HOBBYDOOSDAG 2015 |
Reageer | Pagina <1234> |
Autheur | |
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik heb een paspoort !
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
|
|
Grx
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik een ID-kaart, maar daar heeft Magtelt nog nooit om gevraagd bij de voordeur! |
|
lw1463
Hobbyguru Lid sinds: 06 Januari 2014 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 8028 |
Post Options
Thanks(0)
|
@Jips, dat paspoort is voor als er een BHDD komt !!!
|
|
Jips
Hobbyguru Lid sinds: 15 September 2010 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4374 |
Post Options
Thanks(0)
|
Schoolreisje naar onze zuiderbuurtjes ben ik voor in hoor!
Dan gaat de ID-kaart mee. |
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik koop braaf zo'n ding als de vorige verlopen is, maar er wordt bijna nooit naar gevraagd. Eén keer bij Appie Heyn, toen ik een spaarboekje inleverde. De keer daarop was het niet meer nodig.
Dames, jullie kunnen nog besluiten te komen! Ook de newby's zijn van harte welkom. |
|
Aan de hand die rozen schenkt blijft altijd hangen
wat rozengeur. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Ik denk dat ik na de koffie met Jips en doppia T lekker naar de BBWH ga, goed excuus om er zelf ook heen te gaan
3 kan in 1 auto (5 lukt ook nog)
|
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
Ik zit echt verschrikkelijk te balen!
Ik heb gisteren een chocoladebrood gebakken en vanmorgen een suikerbrood, beide voor mijn oudste zoon mee naar school. Net na de lunch zet ik mijn broodbakmachine weer aan met de ingrediënten voor een kaneelbrood met rozijnen en honing voor de HDD morgen. En mijn broodbakmachine zegt: "pffffffffffffffff je doet het maar zelf!" Rare geluiden, piepen en kraken en daarna...............totale stilte. HEEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLPPPPPPPPPPPPPPPP Ik kan niet zonder, dus sta nu echt te dubben of ik naar de blokker zal vliegen voor een nieuwe zodat ik alsnog het beloofde brood kan bakken. |
|
lw1463
Post Options
Thanks(0)
|
Oei oei oei - ik ga maar eens aan de keek, want anders hebben we morgen nix lekkers bij de koffie
Strax ontploft hier de oven
Moet er niet aan denken
|
|
Magtelt
Hobbyguru Lid sinds: 26 November 2006 Locatie: Apeldoorn Status: Offline Points: 23668 |
Post Options
Thanks(0)
|
Ik bak morgen een brood, mijn machine is voorlopig braaf. En ik heb in de aanbieding tompoezen gekocht, dus we zullen niet helendal verhongeren.
Ons internet was uit de lucht of in de vernieling, in ieder geval balen. Maar ik ben er weer. Wat kun je dat missen! |
|
wat rozengeur. |
|
Jips
Post Options
Thanks(0)
|
De soep is heerlijk: courgette, winterpeen en bloemkool.
Ik heb 1 kom pp uitgedeeld en de rest veilig gesteld, anders vind ik morgen de hond in de pot Alleen maar complimenteus als ze zo bunkeren van je zelf gemaakte kooksels en baksels. Ik heb er zin in! |
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Picknikken kan morgen pas vanaf een uur of 1 's middags heb ik juist gezien.
Veel plezier morgen, en laat horen of er wat buit is kunnen gemaakt worden in die BBWH. |
|
|
|
Oepske
Hobbyguru Lid sinds: 31 Maart 2008 Locatie: Belgium Status: Offline Points: 1291 |
Post Options
Thanks(0)
|
Veel plezier daar!
|
|
Grx
|
|
geesje
Hobbyguru Lid sinds: 21 December 2005 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 5399 |
Post Options
Thanks(0)
|
Dames ik wens jullie een hele fijne dag !!!!!!!!!
|
|
groetjes geesje
|
|
petraco
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2012 Locatie: Z.Limburg Status: Offline Points: 5776 |
Post Options
Thanks(0)
|
voor morgen een heel gezellige dag
|
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Het was heel gezellig, maar we hebben geen foto's. Jullie hebben vast wel een voorstelling van drie breiende kletsende dames. De man van lw1463 en Ton hebben mijn tv en mediabox gebruiksklaar gemaakt in mijn hobbykamer en zijn na de lunch naar het motormuseum in Raalte geweest. Wij hebben de wereldpolitiek doorgenomen en zijn tot het besluit gekomen, dat die niet in één middagje op te lossen is.
|
|
wat rozengeur. |
|
Marileen
Hobbyguru Lid sinds: 13 November 2011 Locatie: Netherlands Status: Offline Points: 4191 |
Post Options
Thanks(0)
|
bep
Hobbyguru Lid sinds: 10 Juli 2014 Status: Offline Points: 12111 |
Post Options
Thanks(0)
|
Maar een deel zal toch wel opgelost zijn hoop ik.
|
|
|
|
Magtelt
Post Options
Thanks(0)
|
Ja, hoor, Bep, met huisvrouwenverstand kom je veel verder dan met een politiek bord voor je kop.
|
|
wat rozengeur. |
|
Reageer | Pagina <1234> |
Tweet |
Forum Jump | Forum Permissions Je niet post new topics in this forum Je niet reply to topics in this forum Je niet delete your posts in this forum Je niet edit your posts in this forum Je niet create polls in this forum Je niet vote in polls in this forum |