Hobbydoos PONCHO KAL/CAL |
Reageer | Pagina <1 2345> |
Autheur | |
tammie
Hobbyguru Lid sinds: 10 September 2007 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 6409 |
Post Options
Thanks(0)
|
ik ben op een kwart met mijn poncho. is een patroon van
drops. |
|
http://tammysplace1.blogspot.nl/
http://www.tammysplace.nl/ http://tammie1990.multiply.com https://www.facebook.com/tamara.denos http://tammy190.hyves.nl/ http://pinterest.com/tammie1990/ |
|
Bloemenvrouwtje
Duizendpoot Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 307 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hartelijk dank voor de welkomstwoordjes. Ik ga nu nog niet aan de poncho n° 2 starten, eerst moet mijn trui af zijn, ik heb net het rug en voorpand klaar en de rufle onderaan. 1256 stk. in totaal. Nu nog de 2 mouwen en de ruffle voor aan de V-hals. Deze trui moet af zijn tegen nu zaterdag, want ik brei hem voor een vriendin, en daar gaan we zaterdag op bezoek. Dat word nog veel breien deze week. Daarna wil ik een omslagdoek gaan haken, die heb ik gisteren gezien toen ik een zilverklei workshop heb gevolgd. En ja, ik kon weer niet weerstaan hé. En daarna zou ik dan die poncho breien. Dus ik schat binnen een weekje of 3 dat ik er mee kan starten. Christine, je vroeg of je op poncho 1 een kap kan breien. Dat kan makkelijk hoor. Gewoon de steken aan de kraag opnemen en dan ong 45 cm breien. Afkanten en dicht naaien en je poncho heeft een mooie kap. |
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
ok bedankt voor de tip ik ga dar zeker proberen en stoppen
met rond kijken op google want daar heb ik toch niets naar mijn zin gevonden |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
iK HEB DE EERSTE LAP AF VOOR PONCO NR 1 ,HET GAAT VLOT ,DUS OP NAAR HET VOLGENDE STUK
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Denk niet aan wat je niet meer kunt maar aan wat nog wel mogelijk is
het glas is altijd halfvol |
|
by Ieke
Hobbyguru Lid sinds: 09 Februari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 2887 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wordt prachtig Leonie!
Herken ik het garen goed, als zijnde Royal van de Zeeman? Hoop niet dat ik nu een heel duur garen beledig, maar goed... |
|
Leonie_y
Hobbyguru Lid sinds: 19 Oktober 2009 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 9435 |
Post Options
Thanks(0)
|
Nee hoor Ieke, het is de grijze Royal van Zeeman
|
|
|
ladyken
Hobbyguru Lid sinds: 27 Juli 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1367 |
Post Options
Thanks(0)
|
wat knap gedaan leonie je geeft zin om er aan te beginnen
|
|
ilyani
Hobbyguru Lid sinds: 19 Juli 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 1192 |
Post Options
Thanks(0)
|
Leonie dat word (is al) prachtig!
|
|
groetjes miranda
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
Wat ga je razend snel leonie. Geweldig hoor. Het is prachtig.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
chantalmv2
Hobbyguru Lid sinds: 10 Maart 2011 Status: Offline Points: 4681 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Mooi Leonie! Het blijft 1 van mijn favoriete kleuren hoor
|
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
Lmarina
Duizendpoot Lid sinds: 25 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 243 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ Leonie, dat wordt mooi zeg!! Ik heb ook zin om die te gaan maken. Maar ik heb nog wel een vraag: moet je persé met 100 steken beginnen? Of kun je hem ook kleiner maken door bijvoorbeeld met 80 steken te beginnen?
|
|
Groetjes Lmarina
|
|
Koningsdochter
Hobbyguru Lid sinds: 25 Juni 2008 Status: Offline Points: 5322 |
Post Options
Thanks(0)
|
@ Lmarina, doen wat jij het handigst en het mooist vind. En als het toch niet uitpakt zoals jij het wilt: uithalen en overnieuw beginnen. Dat is de enige manier om er achter te komen hoeveel steken jij nodig hebt. Houd wel rekening met het patroon. Het strepenpatroon moet wel goed uitkomen. Dus maak bijvoorbeeld een of twee strepen minder. Niet op een halve streep uitkomen op het eind. Dat ga je zien.
|
|
Groetjes, Clara
Al zal de vijgeboom niet bloeien, toch zal ik juichen voor Hem die mij redt! |
|
Leonie_y
Post Options
Thanks(0)
|
@Lmarina: ik ben wel van 100 steken uitgegaan. Ik vind het heel erg mooi worden. Ik ben er bijna klaar mee, de col moet nog ongeveer 8 cm gebreid worden (heb ik er zelf bij verzonnen) en dan zal ik er een foto van plaatsen
|
|
|
Lmarina
Duizendpoot Lid sinds: 25 Januari 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 243 |
Post Options
Thanks(0)
|
Oké, ik ga het gewoon proberen
|
|
Groetjes Lmarina
|
|
Leonie_y
Post Options
Thanks(0)
|
Mijn poncho is klaar. Ik heb hem bij mijn creaties gezet
|
|
|
Bloemenvrouwtje
Duizendpoot Lid sinds: 23 Oktober 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 307 |
Post Options
Thanks(0)
|
leonie, van harte gefeliciteerd en geniet er maar van of was hij voor iemand anders bedoeld. Ik ga proberen je creaties te vinden. Maar aangezien ik nog nieuw ben, wordt dat weer een speurtocht.
|
|
Handwerken, recycleren, van niets nog iets maken, dat zijn de dingen waar ik de meeste tijd mee bezig zijn.
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Hoi Bloemenvrouwtje, Dit staat onder het kopje "Mijn creaties" |
|
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag. |
|
pareltje2011
Hobbyguru Lid sinds: 08 Maart 2011 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 5194 |
Post Options
Thanks(0)
|
hoi Leonie prachtig ,ik ben ook bijna klaar en het is in de zelfde kleur en wol als jiij maar is het niet te dun hadden we geen dikkere wol moeten nemen ,valt hij goed als hij aan is ?
|
|
WAAROM ZOU JE ALLES GOED MOETEN DOEN
WIE HOUD VOOR JOU DE SCORE BIJ. |
|
Reageer | Pagina <1 2345> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |