Haken en breien, gratis breipatronen en haakpatronen
winkelpatronenhomeforum

  FAQ FAQ  Forum Zoekfunctie   Agenda   Registeren Registeren  Inloggen Inloggen

Hobbydoos VoorjaarsKAL: Pimpelliese sjaal

 Reageer Reageer Pagina  <12345 20>
Autheur
  Onderwerp Zoeken Onderwerp Zoeken  Onderwerp opties Onderwerp opties
JoJo View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 03 Juli 2007
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1513
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer JoJo Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 09:57

http://www.garnstudio.com/lang/nl/visoppskrift.php?d_nr=136& amp; amp;d_id=10&lang=nl

Ik ben eruit ik ga deze  maken. Ik  heb nog deligth garen liggen dus lijkt me wel een mooi project.

Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 10:04
DAT IS EEN HELE MOOI
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 10:08

Die is ook hartstikke leuk!

Ik heb ook die link even in het 1e bericht gezet. Dat is makkelijker vinden voor iedereen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Magtelt View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 26 November 2006
Locatie: Apeldoorn
Status: Offline
Points: 23641
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Magtelt Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 10:15
Ik wens jullie allemaal veel plezier en veel succes.

Ik blijf nog even met mijn knuffels en poppen spelen.
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen

wat rozengeur.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 10:18
allez magtelt voor zou een groot meisje eventjes de
verzorging op kant zetten voor je kindjes die moeten toch
s'namiddags een dutje doen en dan kan jij lekker op de bank
een omslagdoek maken hihihi
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 11:10
zo leuk, ook al is het een kall we haken gewoon met een ander project mee, veel gezelliger en leuker!
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 11:15

Zie hier mijn woldilemma......................

Even in mijn voorraad gedoken en dit zijn de kandidaten, onder het verfraaien van de foto heb ik de bol met de rode stip al af laten vallen. Ik vind deze toch "te winters"

Vanmiddag ga ik nog even naar de Wibra, kijken of de nieuwe wolletjes er al liggen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Wilma00 View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 17 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 703
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Wilma00 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 13:38
Schrap mij maar van het lijstje....
Ik begrijp net dat dit een KAL is en bedoeld voor de breisters.
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 13:54

jips schrap me met het haak gedeelte ook maar weg, het word niet door ieder op prijs gestelt.

 

en uh ik vind de royal met het blauw erin wel erg mooi.

Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 13:56

Dames,

Ladyken en ik hadden deze KAL bedacht omdat we weer zin hadden met elkaar een project te maken en in dit geval hebben wij gekozen voor een gebreide sjaal. En dat patroon bieden wij dus aan.

De Hobbydoos omslagdoek a long die ik eerder georganiseerd heb was met allerlei verschillende gehaakte omslagdoeken. Daar heb ik toen alle patronen voor vertaald in het nederlands en heel veel werk aan gehad en tijd ingestoken.

Je hoeft niet af te haken hoor, jullie haaksters kunnen ook meedoen met een omslagdoek patroon en gezellig meekletsen. Daarom heb ik de links naar de gehaakte omslagdoek patronen ook in het 1e bericht gezet.
Er zijn altijd hobbydoosjes die je kunnen helpen met je eventuele vragen

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
ladyken View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Juli 2011
Locatie: Belgium
Status: Offline
Points: 1367
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer ladyken Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 18:20
hoi,hoi jips

mooie kleurtjes heb je daar het lila en het witte (de
bianca van de wibra )heb ik ook liggen en die kleur ga ik
ze maken maar de royal vind ik zeker heel mooi

was vandaag eens gaan kijken in wibra en zeeman ze hadden
wol binnen maar ik vond het nog te veel winterkleuren

dus het wordt kiezen uit de eigenstock en dan heb ik nog
effe kleuren

chantal en wilma wij zouden het echt spijtig vinden moest
je nu afhaken er staan nu patroontjes voor elk wat wils

dus jullie blij wij ook blij het gaat hem om de fun en
daarna genieten van ieders creatie


groetjes christine
Back to Top
haakAB View Drop Down
Hobbywonder
Hobbywonder
Avatar

Lid sinds: 07 Januari 2012
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 549
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer haakAB Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 18:33
Het lijkt me heel leuk om mee te doen, maar ik weet niet helemaal precies wat het inhoudt. Zit er een tijd aan vast waarbinnen het project af moet zijn, of is het in je eigen tempo en dan hier laten zien hoe het vordert? Als nieuweling op dit forum ben ik nog niet op de hoogte van alle termen ed. Omdat ik momenteel heel fanatiek aan het haken ben, zou ik graag een haakpatroon willen maken.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 18:42

HaakAB:

Een KAL (knit a long) of CAL (crochet a long) houdt in dat je met elkaar hetzelfde project maakt wat door iemand aangeboden wordt.

Je maakt dit op je eigen tempo en het leuke is de verbondenheid van hetzelfde project maken en met elkaar je hobby uitvoeren.
Het kletsen erover en je vorderingen via foto's tonen in het topic is super gezellig

Je mag zelf weten hoe lang je erover doet hoor, er zit geen tijdslimiet aan.

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Tineke01 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 27 Maart 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1360
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Tineke01 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 20:06
Wat een mooie sjaal zeg.
Voorlopig kan ik er nog niet aan beginnen omdat ik nog wat niet-af dingen heb liggen, die eigenlijk eerst af moeten.
Niettemin heb ik 't wel opgeslagen, omdat ik het een leuke doek vind. Dus vriendelijk bedankt ervoor.
Ik ga hem zeker nog eens maken.

Alle dametjes die er straks aan gaan beginnen, wens ik nu alvast veel succes ermee.

Groetjes, Tineke01
Back to Top
Marileen View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 13 November 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4191
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Marileen Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 23:11
Originally posted by Jips Jips wrote:

Zie hier mijn woldilemma......................

Even in mijn voorraad gedoken en dit zijn de kandidaten, onder het verfraaien van de foto heb ik de bol met de rode stip al af laten vallen. Ik vind deze toch "te winters"

Vanmiddag ga ik nog even naar de Wibra, kijken of de nieuwe wolletjes er al liggen



Mooie wol Jipskuhhhh

Ik neem morgen een duik in m'n wol
Heb echt zin om mee te doen
Ik haak nooit af!

Back to Top
simonevv View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru


Lid sinds: 03 December 2011
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 1658
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer simonevv Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 29 Februari 2012 om 23:52
de lila wol ben ik een vest mee aan het maken, maar ik wil bij de voorpanden dat het door loopt en dat gaat niet, veel uit gehaald en draad verder op geprobeerd weer uitgehaald en ga zo maar door hem hem toe   in de hoek geg.....d en vele projecten verder nog steeds niet afgemaakt. denk dat ik er maar een trui van ga maken de kleur blijkft leuk. Dus Jessica, ik ga voor de lila trui
Back to Top
chantalmv2 View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Maart 2011
Status: Offline
Points: 4681
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer chantalmv2 Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 09:44
Voor de hakers heb ik een ander topic aangemaakt.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 11:32

Originally posted by chantalmv2 chantalmv2 wrote:

Voor de hakers heb ik een ander topic aangemaakt.

Hoi Chantal,

Ik zag het! Hartstikke goed.

Dat je een CAL begint wil niet zeggen dat jij ook iedereen hoeft te helpen hoor. Er is altijd wel iemand die kan helpen als je het zelf niet weet.

Voor de haaksters: Veel succes!

Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
Jips View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 15 September 2010
Locatie: Netherlands
Status: Offline
Points: 4374
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer Jips Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 18:52
Zijn er nog meer mensen die mee willen breien?
Naast de GFT container staat een WTF container,
voor onacceptabel gedrag.
Back to Top
pippie View Drop Down
Hobbyguru
Hobbyguru
Avatar

Lid sinds: 10 Juni 2010
Status: Offline
Points: 7262
Post Options Post Options   Thanks (0) Thanks(0)   Citeer pippie Citeer  ReageerReply Direct Link To This Post Posted: 01 Maart 2012 om 19:37
Ja, ik heb vanmiddag hele mooie sokkenwol gekocht!
Kon het niet laten . Het origineel is ook met sokkenwol gemaakt. Lijkt me mooi. En nu maar wachten op 10 maart.
Back to Top
 Reageer Reageer Pagina  <12345 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down

Forum Software by Web Wiz Forums® version 12.05
Copyright ©2001-2022 Web Wiz Ltd.

Deze pagina werd gegenereerd in 0.469 seconden.
Lang Yarns