Hobbydoos Poncho KAL/CAL = gestart |
Reageer
|
Pagina <12345 7> |
| Autheur | |
okidoki
Duizendpoot
Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 September 2011 om 18:00 |
|
ik wil ook wel meedoen, voor mij liefst een gebreide versie.
En Christine, ik heb ook meer dan een maatje meer en heb nu ook een poncho en dat valt heel goed mee hoor als je die draagt!! Ik heb ook het tijdschrift Patricia gekocht en er staan heel mooie dingen in. Ben nu nog wel volop bezig met mijn Kate sjaal, maar ik geraak er wel hoor!! |
|
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 September 2011 om 18:20 |
|
Die grijze vind ik erg mooi. Ik heb al garen gevonden zelfs. Heel mooi gemeleerd garen. Maar vraag me af of het dik genoeg is. Het garen is voor naald 3/3,5. Is dat wat? Ik wil ook nog een slaapzak breien voor de nieuwe kleine. Zal ik er wel tijd voor hebben? Aan de andere kant, ik vind het wel heel leuk om eens mee te doen. Lijkt me handig met mijn dikke buik maar ook straks zonder dikke buik. Ik geloof dat ik overstag ben. Ik wil mee doen... |
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
esthertje
Hobbyguru
Lid sinds: 09 November 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 7742 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 September 2011 om 18:20 |
|
Wat leuk zeg. Ik zou ook graag mee willen doen met een gehaakte versie.
|
|
|
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 17 September 2011 om 20:03 |
|
hoi okidoki dan ga ik het toch ook proberen die poncho we
zien dan wel wat het geeft en valt het tegen dan kunnen we het nog uithalen en iets anders maken ,
keuze genoeg jips komt toch regelmatig met een nieuw ideetje op de propen
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 09:22 |
|
Nou dames, Wat zijn die uit de Patricia mooi! Maar wat doen we nu met de KAL? Zal ik zorgen voor de vertaling van de 2 gebreide patronen die ik in eerste instantie aanbood? En als je een andere wilt maken, je zelf voor dat patroon zorgt? |
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 11:07 |
|
hoi dames is dat de nieuwe patricia
en jips je moet zien wat je doet met je vertalling heb je er wel tijd voor want 1 oktober nadert en dan begint de andere kal al je heb ook je werk nog ,je huishouden en de kinderen dat vraagt toch ook zijn aandacht he de meeste hebben nog wer met hun kate sjaal zowel de gebreien els de gehaakte hoewel ik de poncho ook wel leuk vind hoor het hangt echt van jou keuze
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 11:10 |
|
Hoi Christine, Ik heb de patronen voor de CAL van 1 oktober al vertaald en op google.docs gezet Van de blauwe met de kabel heb ik het vertaalde patroon van een lief hobbydoosje gekregen en die andere kan ik van de week wel even vertalen hoor. Dat is geen probleem. Maar ik zit alleen met dat mensen nu beginnen over een gehaakte en zo en dat vind ik prima, maar graag dan zelf een patroon zoeken |
|
|
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Lid sinds: 07 April 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 3377 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 11:21 |
|
Jips, ik heb de Patricia van de week bij de Bruna gekocht,zal ik kijken hoeveel examplaren er nog zijn?En als het overal uitverkocht is mag ik dan copietjes maken voor jullie? Weten jullie dat??? groetjes Frea. |
|
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 11:26 |
|
Lief van je Frea, en als ik bijv. 1 patroon mooi had gevonden had ik het wel aan je gevraagd hoor Maar ik vind wel 5 of 6 dingen mooi van jouw foto's, dus koop ik het blad lekker. Ik heb het gevonden op marktplaats, de dame doet het weg voor 2.50 en ik moet 1,38 verzendkosten betalen. Ik ben dus maar 18 cent duurder uit dan als ik het in de winkel koop! |
|
|
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 11:32 |
|
hoi jips
ja dat was te denken he sommige breien liever en andere hebben een boontje om te haken ik doe ze allebei even graag ,ik heb nog wat werk bij de gebreide moet ik de ruffle nog maken aan de zijkanten ,en de gehaakte ben ik 40 toeren ver ik dacht ze dit weekend af te hebben maar dat zal me niet goed lukken denk ik en dan met hulp van het zoontje op creatie te zetten hij is 13 maar kan beter overweg met de pc dan de mama ja op de pc ben ik de leek ja jips je moet zien wat je aan kan he er zijn nog genoeg patronen van omslagdoeken op het forum die ik al uitgeprint heb die ik eens wou maken
|
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 11:46 |
|
Jips, de foto's komen uit 3 verschillende tijdschriften,dus ik hoor het wel als je nog één wil die niet in de Patricia staan. Ik heb even nagekeken. De laatste 4 foto's komen uit de 2 andere tijdschriften.Dus de meeste staan in de Patricia. groetjes Frea. |
|
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 12:06 |
|
Welke tijdschriften zijn de andere 2 Frea?
|
|
|
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 13:35 |
|
De ene is Patricia breien nr.64 en de andere heet Sabrina Mode. In de laatste staan niet veel breipatronen meer naaipatronen. Maar ik vond de omslagdoeken van de laatste 2 foto's ook erg mooi,dus heb het blad maar meegenomen. groetjes Frea. |
|
|
|
![]() |
|
grootkoerkamp
Hobbywonder
Lid sinds: 22 Januari 2006 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 457 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 18 September 2011 om 14:12 |
|
hoi jips ik ga gewoon voor het gehaakte vestje van de kal . het andere wat ik er bij doe is bij zaak . dat is voor tussen door . grtj ineke
|
|
![]() |
|
okidoki
Duizendpoot
Lid sinds: 14 Juni 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 241 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 September 2011 om 16:22 |
|
Ik vind deze ook heel mooi: http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=132& amp;d_id=21&lang=nl http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=110& amp;d_id=15&lang=nl http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=93&a mp;d_id=49&lang=nl http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=89&a mp;d_id=16&lang=nl En nu stop ik ,want ik kan al niet meer kiezen!! Wat vinden jullie hiervan?
|
|
|
Groetjes en tot later
Ann |
|
![]() |
|
ladyken
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 September 2011 om 16:53 |
|
ik vind persoonlijk de 2en4 de mooiste en ik ben gisteren
de patricia ook gaan halen ,ja jips hier in belgie waren er nog genoeg hoor 10tallen dus ja een goede raad verhuizen naar belgie ofwel wordt er hierniet meer gehandwerkt en vinden sommige het toch maar oudbollig maar daar trekken wij ons niets van aan want ik ga gezellig door met haken en of breien
|
|
![]() |
|
pareltje2011
Hobbyguru
Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5195 |
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 September 2011 om 20:09 |
|
Allemaal mooie maar nu gaan we toch voor 1 van de 2 he ,anders kan ik niet meer volgen ik ga voor die met de kabel ,kan ik over mijn jas aandoen op de fiets
|
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
![]() |
|
Koningsdochter
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 September 2011 om 20:16 |
|
Ik wou het net zeggen okidoki, op Garnstudio staan er heel veel en zowel gebreid als gehaakt. Maar ik zou inderdaad voor die grijze willen gaan. Die vind ik gewoon erg mooi. Ben nog steeds wel benieuwd of mijn garen niet te dun is. 3,5 is toch wel erg weinig. Ik kom er wel achter als het patroon straks klaar is. Anders ga ik ook nog even op zoek naar een andere. Die ik met het dunne garen kan doen. Ben nu dapper bezig met een slaapzak voor de kleine. Hoewel hij flink vorderd is het toch een beetje erg optimistisch dat ie straks 1 oktober af is. Maar ach, dan doen we gewoon twee projecten door elkaar... |
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
![]() |
|
Frea H.
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 21 September 2011 om 20:28 |
|
Stuur een pm als je het patroontje wilt. groetjes Frea. |
|
|
|
![]() |
|
Jips
Hobbyguru
Post Options
Thanks(0)
Citeer Reply
Posted: 22 September 2011 om 16:07 |
|
Tammie heeft dit model gevonden op Ravelry. Ik vind hem echt super leuk! Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar: deze wordt volgens patroon gehaakt met haaknaald 10 in de steekverhouding 9 stokjes, 5 rijen = 10x10cm. Ik heb met haaknaald 5 en Saskia de volgende steekverhouding: 9 stokjes, 5 rijen 8x6.5cm. Wie o wie is er zo geniaal dat zij mij kan helpen omrekenen? Dan wil ik met alle liefde het patroon vertalen en aan jullie aanbieden voor de CAL |
|
|
|
![]() |
|
Reageer
|
Pagina <12345 7> |
| Tweet |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |