Hobbydoos Granny Square CAL = gestart. |
Reageer | Pagina <1 789 |
Autheur | |
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oude Flippo's, kan ook. In de oorlog maakten ze knopen van kastanjes en eikels.
|
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
Lenie25
Hobbyguru Lid sinds: 01 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4034 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik heb donker paars en een lichtere paars gekocht misschien ga ik af en toe eentje combineren met rood erbij als het niet te druk wordt tenminste proberen kan altijd. Leuke ideeen voor de knopen hebben jullie ze zijn inderdaad belangrijk. |
|
http://spelen-met-kleurige-draadjes.blogspot.nl/ |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
Bedankt JIPS voor al die moeite die jij doet , ben benieuwd naar de resultaten ,ik zit al ongeduldig te wachten nog 5 dagen te gaan juist tijd genoeg om de wol te kiezen en de pennen op te poetsen en vlug de rest afwerken
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Mirj@m
Groupie Lid sinds: 25 Mei 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zou ook wel graag mee willen doen, mijn project zal dan het vest worden.
Groetjes Mirjam |
|
Groetjes Mirj@m
|
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
o het word nu wel heel lastig ik heb er eigenlijk echt geen tijd voor, loop met zoveel dingen achter, maar ben nu via marktplaats bezig met een geemaleerde wol, die zo mooi zou zijn voor de poncho.
o o o , nou ja even afwachten van de wol, en maar is heel hard alles gaan doen . |
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dames, We gaan met een nieuw topic verder. Daarin staan alle patronen en de handwerkagenda en kunnen jullie je vorderingen/vragen kwijt Het nieuwe topic staat hier: http://forum.hobbydoos.nl/forum_posts.asp?TID=23600&PN=1 &TPN=1 |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Reageer | Pagina <1 789 |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |