hier is Benno |
Reageer | Pagina <12345 11> |
Autheur | |
Jopaa
Duizendpoot Lid sinds: 01 Maart 2012 Status: Offline Points: 213 |
Post Options
Thanks(0)
|
Die is ook lief!! Geweldig!
|
|
|
|
doortje
Hobbyguru Lid sinds: 27 November 2011 Status: Offline Points: 2062 |
Post Options
Thanks(0)
|
nee die heb ik niet gemaakt maar op een site gevonden het is gewoon bibi met kortere nek en lange oren maar het patroon wordt wel verkocht voor €3,95 en dat vind ik zo flauw want het is gewoon wat verandere van een ander mooi beestje en het dan verkopen als iets van je zelf dat vind ik echt niet leuk zelfs de vlekjes zijn het zelfde of vinden jullie dat raar van mij??? weetje mensen doen zoveel moeite om wat te verzinnen een nieuwe creatie te maken en dan komt er iemand en die veranderd er wat aan en hoppa €3,95 ben ik nu kinderachtig?????? graag jullie mening want dan probeer ik die gedachte te veranderen
|
|
Tams
Duizendpoot Lid sinds: 28 Februari 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 141 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou het patroon ook graag ontvangen :)
|
|
Liefs,
Tamara |
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
Het is inderdaad vaak meerijden op het succes van iemand anders.
Ik ben bang dat je dat niet kan voorkomen, zegt echter wel genoeg over degene die het doet.... Zolang je dan ook iets koopt hou je dat gebeuren wel in stand. Heel goed het internet afstruinen helpt vaak wel. Ik ben laatst ook voor 2,50 erin getuint.....achteraf kwam ik het patroontje voor niets tegen. Dit was notabene in een winkel!! Het gaat niet om het bedrag dan wel om het principe.. Heb me nu aangeleerd dat als ik een kooppatroon zie, ik EERST ga struinen op internet. Vind ik het niet en vind ik het patroon dan nog steeds zoooooo leuk dan koop ik het. (of ik probeer eerst bij de dames hier)
|
|
vikike
Hobbyguru Lid sinds: 05 Mei 2011 Status: Offline Points: 1402 |
Post Options
Thanks(0)
|
eigenlijk ben ik net hetzelfde, zoek ook altijd tot ik iets vind, en ja ik ben een belg dus zo zie je maar hé |
|
|
|
MariaLA
Hobbyguru Lid sinds: 23 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2545 |
Post Options
Thanks(0)
|
eigenlijk ben ik net hetzelfde, zoek ook altijd tot ik iets vind, en ja ik ben een belg dus zo zie je maar hé Daarom kunnen we het allemaal zo goed met elkaar vinden, toch?! Een hobby mag wel geld kosten maar niet ten koste van anderen die er hun tijd en expertise ingestoken hebben.
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben zo blij dit te horen ik was zo bang dat ik kinderachtig was ik kijk ook altijd rond op internet en ook ik vraag het hier als ik het niet kan vinden maar dan heb ik me wel helemaal gek gezocht en ik bedoel het niet op degene die bibi en benno nagemaakt heeft hoor want die geeft het gratis door en kijk dat is lief maar deze dame vraagt er geld voor dat is anders dus lieverd van bibi en benno je krijgt van mij een heel groot compliment en een hele dikke knuffel
|
|
volima
Groupie Lid sinds: 19 Oktober 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 82 |
Post Options
Thanks(0)
|
Zou ik het patroontje van Benno ook mogen ontvangen?
Hij is prachtig geworden!
|
|
groetjes,
Liesbeth |
|
Sheila
Duizendpoot Lid sinds: 14 April 2012 Status: Offline Points: 124 |
Post Options
Thanks(0)
|
Helemaal super. Mag ik ook het patroon. Alvast bedankt
|
|
pippie
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juni 2010 Status: Offline Points: 7262 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat een lef om een patroon een beetje te veranderen en er dan geld voor te vragen.
Ik denk dat hier wel hobby-doosjes zijn die dit ook wel kunnen omzetten, toch? |
|
Ingemo
Hobbywonder Lid sinds: 03 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 503 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ elma
daar heb ik ook over nagedacht inderdaad, of ik Bibi en Benno wel na moest maken, het lijkt me voor Wilma(Willewopsie) ook vervelend dat haar creaties gekopieerd worden. Maar volgens mij verkoopt zij geen patronen. en bedankt voor het compliment en de knuffel
|
|
Groetjes,
Inge http://pinterest.com/ingemo/ |
|
Ingemo
Hobbywonder Lid sinds: 03 Maart 2012 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 503 |
Post Options
Thanks(1)
|
Ik heb het patroon van Benno , denk ik , naar iedereen gestuurd die erom vroeg. als ik iemand vergeten ben hoor ik het wel
dat konijn is inderdaad ook erg leuk, maar die kunnen we nu allemaal zelf wel maken met de combinatie van bibi en benno
|
|
Groetjes,
|
hannie-groen
Hobbyguru Lid sinds: 12 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2830 |
Post Options
Thanks(0)
|
die is mooi!!!!
|
|
doortje
Post Options
Thanks(0)
|
hi hi ik heb de wol al bij elkaar gezocht ik ga er nu aan beginnen ik ben er super blij mee .
en weet je jij geeft het gratis en ik denk dat iedereen wel is wat na maakt dat vind ik geen probleem maar geld verdienen door van een ander te pikken want dat is het eigelijk dat vind ik zo erg die ander heeft daar zoveel tijd en energie in gestoken maarja genoeg daar over ik ben SUPER blij met benno
|
|
Ingemo
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier Elma
|
|
Groetjes,
|
creaans
Hobbyguru Lid sinds: 05 Februari 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 11348 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ze zijn alle twee heel erg leuk!
|
|
Miep77
Duizendpoot Lid sinds: 19 Oktober 2008 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 266 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat is Benno leuk!!! Zou ik ook het patroontje mogen ontvangen?
Alvast bedankt!!
|
|
Jopaa
Post Options
Thanks(0)
|
Kvind Benno zo leuk he! Super! Welk soort garen gebruiken jullie hier voor? Ik gebruik voor de kleinere dingen vaak Catania, maar wat is hier het beste/leukste voor? Heb zin om er aan te beginnen:) Maar eerst Gigi de Giraf nog in elkaar zetten,, die is bijna klaar:) |
|
|
|
francisca
Hobbyguru Lid sinds: 18 Augustus 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1726 |
Post Options
Thanks(0)
|
mag ik ook van een van de dames het patroontje van benno ontvangen hij is erg leuk geworden mijn bibi's willen wel een vriendje
|
|
Anne-Marie
|
|
Jopaa
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
|
|
Reageer | Pagina <12345 11> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |