Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

het wonder is geschiet FENNAAAAAAAAAAA

Reageer Reageer Pagina  <12
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 26 Juni 2015 om 18:56
Sorry, voor iemand die zo weinig op het forum doet, loop ik niet naar zolder om te kijken of ik het heb en niet naar het postkantoor.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2015 om 16:16
Wibra had weer Fenna, zakken van 10 in Herfstkleuren en die liggen er nog, in die roze/grijstinten, en in regenboogkleuren, maar die liggen er niet meer. Er waren nieuwe kleuren bij Zeeman, zag ik, maar die heb ik nog genoeg, wel net in andere tinten. Zeeman heeft ook leuke kralen en knoopjes. Action heeft zilverkleurige bedeltjes.

wat rozengeur.
Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2015 om 17:18
dankjewel voor de tip.
oant Sjen
Back to Top
MaaikeA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MaaikeA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2015 om 17:26
Tips en blijdschap, leuk om te lezen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2015 om 18:02
Ik had het wel over de wereldstad Apeldoorn. Of het in dorpjes als Amsterdam of Den Haag ligt, weet ik niet.

wat rozengeur.
Back to Top
C4th View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer C4th Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2015 om 20:47
Originally posted by Magtelt Magtelt wrote:

Ik had het wel over de wereldstad Apeldoorn. Of het in dorpjes als Amsterdam of Den Haag ligt, weet ik niet.

Tongue

Bij mijn weten heeft wereldstad Apeldoorn anders nooit stadsrechten gehad he...

Back to Top
bloem View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bloem Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2015 om 20:51
De wereldstad Franeker wel .maar ..... die heeft geen Wibra
oant Sjen
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 20 Juli 2015 om 21:36
Klopt, er is wel een stadskantoor en een stadhuis, maar rechten ho maar. Toen ik hier net woonde zei men: "k gao naor tdurp." Als ze het centrum bedoelden.

Overigens hebben wij minstens twee Wibraaien.

wat rozengeur.
Back to Top
JokeP View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JokeP Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 21 Juli 2015 om 14:58
Super Bloem!
Groetjes,
Joke

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, and today? Today is a gift, that's why we call it present.
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 16:44
ik was in Den Haag, daar hadden ze n kast vol met de grijsvariant, de beige/bruin, donkergroen/blauw en n beetje rood, nog n dokere kleur waar ik niet meer op kan komen en n paar bollen regenboog
heeeeel misschien morgen en anders volgende week zaterdag ga ik weer dus wie wat hebben wil......
Back to Top
HakenAllerleiCuracao View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer HakenAllerleiCuracao Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 16:51
Ikke carolina, als je voor mij aan 10 bolletjes regenboogkleur kan komen en die aan me op wilt sturen, maak je me heel blij
http://hakenallerleicuracao.blogspot.com/

https://www.etsy.com/nl/shop/DushiAmigurumi?
Back to Top
carolina2 View Drop Down
Newbie
Newbie

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer carolina2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 16:57
nee want zoals ik al zei, daar hadden ze maar n paar bollen van, 4 als ik me niet vergis
Back to Top
kvdl View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer kvdl Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 20:31
Heb vandaag de plaatselijke kruidvat leeggekocht om ze van hun katoenvoorraad af te helpen, 25 ct per bol. Denk dat het een deken gaat worden. Ooit.
Ben ook begonnen met broddellapjes van die dunne veelkleurige katoen, weet nog iemand een leuke steek? Niet al te open want ik wil om een binnentas heen haken en anders zie je de voering zo.
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 22:13
Originally posted by kvdl kvdl wrote:

Heb vandaag de plaatselijke kruidvat leeggekocht om ze van hun katoenvoorraad af te helpen, 25 ct per bol. Denk dat het een deken gaat worden. Ooit.
Ben ook begonnen met broddellapjes van die dunne veelkleurige katoen, weet nog iemand een leuke steek? Niet al te open want ik wil om een binnentas heen haken en anders zie je de voering zo.

Huhhhhhhhhhh???? 25 cent???
Nou dan ga ik ook maar eens een kijkje nemen bij Kruidvat.
Je kunt op Pinterest ook kijken voor leuke steken....en op
YouTube Smile

Ik haak nooit af!

Back to Top
bep View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer bep Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 31 Juli 2015 om 22:33
de stersteek vind ik heel plezant om te doen. En is niet open.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 1.000 seconden.
Lang Yarns