla View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Kamilla Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 06 November 2016 om 21:28
Originally posted by niania niania wrote:

(ik wilde hem eerst weer wijzigen maar bedacht me later, ben blij dat ik het niet gedaan heb)

Als een taart eindelijk heelhuids uit de oven is, moet je er niet teveel meer mee gaan husselen. Daar weet Bep ongetwijfeld ook van mee te praten. 

Die kaarsjes... geweldig!   
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2016 om 08:20
Deze taart blijft vast wel goed tot je verjaardag, Bep. Ik kijk ook wel naar de jarigen, maar meestal zijn die twee jaar of nog langer weggebleven.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2016 om 12:18
daar ben ik zeker van dat die goed blijft en nog langer ook.

Idd en als ze langer dan een jaar niet ingelogd zijn, maak ik er uit op dat ze niet langer willen deelnemen aan dit forum.
Back to Top
omajan View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer omajan Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 07 November 2016 om 13:11
Nou Bep, jij hebt zeker een taart verdient, met je altijd leuke reacties. en deze is prachtig en inderdaad mooi duidelijk het kan je op een idee brengen.
Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.609 seconden.
Lang Yarns