Hobbydoos Omslagdoek A Long! :) |
Reageer | Pagina <1234 53> |
Autheur | |
Tineke01
Hobbyguru Lid sinds: 27 Maart 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1360 |
Post Options
Thanks(0)
|
Allemaal veel succes met jullie start. Maak er wat moois van!
Jips, ik kom er nu weer achter dat een mens soms domme dingen kan doen of in mijn geval vragen stellen. Maar nu ik jouw laatste uitleg las over eventueel 5 banen maken of zelf anders opsplitsen is het duidelijker voor mij geworden. Ik heb waarschijnlijk de beschrijving te snel doorgekeken omdat ik zoiets had van, ik ben er nu toch nog niet aan toe dat komt later wel. Sorry, voor mijn "gezeur". Groet, Tineke01 |
|
GuAnita
Groupie Lid sinds: 22 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
Post Options
Thanks(0)
|
Uhmmm tja.. ik wilde gaan beginnen en ik kom meteen een vraag tegen
Het gaat om haakpatroon 3 (met schelpjes) volgens mij mist er iets hier? Rij 2: 1 l, draai, sla, v in elk stokje, 3 l, stokje in elk stokje, *3 l, v in elk stokje, 3 l, stokje in elke v; herhaal van * tot einde toer. ofwel.. hoeveel sla ik er hier over? ;) Alvast bedankt! |
|
|
|
Karina
Hobbywonder Lid sinds: 28 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 425 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ga over een paar dagen beginnen. De kinderen hebben hier vakantie en ik ben nog een cup cakejes aan het haken. Die krijgt iedereen mee na het kinderfeestje van donderdag. Dus waarschijnlijk zal ik vrijdag een begin gaan maken.
|
|
pien66
Hobbyguru Lid sinds: 08 Februari 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2146 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ben je al zover??? De schelpjes zitten namelijk aan de uiteinden, die heb je in het begin nog niet nodig. O. nee ik zie het al het is toer 2 van basispatrron Rij 2: 1l, draai, vaste in elk stokje, 3l, stokje in elk stokje, *3l, v in elke stokje, 3 l, stokje in elke v; herhaal van * tot einde toer. Dit is mijn versie, staat het sla dus niet in, bij mij lukt het. |
|
Groeten Jacqueline
|
|
GuAnita
Groupie Lid sinds: 22 December 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 96 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nou ja zeg dat is gek? ik heb expres het document nog eens gedownload, voor het geval er een aanpassing in geweest zou zijn en ik heb toch echt dit staan: Rij 2: 1 l, draai, sla, v in elk stokje, 3 l, stokje in elk stokje, *3 l, v in elk stokje, 3 l, stokje in elke v; herhaal van * tot einde toer. Maar goed ik pas'm aan én ga verder ;) dank voor je hulp! |
|
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
GuAnita: Ik heb dat ook helemaal niet in het basispatroon staan. Ik heb gewoon hetzelfde staan als Pien66. Wat vreemd??? Je bent in ieder geval geholpen |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
diny183
Hobbyguru Lid sinds: 03 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1433 |
Post Options
Thanks(0)
|
Vanmorgen om 8 uur heb ik de steken voor het eerste
gedeelte van de gebreide sjaal opgezet. Nu ben ik weer thuis van mijn werk en ga straks even een stukje breien, hopelijk kan ik na de fysio vanmiddag nog even breien, meestal moet ik dan de pennen even laten liggen. We zien wel. |
|
|
|
falotus
Newbie Lid sinds: 30 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier met haken en breien. Zelf heb ik een probleem met haakpatroon nr. 2 n.l. rij 7 daar snap ik niets van met alle [ en* of ** ) 2x etc. Rij 7: 3 l (telt als half stokje, 1 l), *[half stokje in de volgende l ruimte, 1 l] 2 x **, (half stokje, 1 l, half stokje) alle in de volgende l ruimte, 1 l; herhaal van * tot de laatste steek, half stokje in de laatste van de 3 l draai (44 halve stokjes) |
|
Groetjes Dina
|
|
corine
Hobbyguru Lid sinds: 12 Oktober 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3518 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben begonnen aan het haak patroon nummer 1, met
haaknaald 6 maar moet op jacht naar nummer8 Ik hoop dat ik die hier kan krijgen anders moet ik die bestellen. |
|
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik waag een poging het in Jip en Janneke taal (zoals ik dat noem) te schrijven: -haak 3 lossen (= half stokje) + 1 losse; De extra * heb ik er zelf even bij gezet om het voor jou duidelijker te maken.
|
|
|
falotus
Newbie Lid sinds: 30 Augustus 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 32 |
Post Options
Thanks(0)
|
dank je wel doen we het gezellig volgens jip en janneke hahahahahahahah |
|
Groetjes Dina
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik hoop dat het lukt zo!
|
|
|
ilyani
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
JAAAA, eindelijk mogen we beginnen! Allemaal veel plezier
en succes met haken en breien! |
|
groetjes miranda
|
|
amandel
Hobbyguru Lid sinds: 25 September 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5940 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dames, allemaal veel succes met breien of haken, groetjes irene
|
|
Creatieve mensen hebben geen rommel, creatieve mensen hebben overal ideeen liggen.
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
mmm.
ik kon het toch niet laten. even mijn wolltjes gepakt om "even" een beginnetje te maken. maar ik ben ondertussen al bij ronde 7 van mijn eerste swirl. het haak lekker weg en de tijd vergeet je helemaal. nu wil ik hem gelijk groter maken dus ben al een het bedenken hoe ik dat het beste kan aanpakken. jullie zullen snel wel een foto zien. |
|
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Esther, Ik ben benieuwd. Het zag er zo leuk uit op de foto en het patroon lijkt me niet moeilijk. Wel een super omslagdoek ook hoor |
|
|
Corry R
Hobbyguru Lid sinds: 11 Januari 2008 Status: Offline Points: 8853 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik was begonnen,maar heb het net zo hard weer uitgehaald. Ik gebruik een ander patroon,en dat is niet zo duidelijk beschreven,dus ik moet nog even vogelen. |
|
smimske
Hobbyguru Lid sinds: 20 Augustus 2010 Locatie: Nederland Status: Offline Points: 1204 |
Post Options
Thanks(0)
|
@GuAnita....het document wat ik heb bevat dezelfde tekstdus ook sla en dan verder! Ik heb toen gekeken bij rij 3 en daar staat sla 1 stokje over dus ben ik ervan uit gegaan dat ik in rij 2 een vaste over moet slaan en ben dit dus ook gaan doen. Werkt ook primahet patroon haakt heerlijk weg!! |
|
|
|
esthertje
Hobbyguru Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik vind hem er ook super uit zien. maar nu kom ik toch al met een vraag,. zou het kunnen zijn dat er een haakje te weinig staat of iets in het patroon? ik was bezig met het lezen van de afwerking en bij ronde 1. als ik dan naar de foto kijk dan zie ik dat er 1x een 8 3ds gemaakt is maar als ik het stukje lees zou ik zeggen dat je er 8 moet maken. lees ik het nu verkeerd? als ik het zo lees is het een dubbel st+2 losse, 1steek overstaal en dan herhalen. tot je bij het punt aan komt van dat de 2 cirkels bij elkaar komen daar zou zo'n "8 3ds"gemaakt moeten worden. heb ik dat nu goed? want dat scheel heel veel denkwerk want dat is geen tellen in die toer maar gewoon doen. |
|
|
|
breijoke
Hobbywonder Lid sinds: 15 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 528 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik ben begonnen met breien en heb twee markeerders gebruikt, tussende eerste 43 steken en de laatste 43 steken, het lijkt me niet zo,n ingewikkeld patroon. Iedereen veel succes
|
|
Reageer | Pagina <1234 53> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |