het weer |
Reageer
|
| Autheur | ||
Tineke01
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Onderwerp: het weerPosted: 22 Mei 2011 om 14:50 |
|
|
Ik zat net achter de computer te bedenken om ermee te gaan stoppen en even naar buiten toe voor een wandelingetje. Begint hetineens heel hard te waaien en het wordt erg donker, dus er komt weer een bui aan.
Dan maar met het breiwerkje op schoot op de bank. Voor je het weet zit je uren achter de computer, vooral als je op Hobbydoos/forum klikt. Inmiddels regent het dat het giet. De boomtakken zwiepen heen en weer. De kat komt naar binnen gerend door de keukendeur en staat nu miauwent naar me op te kijken. Met een beetje geluk is dit een tijdelijke bui en omt straks de zon weer terug. Dan kan hij weer buiten op de tuinstoel gaan liggen. Ik sluit nu af en kies er toch maar voor om binnen te gaan zitten breien. Groet, Tineke 01
|
||
![]() |
||
Rietepetietje
Duizendpoot
Lid sinds: 21 Mei 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 206 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Mei 2011 om 15:14 |
|
|
hou die regen maar bij u hoor tineke
![]() je mag vrijgevig zijn maar regen hoeft voor mij niet, toch niet die felle regen hier heeft het voormiddag wat geregent maar niet genoeg voor de tuin dus vanavond weer water geven aan de groentjes hopelijk is het weer wat rustiger ondertussen groetjes riet |
||
|
leef vandaag, niemand beloofd morgen
|
||
![]() |
||
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Mei 2011 om 16:31 |
|
|
die bui is hier net over en ik zat er midden in, tijdens
een bezoekje aan mijn schoonmoeder begon het opeens erg donker te worden, we dachten dat we net op tijd thuis zouden zijn. ( het is ongeveer 5 minuten fietsen) niet dus, ik was echt drijfnat, zit nu met een joggingbroek en warme trui op de bank, brrr regen.
|
||
|
||
![]() |
||
Rietepetietje
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Mei 2011 om 16:33 |
|
|
oei dinny, dat is minder
neem maar een lekker warme douche of bad hoor dat warmt je lijfje weer op hier waait het momenteel wel erg maar de zon is er nog wel steeds op het nieuws vanmiddag was er wel melding van een ingeslagen bliksem ergens hier in belgenlandje groetjes en een verwarmende knuffel riet |
||
|
|
||
![]() |
||
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Mei 2011 om 18:50 |
|
|
het enigste wat scheelt is dat je niet natter kunt worden dan tot op je vel dat was gemeen van mij. Wij waren op de camping en natuurlijk ook net aan het wandelen en zijn gauw bij de kantine naar binnengegaan. De bui was hier na 20 minuten ook weer voorbij en scheen de zon volop.
|
||
|
||
![]() |
||
Rietepetietje
Duizendpoot
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 Mei 2011 om 18:52 |
|
|
hahahahahahahahahahahaha esther die is goed hahahahahaha
|
||
|
|
||
![]() |
||
Magtelt
Hobbyguru
Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23746 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 13:39 |
|
|
Vandaag schijnt de zon, maar de bomen en struiken zwiepen heen en weer.
Onze katten komen altijd eerst uit de achtertuin vluchten bij de eerste druppels en dan chequen ze of het in de voortuin ook regent. In dat geval komen ze zich luid beklagen. En dan krijgen ze als troost wat Whiskas kitbits. Dus zo heel erg vinden ze die regen nou ook weer niet. |
||
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
||
![]() |
||
IngeDeV
Hobbyguru
Lid sinds: 20 Januari 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 2507 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 13:58 |
|
vind het echt wel grappig niet gemeen. waar de bui hangt ze en dat is iets wat voor iedereen gelijk is wel natuurlijk na een nat pak jezelf goed verzorgen. Groetjes IngeDeV |
||
|
IngeDeV
http://ingedev.blogspot.com http://ingedeve.weebly.com/eigen-werkjes.html |
||
![]() |
||
diny183
Hobbyguru
Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 16:20 |
|
Dat zelfde zeg ik ook altijd, alleen wanneer je er middenin zit is het een beetje vervelend. Douchen en dan warme kleren aan en het leed is weer geleden. |
||
|
||
![]() |
||
bauk
Groupie
Lid sinds: 05 Mei 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 87 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 18:00 |
|
|
Hmmz.. ben erg blij als ik dit zo lees dat hier de hele dag al volop de zon schijnt
|
||
|
GRX bauk
|
||
![]() |
||
Guests
Guest Group
|
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 23 Mei 2011 om 18:37 |
|
|
Ach een beetje regen mag onderhand best wel eens. Maar niet net als ík buiten loop natuurlijk
. Maar zeg eens eerlijk, we heben al een maand of 2 niet te klagen wat nat worden betreft.
|
||
![]() |
||
Reageer
|
|
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |