Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Topic geslotenHexagonbox

Reageer Reageer
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Status: Offline
Direct Link To This Post Onderwerp: Hexagonbox
    Posted: 20 Maart 2008 om 05:39

Hallo allemaal

Hier ben ik weer even, ik heb het patroon van de Hexagobox naar Meia verzonden, en zij is zo lief om het door te sturen naar de andere die het graag wilde hebben. Ik denk dat jullie hem nu wel hebben, als jullie hem maken zet je dan een foto hier neer, ik ben daar wel benieuwd naar.

En Meia heeft mij een leuke foto gezonden van een kat om zelf te maken, ik weet niet of je mijn mail he gekregen Meia maar ik wil zo graag het patroon hebben. Als het teveel werk is om in te scannen zou je me dan kunnen vertellen waar ik het patroon kan kopen.

Groetjes Lidia

Back to Top
x_ophelia View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot

Direct Link To This Post Posted: 20 Maart 2008 om 06:25
Wat is ( een) hexagobox?
Ik zit weer even achter :)
Ik ben allensiens ook super benieuwd naar de resultaten!
Back to Top
Lidia2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru

Direct Link To This Post Posted: 21 Maart 2008 om 07:07

Als je even kijkt bij gezocht en dan bij Hexagonbox, zie je een foto van de box die ik heb gemaakt, die heeft Meia er voor me opgezet.

Erg leuk om te doen, als je het ook wilt proberen vraag dan even aan Meia of ze mijn patroon naar je wil doorsturen, of aan een van de andere die het ondertussen hebben. Ja als ik een betere verbinding had zou ik het zelf wel doen, maar die is hier erg slecht. Ik hoopte dat te kunnen veranderen als ik in het andere huis ga wonen, maar in dat dorp is er helemaal geen broadband. Dus daar word het nog erger terug naar Dial-Up!!!!!!!!!!!!!!!.

Groetjes Lidia

Back to Top
 Reageer Reageer

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns