Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

hier is Benno

 Reageer Reageer Pagina  <12345 11>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2012
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 12:51
Die is ook lief!! Geweldig!Big smile
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 13:20
nee die heb ik niet gemaakt maar op een site gevonden het is gewoon bibi met kortere nek en lange oren maar het patroon wordt wel verkocht voor €3,95 en dat vind ik zo flauw want het is gewoon wat verandere van een ander mooi beestje en het dan verkopen als iets van je zelf dat vind ik echt niet leuk zelfs de vlekjes zijn het zelfde of vinden jullie dat raar van mij??? weetje mensen doen zoveel moeite om wat te verzinnen een nieuwe creatie te maken en dan komt er iemand en die veranderd er wat aan en hoppa €3,95 ben ik nu kinderachtig?????? graag jullie mening want dan probeer ik die gedachte te veranderen Embarrassed
Back to Top
Tams View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot


Lid sinds: 28 Februari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 141
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tams Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 14:20
Ik zou het patroon ook graag ontvangen :)
Liefs,
Tamara
Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 14:23
Het is inderdaad vaak meerijden op het succes van iemand anders.
Ik ben bang dat je dat niet kan voorkomen, zegt echter wel genoeg over degene die het doet....
Zolang je dan ook iets koopt hou je dat gebeuren wel in stand.
Heel goed het internet afstruinen helpt vaak wel. Ik ben laatst ook voor 2,50 erin getuint.....achteraf kwam ik het patroontje voor niets tegen. Dit was notabene in een winkel!! Het gaat niet om het bedrag dan wel om het principe..
Heb me nu aangeleerd dat als ik een kooppatroon zie, ik EERST ga struinen op internet. Vind ik het niet en vind ik het patroon dan nog steeds zoooooo leuk dan koop ik het. (of ik probeer eerst bij de dames hier) WinkBig smile
Back to Top
vikike View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 05 Mei 2011
Status: Offline
Points: 1402
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer vikike Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 14:26
Originally posted by MariaLA MariaLA wrote:

Het is inderdaad vaak meerijden op het succes van iemand anders.
Ik ben bang dat je dat niet kan voorkomen, zegt echter wel genoeg over degene die het doet....
Zolang je dan ook iets koopt hou je dat gebeuren wel in stand.
Heel goed het internet afstruinen helpt vaak wel. Ik ben laatst ook voor 2,50 erin getuint.....achteraf kwam ik het patroontje voor niets tegen. Dit was notabene in een winkel!! Het gaat niet om het bedrag dan wel om het principe..
Heb me nu aangeleerd dat als ik een kooppatroon zie, ik EERST ga struinen op internet. Vind ik het niet en vind ik het patroon dan nog steeds zoooooo leuk dan koop ik het. (of ik probeer eerst bij de dames hier) WinkBig smile
 
eigenlijk ben ik net hetzelfde, zoek ook altijd tot ik iets vind, en ja ik ben een belg dus zo zie je maar hé
 


Back to Top
MariaLA View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 23 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2545
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer MariaLA Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 14:29
eigenlijk ben ik net hetzelfde, zoek ook altijd tot ik iets vind, en ja ik ben een belg dus zo zie je maar hé
Daarom kunnen we het allemaal zo goed met elkaar vinden, toch?! Big smileBig smileBig smile
 
Een hobby mag wel geld kosten maar niet ten koste van anderen die er hun tijd en expertise ingestoken hebben.
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 16:30
ik ben zo blij dit te horen ik was zo bang dat ik kinderachtig was ik kijk ook altijd rond op internet en ook ik vraag het hier als ik het niet kan vinden maar dan heb ik me wel helemaal gek gezocht en ik bedoel het niet op degene die bibi en benno nagemaakt heeft hoor want die geeft het gratis door en kijk dat is lief maar deze dame vraagt er geld voor dat is anders dus lieverd van bibi en benno je krijgt van mij een heel groot compliment en een hele dikke knuffel
Back to Top
volima View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 82
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer volima Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 18:20
Zou ik het patroontje van Benno ook mogen ontvangen? Embarrassed
 
Hij is prachtig geworden!
groetjes,
Liesbeth
Back to Top
Sheila View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 14 April 2012
Status: Offline
Points: 124
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Sheila Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 19:07
Helemaal super. Mag ik ook het patroon. Alvast bedankt
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 19:33
Wat een lef om een patroon een beetje te veranderen en er dan geld voor te vragen.
Ik denk dat hier wel hobby-doosjes zijn die dit ook wel kunnen omzetten, toch?
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 19:58
@ elma
daar heb ik ook over nagedacht inderdaad, of ik Bibi en Benno wel na moest maken, het lijkt me voor Wilma(Willewopsie) ook vervelend dat haar creaties gekopieerd worden. Maar volgens mij verkoopt zij geen patronen.
en bedankt voor het compliment en de knuffelTongue
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (1) Thanks(1)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 20:31
Ik heb het patroon van Benno , denk ik , naar iedereen gestuurd die erom vroeg. als ik iemand vergeten ben hoor ik het wel

dat konijn is inderdaad ook erg leuk, maar die kunnen we nu allemaal zelf wel maken met de combinatie van bibi en benno
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
hannie-groen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 12 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 2830
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer hannie-groen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 20:40
die is mooi!!!!
Back to Top
doortje View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 November 2011
Status: Offline
Points: 2062
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer doortje Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 20:49
hi hi ik heb de wol al bij elkaar gezocht ik ga er nu aan beginnen ik ben er super blij mee Thumbs Up.
en weet je jij geeft het gratis en ik denk dat iedereen wel is wat na maakt dat vind ik geen probleem maar geld verdienen door van een ander te pikken want dat is het eigelijk dat vind ik zo erg die ander heeft daar zoveel tijd en energie in gestoken maarja genoeg daar over ik ben SUPER blij met benno
Back to Top
Ingemo View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder


Lid sinds: 03 Maart 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 503
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Ingemo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 20:52
Veel plezier Elma Wink
Groetjes,
Inge

http://pinterest.com/ingemo/
Back to Top
creaans View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 05 Februari 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 11348
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer creaans Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 21:06
Ze zijn alle twee heel erg leuk!
Back to Top
Miep77 View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 19 Oktober 2008
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 266
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Miep77 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 21:20
Wat is Benno leuk!!! Zou ik ook het patroontje mogen ontvangen?
Alvast bedankt!!
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2012
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 22:00

Kvind Benno zo leuk he! Super! Welk soort garen gebruiken jullie hier voor? Ik gebruik voor de kleinere dingen vaak Catania, maar wat is hier het beste/leukste voor?

Heb zin om er aan te beginnen:) Maar eerst Gigi de Giraf nog in elkaar zetten,, die is bijna klaar:)
Back to Top
francisca View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 18 Augustus 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1726
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer francisca Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 22:26
mag ik ook van een van de dames het patroontje van benno ontvangen hij is erg leuk geworden mijn bibi's willen wel een vriendje
Anne-Marie
Back to Top
Jopaa View Drop Down
Duizendpoot
Duizendpoot
Avatar

Lid sinds: 01 Maart 2012
Status: Offline
Points: 213
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jopaa Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 14 April 2012 om 22:33
Originally posted by francisca francisca wrote:

mag ik ook van een van de dames het patroontje van benno ontvangen hij is erg leuk geworden mijn bibi's willen wel een vriendje
Benno is je mailbox binnengewandeld..!
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 11>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.406 seconden.
Lang Yarns